środa, 8 października 2014

Wymianka "12 miesięcy - 12 kartek" - Październik

Kochani czy Wy to czujecie? Już październik.
I nasza dziesiąta część zabawy, jeszcze trzy wymianki i skończy się rok.
Aż mi się nie chce wierzyć, że to tak zleciało...

Dziś myślę przyjemny temat na karteczkę i wiele osób będzie zadowolonych :)
A tematem kolejnej wymianki na Październik są - Ptaki


Wszystkie osoby chętne do zabawy, proszę o komentarz pod postem.
Osoby, które zapiszą się po raz pierwszy proszę o adres na mojego maila.
Więcej informacji na temat wymianki znajdziecie tutaj

Kochani jako, że to już tak blisko do końca naszych wymianek mam do Was pytanie.
Czy w przyszłym roku również ma się taka całoroczna wymianka pojawić?

Napiszcie proszę w komentarzach, czy nadal bylibyście taką wymianką zainteresowani?
To oczywiście do niczego Was nie zobowiązuje. Udział wymiance, tak jak do tej pory byłby dobrowolny.

Ja chętnie dalej bym ją poprowadziła, bo sprawia mi ona wiele przyjemności.
No i dzięki niej mam wiele Waszych cudnych karteczek w domu :)

Tym razem jednak, zamiast sondy, wprowadziłabym punktację, która by się przez wszystkie
miesiące sumowała, a na koniec osoba z największa ilością punktów otrzyma ode mnie
prezent, myślę też o jakiś nagrodach pocieszenia na przykład dla uczestników, którzy
nie opuszczą żadnego wyzwania i nie tylko, ale co komu i za co to już tajemnica :)

Myślałam też, żeby tym razem zamiast wymyślanych co miesiąc tematów,
tak bez związku z sobą, wprowadzić po prostu temat na cały rok, czyli np:

KWIATY - gdzie co miesiąc podawałbym inną nazwę kwiatu, który ma być głównym tematem kartki
ZWIERZĘTA - tu oczywiście podawałabym nazwę zwierzęcia, które musiałoby się znaleźć na kartce
OWOCE LUB WARZYWA - i analogicznie, to one byłby by głównym motywem kartki, itd...

A może same miałybyście inne pomysły odnośnie samych tematów kartki,
jak i na przykład sposobu ustalania osób, kto komu kartkę wysyła.
Wszelkie Wasze sugestie i porady są mile widziane, piszcie proszę!


A tutaj już lista osób chętnych do wymianki październikowej:

Marta Borowska
Małgosia
Anna T
Majeczka
Milka Chmiel
Świat według Basi
Elunia I
Ranya
Elunia II
Kgosia
Misiek 77
Anna Iwańska
Marta Myszkusia
Małgoś 13
Agnieszka Ostrowska
Chwilotrwaj
Annette
Niezwykły zakątek
Renia
Akrimeks
Czarna dama 

24 komentarze:

  1. Witaj ...bardzo dobry pomysł jestem za :) im więcej wytycznych tym bardziej pracuje nasza wyobraźnia uwielbiam wyzwania i możliwości zobaczenia prac u innych....jestem za, pomysł trafiony w 10:) zawsze mi powtarzano kto się nie rozwija to stoi w miejscu i inni gnają .....Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam chętnie się zapiszę na wymiankę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny temat;) w końcu będę mogła zrobić kartkę z ptakami, bo się przymierzam już od dawna do takiej;) oczywiście chętnie zapisuję się do październikowej wymianki;) jeszcze nie brałam udziału w żadnej, więc pora w końcu to zrobić;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No chyba nie wypada się teraz poddawać - haha :) Oczywiście się zapisuję :) Zabawa bardzo mi się podoba i w miarę sił i środków chętnie pobawię się dalej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Lidziu - ja tu u Anulki dzisiaj wyczytałąm że urodziny miałaś więc przyjmij ode mnie spóźnione ale szczere życzenia zdrowia uśmiechu na twarzy spełnienia niespełnionych marzeń - pozdrawiam cieplutko Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. A tym razem też się pobawię - wrzesień musiałam odpuścić, ale mam nadzieję, że październik będzie obfitszy w czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nadal bardzo chętna do udziału w zabawie - więc zgłaszam się :)
    Bardzo chętnie też bym bawiła się dalej w przyszłym orku. I bardzo fajny pomysł z tymi tematami.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że bawię się dalej .I z chęcią będę się bawić kolejny rok

