niedziela, 12 listopada 2023

Klub atc - wymianka 1

 Na FB w wakacje powstała grupa KLUB ATC - wymiana kart.
No oczywiście, że do niej dołączyłam, jakże by inaczej :)
Tym bardziej, że wymieniamy się raz na dwa miesiące z tyloma osobami z iloma chcemy.
Natomiast musimy stworzyć w tym celu karty, na 9 zadanych przez autorkę tematów.

W pierwszej wymiance były one następujące:

1. Pies albo kot



2. Coś słodkiego

 
3. Z owocami


 
4. Po męsku
 

 
5. Pszczółka Maja 



6. Wakacje - morze czy góry



7. Jestem kobietą



8. Ze słonecznikami
 


9. Książka



 
Postanowiłam, że będę wymieniać się zawsze z dwoma osobami. Były to:
 
Ania Śmiałek - karty dla Niej i od Niej


Oraz Ania Pomykała - karty dla Niej i od Niej


A ja tymczasem szykuje pomału karty na kolejne wytyczne :)

15 komentarzy:

  1. Podziwiam, tyle cudnych kart, fajną zabawę macie.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i pomysłowe ATCiaki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci te maluszki wychodzą, Lidziu.
    Buziaczki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zabawa :) Świetne karty Lidziu:)
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianki i oczywiście śliczne maleństwa :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że jest coś co lubisz robić, Fajne te Twoje ATC i koniecznie się wymieniaj, bo jeszcze nie widziałam dwóch takich samych a robi się zazwyczaj klka podobnych lub takich samych

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak u Ciebie kolorowo i radośnie:) Cudowne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam ilość Waszych pomysłów, cieszę się z Tobą Lidziu, fajnie se robisz to co sprawia Ci radość!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ATC powstały. Fajna wymianka.
    Też jestem w tej grupie, ale mam ostatnio dużo innych warsztatów i planów. Może kiedyś spotkamy się na tej wymiance.
    pozdrawiam Basia (barbaratoja)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karty Lidziu, a takie wymianki to fajna rzecz. Może i ja kiedyś spróbuję swych sił w tej technice. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe cudeńka, piękne i niepowtarzalne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :) Jakieś wolne może ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie... wszystko już dawno rozdane :)

      Usuń
  13. Jestem wdzięczny za inspirację i przydatne wskazówki zawarte w Twoim ostatnim poście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)