czwartek, 16 stycznia 2014

Candy w Misiowym Zakątku

Dokładnie ROK temu założyłam swojego bloga!
Zakładając go, zastanawiałam się, czy ktoś na niego kiedyś wejdzie...

Tymczasem przez ten rok wstawiłam ponad 200 postów,
miałam ponad 20 000 wejść i otrzymałam ponad 2 000 komentarzy.
O takich liczbach to ja mogłam tylko marzyć!

Dlatego dziś w ramach podziękowań ogłaszam
CANDY W MISIOWYM ZAKĄTKU!


Zasady:
- Komentarz pod postem z chęcią udziału w zabawie
- Banerek u siebie na blogu
- Wysyłka tylko na terenie Polski

Nagrodą będzie zestaw przydasi, które będę przez ten czas przygotowywać.
Na pewno będzie coś z koralików

Na pewno będą jakieś serwetki

Na pewno coś z maszynki big shot i nie tylko

Na pewno jakieś wstążki

A ile tego, oraz co więcej, pozostanie na razie moją słodką tajemnicą :)

Jeszcze raz Wam kochani gorąco dziękuję za ten rok
i za wszystkie miłe gesty jakie od Was otrzymuje
Cieszę się, że Was poznałam!!!

44 komentarze:

  1. Czyżbym była pierwsza?, zatem do odważnych świat należy - zapisuje się bo kusi i banerek i przydasie.
    Tobie gratuluję roczku i życzę dużo weny twórczej, wielu obserwatorów i milionów komentarzy.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już kolejny blog, kiedy staję w pierwszej piątce- może to jakiś znak?... :) Ustawiam się z przyjemnością. Przede wszystkim jednak życzę kolejnych Roczków blogowania, nieustającej weny i mnóstwo obserwatorów doceniających Twoją pracę :)
    Pozdrawiam
    Ps. Dziękuję za śliczną karteczkę- dotarła wczoraj wieczorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez się zapisuje gratuluje roczku

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję tych wszystkich imponujących liczb :)
    wow...znajome ptaszki! jak dzieciakiem byłam pewnie z 25 lat temu ;) dostałam uroczą kartkę na urodziny od Taty, który akurat wtedy był za granicą...wszędzie ją ze sobą nosiłam...
    a na przydaśki jestem chętna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Ci moja droga...roku, pięknego czasu..życzę wspaniałej i nieustającej weny i mnóstwo mnóstwo komentujących obserwatorów.Ustawiam się w kolejce...z wielką przyjemnością. Pozdrawiam Cię:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roczku:) Oczywiście zapisuję się!
    Zapraszam Cię też do mnie, również na rocznicowe candy:) Pozdrawiam , Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje rocznicy, serdecznie pozdrawiam , zgłaszam się do Twojej zabawy. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i życzę Ci wielu nowych pomysłów :)
    Też się zapisuję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego, gratuluję rocznicy, blogowi życzę 100 lat, a Tobie mnóstwo weny, na candy Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak miło! gratulacje! i chętnie stanę w kolejce do candy!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego najlepszego :-)
    ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję roczku :)) życzę kolejnych :)) a w kolejce stanę :)) chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie gratuluję roczku i blogowych sukcesów:) życzę wielu kolejnych:)
    Zapisuję się do zabawy a banerek u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z miłą chęcią się dołączam :) i gratuluję tego super jubileuszu. Banerek już wisi :) robotkijolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję roczku i życzę kolejnych lat udanego blogowania, nieustającej weny twórczej i rosnącej liczby obserwatorów piszących miłe komentarze (a jeśli krytyczne to tylko konstruktywna krytyka) :))
    Z wielką przyjemnością zapisuję się na candy i zaraz wieszam banerek u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęcią dołączę się do zabawy :) Banerek na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj! Bardzo chętnie się zapisuję, bo może akurat ta magiczna data zrobi mi niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje roku blogowania i tak pokaźnych statystyk :) Oczywiście przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych owocnych lat :D no i z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do zabawy.
    Bannerek już śmiga na blogu! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy blogowania i z radością dołączam do zabawy, może mi się poszczęści :-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się
    banerek jest tutaj http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję roczku! Życzę nieustającej radości z blogowania i staję grzecznie w kolejce.:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję roczku! Życzę kolejnych lat blogowania i rękodzielniczej twórczości :)
    Z przyjemnością stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego :)
    Takze staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję roczku, życzę kolejnych wspaniałych prac :)
    I ja się z wielką ochotą zapisuję :)
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje z okazji rocznicy. Życzę samych dalszych sukcesów :)
    Banerek już jest , zatem się zapisuję na zabawę ...

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję i życzę kolejnych twórczych lat :)
    banerek tutaj http://dwieleweraczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, Przyłączam się do zabawy. A przede wszystkim gratuluję imponujących liczb. Życzę zapału i pomysłów na dalsze lata ;). Pozdrawiam http://renikoweskarby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję roczku i życzę wielu kolejnych rocznic. Przyłączam się do zabawy, a banerek już wieszam. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje roczku (to tak jak u mnie) i życzę zawsze głowy pełnej pomysłów :)
    Z miłą chęcią dopisuję sie do kolejki po Twoje slodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę kolejnych lat obfitujących w piękne prace!
    I przyłączam się do zabawy, banerek już u mnie wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję roczki i życzę kolejnych wielkich rocznic :) Z chęcią przyłączam się do zabawy, a banerek już zaiwszony.
    Pozdrawiam Milena
    http://rozmaitoscimilki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję roczku i życzę kolejnych udanych, twórczych blogowych latek.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego naj naj z okazji roczku i czekam na więcej cudnych wytworków :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję roczku!!! chętnie się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję i ja roczku :) A po przydasie z chęcią się ustawię w kolejce :)
    Banerek już jest u mnie na http://plonacemotyle.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam
    Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy :)
    Banerek u mnie na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj! I ja również staję w kolejce:)Pozdrawiam Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się:) banerki dodane na obu moich blogach w zakładce "wasze candy".
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie wezmę udział ANA.KOWAL@POCZTA.ONET.PL :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)