niedziela, 3 stycznia 2016

Wymianka kartkowa "Nietypowe święta"

Zapraszam Was na kolejną część Całorocznej Wymianki Kartkowej.
W tym roku będzie ona przebiegała pod hasłem "Nietypowe święta"

Zdjęcie znalezione w internecie

Zanim całkowicie się rozpiszę na temat tej wymianki,
pozwólcie, że jeszcze najpierw ogłoszę czyja kartka zwyciężyła
w ostatnim miesiącu Bajkowej wymianki kartkowej.

Poniżej tabela z wynikami

I już wiadomo, że najładniejszą kartkę z Misiem Uszatkiem zrobiła...
Ewa Kwiatkowska, kochana jeszcze raz Ci z całego serca gratuluję!

Na dniach zrobię podsumowanie całej zeszłorocznej wymianki.
A tymczasem troszkę Was "poszczuję" spójrzcie na zdjęcie...


To są przesyłki z prezentami, które już wczoraj poszły w świat
do kilkunastu z Was, w ramach tej bajkowej wymianki.
Specjalnie zamazałam adresy, raz, że ochrona danych osobowych, a dwa,
żebyście się troszkę pozastanawiały, do których z Was mogłam je wysłać :)


Jako, że karteczki Ewuni wygrywały przez trzy ostatnie miesiące, to w nagrodę
mogła wymyślić dla  nas 3 święta na ten rok, a o wymyślenie pozostałych świąt
poprosiłam kilka innych dziewczyn, które się ze mną w ciągu roku bawiły.

Tematy na dany miesiąc dobrane zostały losowo,
a maszyną losującą (i to porządnie) był mój małżonek :)
I tak tematy na cały rok będą wyglądać następująco:

Styczeń - Dzień Ptasiego Mleczka
Luty - Dzień Spoglądania w Niebo
Marzec - Dzień Leśnych Zwierzaków
Kwiecień - Dzień Folkloru
Maj - Dzień Rudzielców
Czerwiec - Dzień Spadającego Liścia
Lipiec - Europejski Dzień Ptaków
Sierpień - Dzień Plażowicza
Wrzesień - Dzień Wszystkiego Podwójnie
Październik - Dzień Smakowitej Babeczki
Listopad - Dzień Czekolady
Grudzień - Dzień Ziemniaka

Specjalnie podaję Wam tematy na cały rok już dziś,
ponieważ zajdzie pewna mała zmiana w regulaminie.
Troszkę chcę Wam przyspieszyć tempo w robieniu kartek, i chcę żebyście zdążyły.
Ale żebyście nie miały do końca tak łatwo, to tak jak kiedyś wspominałam
wprowadzę dodatkowe utrudnienie w postaci jakiegoś elementu, który
obowiązkowo będzie musiał się na naszych kartkach znaleźć, a o tym elemencie
dowiecie się zawsze dopiero w danym miesiącu. To jak przygotowani do zabawy? :)

W tym roku nie będzie punktacji całorocznej. Będzie znów sonda, w której
będziecie mogli anonimowo wskazać 3 najładniejsze Waszym zdaniem kartki.
Nagradzać będę co kwartał tę osobę,
czyjej kartki w tym czasie otrzymają najwięcej punktów.

UWAGA REGULAMIN!!!

Zapisy będą co miesiąc zawsze od 3-go do 7-go każdego miesiąca
Od 15-go do 20-go  będzie się ukazywała sonda i wtedy będzie można głosować.
Głosowanie będzie całkowicie anonimowe,
więc proszę wcześniej kartek nie pokazywać, ani nie wysyłać!!!
Kartki wysyłamy dopiero od 20-go, nie później jednak niż 25-go
Wysyłamy listem zwykłym, chyba że ktoś chce poleconym, ale ja tego nie wymagam.
Zdjęcia Waszych kartek wysyłacie mi do 14-go każdego miesiąca na adres:
lidia23@poczta.onet.pl
Jako, że często zdjęcia kartek do mnie nie dochodziły, to w tym roku
będę wcześniej pisała do Was maile z przypomnieniem o nich :)
Umieszczamy banerek u siebie na blogu (chyba, że ktoś go nie ma).
Może być ten ogólny, mogą to być banerki comiesięczne, jak wolicie.

Czyli jeszcze raz, taki skrócony regulamin,
który będę Wam przypominać co miesiąc:

* Do 7 stycznia trwają zapisy na wymiankę
* Do 14 stycznia wysyłacie mi zdjęcia swoich kartek
* Od 15 do 20 stycznia trwa głosowanie na karteczki
* Od 20 do 25 stycznia wysyłamy kartki do swoich par
* Wcześniej ich nigdzie nie wysyłamy ani nie pokazujemy!

Też prośba, żeby na każdej kartce był napis z okazji jakiego święta jest zrobiona.
Obojętnie czy on będzie na wierzchu, czy też w środku kartki, byle w ogóle był.

W razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzu albo na maila.
Mam nadzieję, że znajdą się co miesiąc osóbki chętne na wymiankę.
Proszę jedynie o przestrzeganie zasad regulaminu.
Znacie już tematy kartek, więc można je przygotować wcześniej,
żeby wyrobić się w czasie, a nawet jak ktoś nie znał ich wcześniej,
to ma prawie 2 tygodnie na jej zrobienie, to chyba wystarczająco dużo....

NO TO ZACZYNAMY!

