poniedziałek, 6 lipca 2015

Metryczka

Ja również postanowiłam przyłączyć się do pomysłu Ewuni
i utworzyć metryczkę zgodnie z Jej wytycznymi.

Ewuniu miałaś fantastyczny pomysł, ile można ciekawych rzeczy się dowiedzieć,
a przede wszystkim, co najważniejsze, przydatnych :)
Dziewczyny zapraszam Was do zrobienia sobie takiej metryczki, na pewno
nie jednej osobie się te informacje przydadzą i będą  świetną podpowiedzią i ułatwieniem :)



A to już moja metryczka:


1. Nick/imię
Czarna dama/Lidka

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Przygarniam wszystko, bo każdy prezent mnie ogromnie cieszy :)
A podziwiam najbardziej te techniki, których sama nie potrafię czyli:
quilling, frywolitkę, pergamano, sutasz i wiele innych...

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Najczęściej szydełkuje, potem haftuję krzyżykami i próbuję sił w scrapbookingu.
Ale czy jestem w tym najlepsza, to bym nie powiedziała...

4. Trzy ulubione kolory to…..
Oprócz czerni, bo to obowiązkowo to ecru, niebieski, różowy i jeszcze fioletowy :)
Jest więcej niż 3 ale co zrobić :) Zresztą ja kocham wszystkie kolory! 

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Nie ma takich, choć może najmniej używam pomarańczowego.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Jasne że tak, bez nich ani rusz.
I przygarniam wszystkie, zawsze można je jakoś wykorzystać :) 
Marzy mi się mieć wszystkie kolory muliny Ariadna, może kiedyś....
I z papieru kwiaty i liście w każdej ilości, bo to daje piękny efekt na kartkach :)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Tak noszę, głównie kolczyki i zegarki, potem wisiorki i bransoletki.
Nie noszę pierścionków, mam tylko obrączkę i pierścionek zaręczynowy.

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np.
w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Motyw...raczej nie, ale za to kolor - w mieszkaniu głównie brązy :)
W dużym pokoju brązy z dodatkiem zielonego. W małym pokoju brązy
z dodatkiem fioletu, kuchnia ma też dodatki zielone i łazienka jest w zieleni,
o rany ja chyba uwielbiam zielony :) Ale za to na balkonie króluje czerwień!

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Ja kawy nie piję, ale i tak lubię ją dostawać, bo są u mnie inni, którzy ją piją :)

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
O tak....ja jestem słodyczożerna, więc wszystko a najbardziej uwielbiam
czekoladę Nussbaisser, wafelki princessa, batony WW i bajeczne,
ptasie mleczko, toffifee, ferrero rocher i cukeierki michałki :)

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Uwielbiam książki, ale mam ich w domu już tyle, że ciężko byłoby mi dogodzić :)
Bo kupuje już tylko te, co mi brakują do kompletu.
Ewentualnie można podpatrzeć której nie mam w zakładce
http://misiowyzakatek.blogspot.com/2017/01/kocham-czytac.html

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Najlepiej jakiś mały perfum taki do torebki (ale i duży też by cieszył) 
I mydełko ale tylko dove (niestety taka cera, że innego używać nie mogę)

13. Chciałam jeszcze dodać....
Że zbieram świeczki takie w tealightach i guziczki o wesołych kształtach.
Oraz, że uwielbiam otrzymywać różnego rodzaju kartki, 
ale to już chyba wszyscy wiedzą :)  

14. Moje ważne daty
Urodziłam się 7 października
Imieniny obchodzę 3 sierpnia 

14 komentarzy:

  1. No prosze o tym że nie pijasz kawy nie wiedziałam :-) Fajnie że też dołączyłas do metryczek. :-)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to człowiekowi się wydaje, że już coś wie o drugim człowieku, a tu jeszcze tyle nowego można się dowiedzieć :) Fajna metryczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się dużo o Tobie Lidziu dowiedziałam. Kiedyś może się przydać. Kto wie czy i ja nie pokuszę się o taką metryczkę, zachęcona wieloma już przeczytanymi.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam i w Wymiance wakacyjnej postaram się wykorzystać te wiadomości o Tobie:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Córcia no mnie twoja metryczka niczym nie zaskoczyła bo wszystko wiem o tobie :-) miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam czytać te metryczki :) Ewcia wpadła na super pomysł :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością skorzystam wkrótce ;) Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. To tak jak za dawnych lat- takie zeszyty szkolne... imię... kogo lubisz, kogo nie lubisz.... i jakie masz do mnie pytanie i najczęściej padało pytanie "kogo kochasz? lub czy XY ci sie podoba, czy masz chłopaka"....
    Lidziu- ale jednego to bym nie zgadła..... Princessa..... mmmmmmmniam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł z tą metryczką! Zawsze się zastanawiam co mogłoby sprawić przyjemność drugiej osobie a to bardzo ułatwia wybór. Chętnie się przyłączę. Pozdrawiam Cię Lidziu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo cennych informacji Lidziu :)
    dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam w gronie niepijących kawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że po Twojej wymiance urodzinowej niczym mnie nie zaskoczysz, a tu proszę - nie pijesz kawy!
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tymi metryczkami:) Zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. :)) pozdrawiam serdecznie. Nic mnie tak nie zaskoczyło jak Twoje odkrycie, że lubisz kolor zielony ;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)