niedziela, 5 czerwca 2016

Chwalenia się ciąg dalszy

Tak jak zapowiedziałam poprzednio, zostały mi jeszcze dwa prezenty,
którymi chętnie się pochwalę, bo dziewczyny śliczności mi wysłały.
A dostałam je za złapanie liczników u Reni i Janeczki.

Ja się nie chwalę dlatego, żeby ktoś mi zazdrościł tego co dostałam,
choć przyznam szczerze, że jest czego zazdrościć, oj jest... :)
Ja uważam, że wszystkie te osóbki, które mnie w jakikolwiek sposób
obdarowały ( i nie tylko mnie), po prostu zasługują na to, żeby je wymienić
i pokazać jak wielkie i hojne mają serca. Dziękuję Wam za to serdecznie!

To zaczniemy od Janeczki, która za złapanie licznika wysłała mi

Śliczną kartkę

Do tego kawusię

I cudną frywolitkową zakładkę


Natomiast Renia za złapanie licznika wysłała mi

Cudną kartkę

Trochę słodkości

I całe mnóstwo przydasi

A do tego te kwiatki i piękną różę, które sama robiła

Dziewczyny moje kochane, dziękuję Wam bardzo za te śliczności.
Jesteście takimi dobrymi aniołami, które wiedzą jak wywołać uśmiech
na mojej twarzy. Buziaki Wam za to wielkie przesyłam.

Ale, ale dwa dni temu znów dostałam dwie przesyłki.
Były to cudowne widokówki. Od Ani


I od Bożenki

Dziewczyny uwielbiam Was i dziękuję, że nadal o mnie pamiętacie
i wysyłacie te karteczki. Nawet nie wiecie jaka to dla mnie przyjemność :)
Bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję!

A pamiętacie poprzednie chwalenie się grillem?
Wczoraj robiliśmy jego test :)

Mięsko kupione

Grill się ładnie rozgrzewa

No i smażymy. Z jednej strony ...

I z drugiej strony

A na koniec wcinamy :) Mniam

Musze przyznać, że zapachy szły cudowne,
ale żaden z sąsiadów na nas nie krzyczał więc jest super :)

Bożenko kochana, jeszcze raz wielkie dzięki :)
Miłej dalszej niedzieli Wam życzę!

24 komentarze:

  1. Śliczne prezenty dostałaś Lidziu, a mięsko wygląda tak smakowicie, że głodna się zrobiłam - idę na kolację.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lideczko, gratuluję podarków- piękne; karteczki z podróży,jak sądzę, też potrafią rozczulić serce. Co do grilla... mmmmmmm; cudowny zapach ;) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu gratuluję prezencików a grill widzę egzamin zdał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I znów pięknie Cię dziewczyny obdarowały! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty rewelacyjne ! Szczerze gratuluję i życzę smacznego do tego i następnych smakowitości grillowych :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liduś, piękne prezenciki i jaka radość serca! Dobrze, że się chwalisz, trzeba mówić o tym, co dobre i piękne. A mięsko z grilla nader apatyczne, chyba mi się dziś przyśni:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Córeńko! I tym razem dostałaś przecudne prezenty,świetnie jest mieć takich dobrych przyjaciół, spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło mi Lidziu, że podobają Ci się prezenciki.
    Mięsko apetyczne niebywale. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, a jak patrze na mięsko to aż mi ślinka cieknie!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty:))u nas sąsiad zrobił sobie grilla na balkonie to ludzie wezwali straż pożarną bo myśleli ,że się pali:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu jest się czym chwalić! cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Cię dziewczyny obdarowały.

    OdpowiedzUsuń
  13. super prezenty, zazdroszczę w pozytywnym tego słowa znaczeniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje niespodzianek:-) a czy zapachy i dym z tego grila można porównać do tych ze zwykłego? pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dario, zapachy jak najbardziej tak, natomiast dymu to nie było prawie wcale. Troszkę tylko na początku jak się grill rozgrzewał. Dlatego świetnie się nadaje do urządzania grilla na balkonie :)

      Usuń
  15. Wspaniałe prezenciki Kochana dostałś :* Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne prezenty!! Grillem zrobiłaś mi taki apetyt że zaraz idę do lodówki po kabanosika! I znów łamię zasady 😊 ściskam mocno i cieplutko pozdrawiam ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. pychota i mięcho i prezenciki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U Ciebie jak zawsze cudnie kolorowo, a tym razem też i smacznie, dobrze, że już po kolacji :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udane prezenty Lideczko dostałaś. Podoba mi się grill, fajny i można się bawić na balkonie, a to ważne!
    Masz szczęście z tym łapaniem licznika. Ja to nie wiem jak złapać,:))) A nawet gdybym wiedziała to i tak bym nie złapała, taka już jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekniutkie prezenty i pocztóweczki.
    A grill widzę, ze udany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)