piątek, 31 stycznia 2014

Podsumowanie wymianki Styczniowej

Dziś ostatni dzień stycznia, miesiąc za nami...
Pora na małe podsumowanie wymianki "12 miesięcy - 12 kartek"
Tematem tej wymianki była ZIMA


Mam nadzieję, że już każda z Was swoją kartkę otrzymała.
Dzięki Wam dziewczyny za wzięcie w niej udziału.
Stworzyłyście bardzo ładne kartki i świetnie oddałyście ich temat.
Poniżej zdjęcia kartek z wymianki, według kolejności losowania :)

Justynka zrobiła kartkę dla Magdy
Magda zrobiła kartkę dla Korneli

Kornelia zrobiła kartkę dla Eluni
Elunia zrobiła kartkę dla Lidki, czyli dla mnie :)
Lidka zrobiła kartkę dla Małgosi
Małgosia zrobiła kartkę dla Anetty
Anetta zrobiła kartkę dla Jadzi
Jadzia zrobiła kartkę dla Ani
Ania zrobiła kartkę dla Ewy
Ewa zrobiła kartkę dla Anni T
Ania T zrobiła kartkę dla Basi
Basia zrobiła kartkę dla Wiktori
Wiktoria zrobiła kartkę dla Anity
Anita zrobiła kartkę dla Justynki
 
Przypominam, że już 8 lutego pojawi się kolejny post odnośnie drugiej części wymianki.
Wszystkie Was dziewczyny oraz inne osoby chętne zapraszam do zabawy :)

Zdjęcie znalezione w internecie

Z boku jest sonda, która kartka podoba Ci się najbardziej?
 Proszę o zagłosowanie (oczywiście nie głosujemy na siebie)
Głosujemy na osobę, która Waszym zdaniem najładniejszą kartkę zrobiła!
A osobie, która otrzyma najwięcej głosów wyślę malutki, drobniutki upominek  :)
 W razie remisów zdam się na gust mojego męża i to On wskaże wygrana kartkę.

10 komentarzy:

  1. Swietny pomysł, piękne kartki, może i ja wezmę udział w tej zabawie:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kartki fajne, trudny wybór, ale zagłosowałam na tę jedną, która mi osobiście przypadłą do gustu. Mahda dzięki za kartkę, dotarła i jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zimowe kartki ciekawe jakie temat w lutym będzie

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę zagłosować, bo najbardziej podobają mi się 3 kartki Jadzi, Anity i Justyny i przy okazji dostrzegłam tego węszącego pieska :) słodki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zimowe karteczki. Głosik oddany. Czekam na lutowe wyzwanie. Lilu dziękuję za zorganizowanie super zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście w lutowej części zabawy też chętnie wezmę udział :)
    głos oddany :)
    dziękuję za karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że przegapiłam zabawę-takie sliczności dostałyście,

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się oczekiwanie i otwieranie otrzymanej przesyłki :) Fajnie jest dawać, ale dostawanie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki i świetny pomysł na wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam zagłosować, ale ślepa jestem i nie widzę kartki Lidki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)