piątek, 15 grudnia 2017

Czekolada w ubranku

Gdy przeczytałam o tak słodkiej wymiance  w Klubie Twórczych Mam
to jak nic musiałam się zapisać, bo jakże by inaczej :)


Wymianka polegała na wysłaniu w prezencie ładnie zapakowanej czekolady,
a do tego jeszcze jakiś rękodzielniczy upominek.

Mój czekoladownik wraz z upominkiem poleciał do Asikowy kącik

Ja zaś dostałam od Sosnowy Gaik pyszną czekoladkę  w prześlicznym ubranku

A także inne słodkości

Super notesik

I jeszcze jedno tajemnicze pudełeczko

A w środku.... śliczność!

Aniu bardzo Ci dziękuję za ten wspaniały prezent.
A dziewczynom z KTM dziękuję za zorganizowanie tej fajnej wymianki :)

26 komentarzy:

  1. Lidziu extra ta wymianka , bardzo fajne prezenty żeście sobie zrobiły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka ;) a te czekoladowniki są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się obdarowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymianka :) Prezenty cudne z obu stron :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne prezenty i ubranko dla czekoladki dla siebie przygotowalyscie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, ale fajna i słodziutka wymianka.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wymianka Lideczko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wymianka :D. Piękne prezenty sobie przygotowałyście :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymianka Lideczko! Wspaniałe obustronne prezenty i to cała ich masa:) Jak w worku u Mikołaja!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że moja przesyłka sprawiła Ci radość;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa inicjatywa oraz śliczne podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, super Wasza wymianka!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Córeńko! Wspaniałe się wymieniłyście, Czekoladowniki Cudowne - Śliczny jest ten biały świecznik - Miłego wieczoru Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna wymianka Lidziu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietnie sie dziewczyny spisalyscie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba prezenty są śliczne Lidziu, sprawiłyście sobie mnóstwo radości.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne wymiankowe prezenty Lidziu. Widać bardzo udana wymianka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniala wymianka i piekne prezenty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wymianki są super! Fajnie się obdarowałyście.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)