środa, 8 stycznia 2014

Wymianka "12 miesięcy - 12 kartek" - Styczeń

Tyle razy brałam już udział w różnych wymiankach, dziś postanowiłam sama taką zrobić :)
Wymianka ma nazwę "12 miesięcy - 12 kartek". Na czym będzie polegać?


Co miesiąc będę ogłaszać taką wymiankę, wraz z tematem przewodnim kartki.
Osoby chętne do wzięcia w niej udziału, zgłaszają się w komentarzu,
a następnie na mój adres wysyłają mi swój adres do wysyłki.
Poproszę też o wstawienie, obojętnie którego, banerka na swoim blogu.
Każdy będzie wysyłał jedną kartkę do osoby, której adres ode mnie dostanie w mailu.
A do mnie poproszę o wysłanie zdjęcia zrobionej kartki.
Termin wysłania kartki - taki, żeby doszła w danym miesiącu!
Kolejne tematy będą się ukazywać zawsze 8 każdego miesiąca.

Mam nadzieje, że znajdą się osoby chętne do wspólnego wysyłania kartek :)
Więc uwaga temat kartki na miesiąc Styczeń to: ZIMA


Kartka może być zrobiona dowolna techniką, może być nawet kupna, ważne żeby była z motywem zimy!
Kartkę wypisujemy, to zawsze miła pamiątka, dla osoby, która ją otrzyma.
Mogą to być pozdrowienia, może jakiś wiersz, sentencja czy co tam kto sobie wymyśli :)
Żeby było sprawiedliwie, wysyłamy TYLKO same kartki, bez żadnych dodatków!

Zapisujcie się więc i twórzcie już Wasze piękne kartki, 
a ja do 17 stycznia roześlę Wam adresy!


Poniżej lista osób, które zapisały się na wymiankę:

Wiktoria Bojda
tynka
Świat według Basi
Jadwiga Kluczyńska
Elunia
Anna T
1blusia1
Niezwykły zakątek
misiek77
Ewa Arendarska
Małgoś 13 
Mahda 
Anette
Czarna dama

Zapisy na ten miesiąc zostają zamknięte
Adresy są już rozesłane, mam nadzieję, że każda z Was otrzymała :)

Oto lista, kto komu wysyła kartkę :

tynka dla Mahdy
Mahda dla misiek77
misiek77 dla Eluni
Elunia dla Czarnej damy
Czarna dama dla Małgoś 13
Małgoś 13 dla Anetty
Anetta dla Jadwigi Kluczyńskiej
Jadwiga Kluczyńska dla 1blusia1
1blusia1 dla Ewy Arendarskiej
Ewa Arendarska dla Anny T
Anna T dla Świata według Basi
Świat według Basi dla Wiktorii Bojda
Wiktoria Bojda dla Niezwykłego zakątka
Niezwykły zakątek dla tynki

Tutaj możecie zobaczyć zdjęcia z dotychczasowych już wymianeek

Styczeń - Zima
Luty - Serce
Marzec - Ubrania
Kwiecień - Wielkanoc
Maj - Kwiaty
Czerwiec - Podróże 
Lipiec - Motyle 
Sierpień - Nad morzem
Wrzesień - Szkoła-Nauka 
Październik - Ptaki
Listopad - Jesień
Grudzień -Gwiazdor

17 komentarzy:

  1. Lidzia...to i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper wymianka zapisuje się Adres chyba mój masz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ gro kartek, które robię ląduje w szufladzie, chętnie będę się nimi wymieniać. Adresik mój już masz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie umiem robić takich karteczek zapraszam do mnie http://upominek.blogspot.com/2014/01/wymianka-w-kolorach-pastelowych.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się z wielką przyjemnością, bo bardzo lubię dostawać kartki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się zapiszę :) Pozdrawiam, a mój adres już chyba masz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też się chętnie dopiszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba za późno tutaj trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przyłączam się, jeśli jeszcze można.

      Usuń
  9. Pomysł bardzo mi się podoba. Przyłączam się do zabawy. Uffff zdążyłam w ostatniej chwili. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jeśli się nie ma bloga to też można się zapisać? Lubię pisać :) Ale nie umieszczę banerka, bo bloga nie posiadam :( Mogę?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mahda kartkę otrzymałą, dzięki, fajna jest :)

      Usuń
  11. Czy na nowy miesiąc trzeba będzie zapisywać się od nowa? Czy tylko czekać na adres osoby i temat?
    A może jest już temat na luty?
    Ja już kartkę otrzymałam, a dzisiaj wysyłam swoją.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)