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że bawię się dalej i już bardzo się cieszę, że chcesz tę zabawę pociągnąć dalej - piszę się na to.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu, dziwnym trafem złożyło się że mam odpowiednie materiały i pomysł, więc chętnie zapisuję się na tę edycję :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. We wrześniu przegapiłam - teraz biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bawię się dalej i chętnie będę się bawiła w przyszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu zgłaszam się oczywiście do wymianki październikowej jak najbardziej , nawet mam już pomysł na ptaszynkę
    Bardzo mi się ta Twoja wymianka kartkowa spodobała i nie wyobrażam sobie że miałoby jej nie być. Pomysł z punktacją roczną bardzo mi się podoba , mógłby być podobny jak był u Danusi w siódemkowych wyzwaniach . I mam propozycje , żeby podać od razu w styczniu tematy na wszystkie miesiące – czasem są luzy i można zrobić sobie coś do przodu . A potem w każdym miesiącu tylko post z przypomnieniem i zgłoszeniem do udziału . Co do losowania par wymiankowych to myślę , że może zostać taki jak jest lub podobny do par w skokach narciarskich czyli wg kolejności zgłoszeń ostatnia dla pierwszej druga dla przedostatniej itd.
    Uf ale się dzisiaj napisałam u Ciebie , pozdrawiam serdecznie i lecę dalej .

    OdpowiedzUsuń
  14. myszkowato.blogspot.com
    Jak zawsze biore udział w wymiance, chetnie przyjme tematy na nastepny rok. Faktycznie może jak zdecydujesz sie na temat kwiatów czy zwierzaków-to jakby sie udało zaplanować z góry na cały rok to jak Anna stwierdziła, mamy czasem kilka chwil wolnych-mogłybysmy sobie wczesniej przygotować coś. A może do tematu jakas zagwostka? np. w styczniu w kartce pojawia sie kokardka, koralik, guziczek, szpileczka, patyczek, listek... tak by było wiaadomo,że kartka powstaje dokładnie na ten cel:)
    Pozdrawiam cieplutko, mam nadzieje,że upominek dotuptał:)
    no.. rozpisałam sie i zmykam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny temat i po głowie już coś się błąka. Oczywiście nie odpuszczam zabawy i jestem chętna na kolejne w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana jak zawsze bawię się dalej teraz i za rok fajnie dostawać karteczki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłu jeszcze nie mam, ale się zapisuję.
    Co do wymianki przyszłorocznej jestem jak najbardziej za. Bo już się przyzwyczaiłam, że z niecierpliwością 8-go czekam na kolejny temat, a potem z niecierpliwością czekam na maila z adresikiem, a potem codziennie pytam Nie-Męża czy nie ma jakiegoś awiza w skrzynce (bo klucz tylko jeden mamy) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I mnie w tak znakomitym towarzystwie nie może zabraknąć - zapisuję się :-)

    Jak dla mnie może zostać taka sama forma wymianki na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja się zapisuje :) i jestem za kontynuacją bo każde takie wyzwanie rozwija i wyobraźnię i umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o właśnie Anna Iwańska ma świetny pomysł, żeby od razu podać tematy na cały rok. Czasami nie ma co robić, a potem ciężko z czasem, więc można by przygotować w wolnej chwili kartki na inne miesiące

    OdpowiedzUsuń
  21. Bawie sie nadal
    świetny pomysł z tym tematem kwiatowym ja dodałam bym jeszcze kolor
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również chciałabym dołączyć do zabawy :) uwielbiam wymianki, a dawno w żadnej nie brałam udziału. jeśli chodzi o sugestie, to myślę, że nawet tematy różne (tak jak widziałam że było w tym roku ) są dobre, ale jak wspomniały dziewczyny wyżej - dobrze wiedzieć z góry jakie będą tematy przewodnie żeby można też wcześniej, w wolnej chwili przygotować karteczkę :) zaraz wyślę też maila :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)