środa, 1 lipca 2015

Wymianka "Przekazuję dalej" część 2

Pierwsza część tej wymianki (rękodzielniczej) jest jeszcze w trakcie
I pewnie potrwa jeszcze ze dwa miesiące, a może i nawet dłużej.
Nie chcę czekać tak długo, więc już dziś chcę wam zaproponować
drugą część tej wymianki, tym razem przydasiowej.


Osoby, które brały już udział w pierwszej części
doskonale wiedzą na czym to będzie polegało.
Zdjęcia z tej wymianki można pooglądać tutaj.


Jako, że jest to wymianka przydasiowa,
to właśnie one będą głównym bohaterem naszych przesyłek.
Pod pojęciem przydasi rozumiemy wszystko co nam się przyda do tworzenia
Są to między innymi: serwetki, wstążeczki, nici, koraliki, mulina,
kordonek, kanwa, scrapki, dziurkacze, elementy do ozdabiania, np decoupage,
sztuczne kwiatki, koronki, guziki, charmsy, dżety lub póperełki i wiele, wiele innych....
Tutaj będzie moja ogromna prośba, żeby zawsze numerować woreczki.
Ja wysyłam jako pierwsza woreczki z przydasiami ponumerowane od 1 do 10
Jeżeli ktoś  weźmie przydasie z woreczka nr 3, to dokładając swoje przydasie,
proszę by na nowym woreczku również umieścić numerek 3, itd
Dzięki temu będzie mi łatwiej sprawdzać czy wszystko jest jak należy.

W tej wymiance macie dowolny wybór, tzn możecie wziąć jedne przydasie,
możecie wziąć np 5, możecie wszystkie, a możecie i wcale.
Chodzi o to, żeby móc sobie wybrać te rzeczy które nam się przydadzą.

Ale na przydasiach nie kończę. Chcę aby w każdej przesyłce
znalazły się dodatkowo jeszcze trzy rzeczy, a mianowicie:
Kartka z pozdrowieniami - żebyśmy wiedziały od kogo to przyszło.
Może być ręcznie robiona, może być kupna, może być widokówka...
Słodkości - czy to wafelek, batonik, czekoladka, cukierki, kawka, herbatka itd
Prezent - jeden malutki upominek dla tej osoby, do której przekazujesz dalej.
 Może być zrobiony, może być kupny, ale konkretna rzecz a nie dodatkowy przydaś.

Czyli co konkretnie ma się znaleźć w każdej przesyłce:
 * Przydasie - 10 sztuk
* Kartka
* Słodkości 
* Jeden drobny upominek

I to w zasadzie wszystko, wierze że tym razem również nie zawiedziecie
i znów utworzy się z nas pokaźna lista :)
Termin zapisów dosyć długi, bo aż do końca sierpnia, ale to dlatego,
że jest czas urlopowy więc żeby każda chętna osóbka zdąrzyła się zapisać :)
osoby nie posiadające bloga, również mogą brać udział w wymiance
Kolejność wysyłek (kto do kogo) zostanie ustalona drogą losową.


A tutaj już konkretny regulamin wymianki:

- osoby chętne proszę o zapisanie się w komentarzu pod tym postem
- osoby "nowe" poproszę od razu o adres na maila
można go wpisać w formularzu kontaktowym z prawej strony bloga
- banerek umieszczamy u siebie na blogu, może więcej osób się przyłączy
- zapisy trwają do końca sierpnia, od września zaczynamy wysyłki 
- wysyłamy zawsze poleconym, by w razie czego mieć potwierdzenie 
- wysyłka tylko na terenie Polski
- każda osoba, wysyła mi zdjęcie tych rzeczy które przekazuje dalej
- u siebie na blogach możecie publikować kiedy tylko chcecie,
ja zrobię u siebie podsumowanie, dopiero
kiedy ostatnia przesyłka dotrze do mnie.

I najważniejsze!!!
W paczce mają być tylko te konkretnie wymienione przeze mnie rzeczy,
nic mniej, nic więcej!!!
Moje wymianki zawsze mają to do siebie, że chcę aby wszyscy
otrzymywali po równo, stąd te konkretne wytyczne.
A jeżeli komuś się te zasady nie podobają, to bardzo proszę się wtedy
nie zapisywać , jest wiele innych wymianek na pozostałych blogach.

45 komentarzy:

  1. To ja pierwsza poproszę o dopisanie do listy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o i to jest to na wymianke przydasiowa się z miłą chęcia zapisze bo ja kocham przydasie :-)
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak od września,to ja na to jak na lato,dopisuję się,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także się piszę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zapisuję na przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też chętnie sie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak to ogarne , ale zapisuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydasi nigdy dosyć :) Oczywiście ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Córcia to ja też się zapisuję :-) miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja z przyjemnością dołączę do zabawy !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością się zapisuję, pomysł świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. z radością dołączam do kolejnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu... ja też ja też chętnie się zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja też z chęcią się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu jeśli mogę to poproszę drugi raz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też się z chęcią zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  17. W poprzedniej wymiance nie brałam udziału, ale do tej bardzo chętnie się przyłączę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana jesteś genialna :).

    Super pomysł i oczywiście z wielką chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny pomysł, z dużą ciekawością zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł, z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam!
    http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaszalejmy..Też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. po pierwszej zabawie zapisuję się i na drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie również wezmę udział :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie i chętnie się zapiszę już się kontaktuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adres bloga http://kamilanogajrekodzielo.blogspot.com/

      Usuń
  25. To i ja spróbuję - kiedyś trzeba zacząć :-)))
    http://shabbychic-hagart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się z miłą chęcią zapisuję :) Zawsze to coś ciekawego :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę i mnie dopisać do listy:) elcja27@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też poproszę :) I mam pytanie. Czy te przydasie to w formie pakunków? Że np. w jednym kilka kwiatków, w drugim kilka guzików, w trzecim kilka sztuk czegoś innego itd., czy na zasadzie takiej że wysyłam np. 5 serwetek, 3 arkusze papieru i 2 kwiatki? To mój pierwszy raz i nie orientuję się aż tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza wersja, czyli na zasadzie pakunków. 1 września jeszcze ukaże się post, w którym wszystko będzie dokładnie pokazane. Napisz mi jeszcze swój adres domowy.

      Usuń
  29. To i mnie dopisz do listy, na przydasie zawsze ochotę ma się :D

    OdpowiedzUsuń
  30. z ogromna chęcią zapisuję się i do tej wymianki. ogromnie mi się ta zabawa spodobała :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pierwszą część nie zdążyłam, ale tutaj chętnie się zapisuję :) Bardzo oryginalna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ech. Ja też się zapiszę. ;) Może wpadnie mi coś fajnego. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też się zapisuję :-))) Mój mail ewinka2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja też się zapiszę :). Świetny pomysł, zarówno ta jak i poprzednia część. Poprzednia mi nie za bardzo pasowała, ale ta jest dla mnie idealna, mam sporo zalegających przydasi, a tak mogę je wymienić na coś nowego :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)