piątek, 28 lipca 2023

Ateciaki - no co ja zrobię że je kocham :)

 Kocham te maluchy, ta forma na prawdę bardzo mi odpowiada.
Do tego stopnia, że ja nawet swoje wszystkie stare kartki, których
mam całe mnóstwo (najstarsze mają ponad 40 lat), a które już nie
mieściły się w kartonach na szafach, przerobiłam na ateciaki :)
Dzięki temu zyskałam ogrom miejsca, a pamiątka na lata i tak pozostanie

W tym celu zakupiłam sobie segregatory


I zaczęłam te moje wszystkie starocie przerabiać :)


Są tam oczywiście wszystkie kartki które dostałam, ale także inne
karty stworzone przeze mnie, upamiętniające różne ważne dla mnie chwile.
Czy to nasze zaręczyny, ślub a nawet wyjścia do kina czy inne takie...

 

Ciesze się z każdej takiej malutkiej karteczki. Dlatego też sama dużo ich robię,
żeby potem móc się wymieniać z innymi tymi pamiątkowymi kartami.
I tak ostatnio u mnie powstały ateciaki:

Z sentencją



Z tagiem


 

 Z babeczkami

 

Takie trochę w stylu boho




A tutaj jeszcze pobawiłam się trochę stemplami i embossingiem


Na dziś tyle, ale już kolejne się tworzą, więc za jakiś czas
znów ten temat się u mnie pojawi :)

14 komentarzy:

  1. Lidziu, Ty pracuś jesteś ale jak to się kocha to się robi, piękne są. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szczególnie podobają mi się "takie trochę w stylu boho" jak je nazwałaś. Pozdtawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ateciakowelove Lidzi:D
    Cudne malutkie formy.
    Twórz i pokazuj, są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są niesamowite, piękna kolekcja, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karty Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No powiem Ci, że osiągasz mistrzostwo w ich tworzeniu. Coraz piękniejsze są😁. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. No istne szaleństwo u Ciebie z ATC :).

    Hurtowa ilość nowych i wszystkie są cudne. Do tego masz jeszcze karty z przed 40 lat... Super sprawa :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje maluszki, Lidziu. Twórz je i ciesz się nimi, kochana.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że to uwielbiasz :) Są śliczne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O wow, ogromna kolekcja i ciągle się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)