czwartek, 20 lipca 2023

Random Acts of Crochet Kindness PL - kwiaty

 Na Facebooku powstała grupa, w której z resztek włóczek tworzymy jakieś rzeczy,
po czym podrzucamy je gdzieś na mieście, żeby inni mogli je znaleźć.
W ten sposób chcemy sprawić innym radość i "zrobić" miły dzień :)

Uwielbiam takie akcje, więc chętnie też się do niej dołączyłam.
Póki co przygotowałam kwiatowe spinacze

 
 
 
 Oraz słonecznikowe zakładki
 

 Jak widzicie w środku są kartki, żeby ten kto znajdzie wiedział, że może
to sobie wziąć do domu. A także jak chce, to może dać znać na stronie, że znalazł.
Fajnie jest przeczytać, że komuś się spodobało i sprawiło radość :)

Mój Mąż mi w tej akcji też pomagał i porozkładał u nas na dzielnicy


Jak tylko macie ochotę dołączyć do akcji, to zapraszam tutaj

Moje kwiatki zaś zgłaszam na zabawę u Madzi

17 komentarzy:

  1. Lidziu,piekna akcja .Świetne zakladki i ozdobne spinacze,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju! Lidziu, ta akcja jest świetna! Znaleźć taki cudowny drobiazg, to uśmiech od ucha do ucha... na długo. Super, super, super!
    Jesteś niesamowita. Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super akcja, Lidziu.
    Buziaczki.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się ta akcja podoba, jak się troszkę ogarnę to zajrzę na grupę. Twoje prace są ekstra.
    pozdrawiam Lidziu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pisałam ja Barbara (barbaratoja)

      Usuń
  5. Wzruszająca akcja, przepiękna. Brawo dla Ciebie i męża. Przecież to musi być przemiłe tworzyć na taką akcję i co musi czuć osoba, która znajdzie taki skarb. Może znaleźć się ktoś, dla kogo to będzie ważniejsze, niż możemy przypuszczać. Brawo i jeszcze raz brawo. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa akcja. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na ozdobienie spinaczy. Fajne słonecznikowe zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne zakładki i kwiatowe spinacze. Aż miło takie włożyć do książki albo coś spiąć tymi spinaczami. W ogóle bardzo mi się podoba ta akcja i chylę czoła przed jej pomysłodawcą. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super akcja milo kest znaleźć taki prezent i milo go innym podarować. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa akcja miło znaleźć taki cudny prezent, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam dziś w pracy wychodząc na chwilkę na zewnątrz że sklepu na parapecie był różowy mały misiu z karteczka ,,niezgubilem się szukam swojego domu jesli poprawie ci humor zabierz mnie ze sobą ''Wywołał uśmiech na mej twarzy ,wspaniały pomysł. Dziękuję za poprawienie humoru

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomita akcja, ktoś kto znajdzie takie cudeńka od razu ma lepszy dzień. Bardzo dziękuję Lidziu za udział w zabawie. Przesyłam moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, wysłałam Ci zdjęcia Twoich atc, napisz proszę, czy je otrzymałaś, mam kłopoty z pocztą. Piszą mi, że moje wiadomości nie są dostarczane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ekstra akcja !!! Gratuluje Lidziu !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa akcja i super przedmioty wykonałaś. Gratuluję pracowitości. Uściski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)