piątek, 3 czerwca 2016

Wymianka kartkowa "Nietypowe Święta" - Czerwiec

Kochane już pół roku się bawimy, a ile pięknych prac stworzyłyście....
W poprzednim miesiącu rządziły Rudzielce - świetne!
A oto wyniki Waszego głosowania na te kartki.


I tak pierwsze miejsce zajęła kartka Małgosi X
Na drugim miejscu jest moja kartka czyli Czarnej damy
A na trzecim miejscu kartka zrobiona przez Małgoś13

Dziewczyny proszę Was o pomoc.
Skasowało mi część danych z komputera w tym i Wasze kartki z podpisami.
Zajrzyjcie proszę tutaj i napiszcie mi, który numer kartki jest Wasz.


A teraz pora na kolejny temat wymianki.
W czerwcu będzie to DZIEŃ SPADAJĄCEGO LIŚCIA

Obrazek znaleziony w internecie


Święto to wymyśliła dla nas Basia
A na kartce ma się obowiązkowo znaleźć GRZYB
Może być mały, może być duży, jaki sobie wymyślicie :)

To teraz dla przypomnienia skrócony regulamin



* Do 7 czerwca trwają zapisy na wymiankę  
* Do 14 czerwca wysyłacie mi zdjęcia swoich kartek  
* Od 15 do 20 czerwca trwa głosowanie na karteczki
* Od 20 do 25 czerwca wysyłamy kartki do swoich par
 * Wcześniej ich nigdzie nie wysyłamy ani nie pokazujemy! 
 
Zapisać się może każdy kto tylko chce. 
Osoby nowe proszone są o podanie mi swojego adresu



Pamiętajcie, żeby na każdej kartce był napis z okazji jakiego święta jest zrobiona.
Obojętnie czy on będzie na wierzchu, czy też w środku kartki, byle w ogóle był.
Dokładny regulamin znajdziecie tutaj

A ja jak zawsze proszę o jego przestrzeganie :)
 
Jeżeli możecie wysłać kartkę za granicę, 
to napiszcie mi to proszę w mailu!



Lista osób chętnych na wymiankę:

  1. Czarna dama
  2. Sarenka
  3. Krysia
  4. Micia Marzena Przybyła
  5. Wredula
  6. Ana-lungs
  7. Natalia F
  8. Etoile
  9. Klara D
  10. Świat według Basi
  11. Elunia B
  12. Ewa Gil
  13. Milka Chmiel
  14. Anna T
  15. Małgosia X
  16. Agata Baran
  17. Małgoś 13 
  18. Lucy z mazur
  19. Renia
  20. Misiek77

23 komentarze:

  1. Córeńko! Gratuluję Małgosi wygranej, i zapisuję się również. Spokojnej nocy całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zapisuję oczywiście:) Ale wymyśliłaś dodatek he he Będę miała co kombinować:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzyb serio? Zapisuje się:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. skoro ja wymyśliłam to jasne że się zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Basia wymyśliła ciekawe święto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje dla trójki na podium :))
    Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwyciezczyniom i oczywiscie pisze sie na nastepny etap. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranym Dziewczynom.
    I z miłą chęcią zapisuję się na kolejną wymianke :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie może mnie zabraknąć :) Oczywiście, zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się oczywiście bawię!
    I jeszcze dziękuję wszystkim, którzy głosowali na moją kartkę.
    Pozdrawiam, Liduś i życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu proszę dopisz mnie do listy. Dziękuję bardzo za wszystkie głosy jakie dostała moja ruda kartka.

    OdpowiedzUsuń
  12. dołączam do ekipy
    Małgosi Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartek nie robię, ale kto wie może kiedyś zacznę 😊 Dziewczyny pozdrawiam serdecznie i życzę milej zabawy😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Lidziu nie pomyśl,że jestem niecierpliwa tylko nie dostałam jeszcze wiadomości dla kogo mam zrobić kartkę na liściaste wyzwanie,a to trochę ułatwia. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, właśnie się tym zajmuje i niedługo będę wysyłać Wam adresy. Tym razem mam jednodniowy poślizg, ale wczoraj na prawdę nie miałam kompletnie kiedy tego losowania zrobić...

      Usuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)