Temat pierwszej tegorocznej wymianki wymyśliła dla nas ELUNIA J

A jest to - DZIEŃ PTASIEGO MLECZKA


No tym tematem to mi Elunia dogodziła i to jeszcze jak.
Uwielbiam ptasie mleczko a najlepiej wedlowskie, stąd też właśnie ono na banerku.
Właśnie siedziałam i wcinałam ptasie mleczko (ale tym razem Milki)
czytając maile i aż się uśmiałam jak zobaczyłam jaki temat Elunia zaproponowała.
Miałaś Eluniu niesamowite wyczucie czasu :)


A na kartce obowiązkowo ma się znaleźć:
ŻÓŁTY KWIATEK

Lista osób chętnych na wymiankę:

Jeżeli któraś z Was może wysłać za granicę, 
to napiszcie mi to proszę w mailu.

  1. Czarna dama
  2. Agata Fleszar
  3. Lucy z mazur
  4. Ewa Kwiatkowska
  5. Agata Baran 
  6. Sarenka
  7. Świat według Basi
  8. Anna T
  9. Elunia J
  10. Milka Chmiel
  11. Konopek
  12. Renia
  13. Krysia - brak bloga
  14. Misiek77 
  15. Klara D
  16. Elunia B
  17. Mlenka 
  18. Małgoś13
  19. Dżastii M  
  20. Etoile

33 komentarze:

  1. LIdziu to ja też się zapisuję i też lubię ptasie mleczko. Smaczna wymianka w tym miesiącu się zapowiada hihih Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. LIdziu- BARDZO podoba mi się nowa zabawa!!!Choć nie mam na razie pomysłu, jak "ugryźć" dzień Ptasiego mleczka...hahahhaha....Muszę rozgryźć regulamin....Buziaki(odezwę się do 7-go)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z tymi świętami,regulamin przeczytany,zaakceptowany,zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wszystkie głosy na moją "Uszatkową" karteczkę - to dodaje skrzydeł :))) Z miłą chęcią zapisuję się na styczniowe ptasie mleczko :) Pozdrawiam cieplutko i buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu by nie to i ja też dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, jestem pełna podziwu dla Twoich zabaw, poświęconego czasu, pomysłowości,....
    Pozdrawiam i miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam mam pytanie jakim listem wysylamy? sama kartkę czy coś można lub trzeba dołożyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłamy listem zwykłym, chyba że ktoś chce poleconym, ale ja tego nie wymagam. To jest wymianka typowo kartkowa więc wysyłamy tylko kartki :)

      Usuń
  8. Smakowity temat :) Nie może mnie zabraknąć :)
    Zupełnie nie wiem jak to ugryźć - haha :) Ale nie odpuszczę super zabawy u Ciebie Lidziu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ty myślisz że co ja jadłam wczoraj wieczorem?oczywiście się zapisuję ,za granicę też moge wysłać,jeszcze do mnie nie dotarła karteczka z misiem uszatkiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo słodziutki temat! I jak najbardziej zapisuje się na wymiankę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł na zabawę. Ciekawa jestem interpretacji dziewczyn na pierwsze święto :).

    Ja w tym roku rezygnuję z wszelkich zabaw. Ale gdyby nie postanowienie, to na pewno bym się z Wami bawiła :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień ptasiego mleczka ... No to Elunia zaszalala ;-)
    Nie wiem jak i z czym, ale się piszę :-)
    Przy okazji odkurze swojego bloga, bo aż wstyd ...
    Zapisz mnie tradycyjnie Lidziu Kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne święta :-). Najbardziej podoba mi się Dzień Spoglądania w niebo i Wszystkiego podwójnie :-)
    Bawcie się dobrze, ja sobie grzecznie poobserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz Lidziu niesamowite pomysły , A tematy tych dziwnych świąt bardzo mnie rozbawiły. Będę nadal wiernie kibicować Waszej zabawie i głosować na karteczki .
    Bardzo mi sie podoba głosowanie anonimowe , ta sonda tez mi się bardziej podobała niż głosowanie w komentarzu. A więc , życzę Wam udanej zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptasie mleczko muszę sobie odpuścić choć uwielbiam (szczególnie wedlowskie).
    Mam nadzieję w kolejnych odcinkach zabawy dołączyć do Was.
    Pozdrawiam serdecznie i będę Wam kibicować :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, fajna zabawa! Będę kibicowała, nazwy świąt cudowne:)))
    Ja już dzisiaj mogłabym świetować Dzień Rudzielca. Umalowałam sobie blond włosy , farbą pod tytułem jasny blond i wyszły mi marchewkowo-pomarańczowe. Nie wiem jaka reakcja zaszła na mojej głowie, dobrze, że mam jeszcze trochę włosów:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł na Wymianke BOMBA
    Zapisuje się bo nie darowałam bym sobie tak znakomitej zabawy w tak doborowym towarzystwie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Córcia ja też się zapisuję ,myślę że uda mi się jakąś karteczkę stworzyć. miłego popołudnia całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  19. ha ha ha, smakowity temat, oczywiście zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu , uwielbiam Twoje pomysły i czekam z niecieprliwością na praę. yczę Wam udanej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też chętnie wezmę udział, ale z pewnością nie we wszystkich miesiącach - chyba zacznę w lutym :) fajne nazwy świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również się piszę.Temat jest super kocham ptasie mleczko!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tematy świetne, ale pomysłów na nie nie mam, więc i w tym roku tylko kibicować będę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Naszło mnie natchnienie więc dopisz mnie kochana do listy - proszę :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu wracam do zabaw z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu, proszę dopisz mnie do listy. Mam nadzieję, że moja interpretacja tematu będzie wystarczająco "trącała" ptasim mleczkiem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie do końca wiem jak to ugryźć ale może mi się uda :) Spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuje się, mam nadzieję ze uda mi się wziąć udział w zabawie w każdym miesiącu! to by był nie lada wyczyn

    OdpowiedzUsuń
  29. ZAPISY NA TEN MIESIĄC SĄ ZAKOŃCZONE!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty to masz pomysły Lidziu, fajna zabawa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)