sobota, 11 lipca 2015

Wysyłamy Bolka i Lolka

I jak tam kochane? Pomysły na kartkę z Bolkiem i Lolkiem już są?
A może już Wasze kartki się tworzą? :)


Zanim podam kolejność, kto komu wysyła kartkę,
najpierw jak co miesiąc przypomnienie regulaminu:
* Kartki wysyłamy najpóźniej 25 danego miesiąca i proszę tego przestrzegać!
* Wysyłamy listem zwykłym, chyba że ktoś chce to poleconym,
ale ja tego nie wymagam.
* Proszę też o wysyłanie mi zdjęć na maila najpóźniej do 25 danego miesiąca!!!
 * Kartka musi zawierać choć jeden element związany z aktualną bajką

Będę ogromnie wdzięczna za przestrzeganie tych punktów!
Więcej informacji na temat wymianki znajduje się tutaj.
  26 lipca opublikuję post z naszymi kartkami.
Wtedy też będzie można zacząć głosować na nie, a osoba, której kartka
otrzyma najwięcej punktów wybierze dla nas bajkę na październik.


A tutaj już lista, kto komu wysyła karteczkę:

Anna T do Dekpagekinii
Dekupagekinii do Sarenka
Sarenka do Agata Fleszar
Agata Fleszar do Klara D
Klara D do Świat według Basi
Świat według Basi do Amaretto 
Amaretto do Renia
Renia do Konopek
Konopek do Ke$ha diy
Ke$ha diy do Elunia J
Elunia J do Małgorzata Kozłowska
Małgorzata Kozłowska do Dżastii M
Dżastii M do Monika na hamaku
Monika na hamaku do Czarna dama
Czarna dama do Agata Baran
Agata Baran do Justyna9ewa
Justyna9ewa do Misiek77
Misiek77 do Małgoś13
Małgoś13 do Marta Myszkusia
Marta Myszkusia do Mlenka
Mlenka do Anna T 


Miłego tworzenia karteczek Wam życzę!

 Wszystkie zdjęcia znalezione są w internecie 

7 komentarzy:

  1. Ja na pewno Spngeboba nie odpuszczę, choćby nie wiem co, bo to ulubieniec moich chłopaków:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już jestem ciekawa jakie prace powstaną :) Biegnę kończyć moją karteczkę. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Córeńko no na pewno znowu będzie co oglądać bo Bolek i Lolek to wdzięczny temat i dużo możliwości do tworzenia miłego popołudnia całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jakie będą te Bolkowo-Lolkowe prace,czekam na nie .
    Buziaki Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kartka jest jeszcze w mojej głowie. Zobaczymy co się stanie jak pomysł przeleję na papier. Ot taki mały eksperyment.

    OdpowiedzUsuń
  6. no pomysł jest, teraz trzeba go zrealizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z niecierpliwością czekam na prezentację kartek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)