czwartek, 16 października 2014

Najładniejsza kartka SZKOŁA - NAUKA

Czas głosowania na karteczki się zakończył.
Dzięki Waszym karteczkom znów przeniosłam się w czasy szkoły.
Ach... kiedy to było. Cieszę się, że już mam ją za sobą :)
Tym razem przeważającą liczną głosów zwyciężyła Małgoś13


Kochana, wcale się nie dziwię, że Twoja karteczka zwyciężyła,
bo jest przeurocza, sama chciałabym taką dostać.
Do Ciebie poleci drobny szkolny upominek :)

Tym razem losowania dokonałam sama, losując karteczki
z Waszymi Imionami a po losowaniu lista wygląda tak:

Ranya do Marty Borowskiej
Marta Borowska do Anny Iwańskiej
Anna Iwańska do Majeczki
Majeczka do Eluni II
Elunia II do Świata według Basi
Świat według Basi do Reni
Renia do Marty Myszkusi
Marta Myszkusia do Agnieszki Ostrowskiej
Agnieszka Ostrowska do Milki Chmiel
Milka Chmiel do Akrimeks
Akrimeks do Czarnej damy
Czarna dama do Małgoś13
Małgoś13 do Anny T
Anna T do Niezwykłego zakątka
Niezwykły zakątek do Eluni I
Elunia I do Misiek77
Misiek77 do Chwilotrwaj
Chwilotrwaj do Małgosi
Małgosia do Kgosi
Kgosia do Annette
Annette do Ranya

Cieszę się, że dołączyły do nas nowe osoby, 
mam nadzieję, że pobawicie się z nami i kolejne miesiące.
Dziękuje Wam dziewczynki za sugestie odnośnie przyszłorocznej wymianki.
Wzięłam je pod uwagę, dopasowałam do swoich zamiarów
i już wiem jak to wszystko będzie w przyszłym roku wyglądać :)

Przypominam też o wysłaniu mi na maila zdjęcia zrobionych przez Was kartek :)

11 komentarzy:

  1. Gratulacje zwyciężczyni:)
    Fajnie, że w następnym roku będzie dalsza zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Małgosi - karteczka rzeczywiście śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużona wygrana, karteczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo wszystkim którzy oddali głos na moją pracę.. Misiek słodziak i przyjemnie się go wyszywało. Cieszę się Elu, że karteczka przypadła Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje Małgosi , to był rówież mój faworyt bo karteczka jest cudna. A widze że do kolejnje wymianki zgłosiło sie mnóstwo ludzików, idziuzaczyan się robic tłok u Ciebie , co mnie niezmiernie cieszy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)