poniedziałek, 18 grudnia 2017

Zaległe kartki

Większość z nich jest już u swoich nowych właścicieli.
Ale dopiero teraz ujrzą tutaj światło dzienne :)

Najpierw karteczki dla naszych blogowych koleżanek,
które wysyłaliśmy żeby dodać Im wsparcia i otuchy.

Dla Beatki

Kartka zrobiona na zabawę "Cięcie gięcie" u Ewuni

***************************

Druga kartka powstała dla Ani.


******************************

W międzyczasie zrobiłam jeszcze kilka takich,
żeby był w razie potrzeby.

***************************

I jeszcze karteczki na moją wymiankę kartkową
Pierwsza była lawendowa

A druga różana

A tutaj filmik jak to działa :)

Miłego dnia Wam życzę.
I udanych przygotowań do świąt :)

21 komentarzy:

  1. Lidziu super sa te karteczki , a takich w razie potrzeby to mi strasznie brakuje, muszę koniecznie uzupełnić swoje zapasy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie karteczki piękne Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie cudne, a najlepsza ostatnia, bo moja:)
    Buziaczki, Liduś.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te karteczki zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, Twoje kartki są prześliczne! Bardzo dziękuję za tą, którą otrzymałam ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności :) A ta różana jest magiczna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie, Lidziu bardzo dziękuję za cudną świąteczną karteczkę!

      Usuń
  7. Śliczne kartki, taka różnorodność :) Podobają mi się te kobietki na kartach w razie potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki. O tej z filmiku chciałam napisać, że już wiem jak to działa, ale jeszcze raz obejrzałam i chyba nie rozumiem ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie bardzo urokliwe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne Lidziu! Te w razie "w" mi sie kończą wiec tez cos musze dorobić chociaz wole kartki pod konkretna osobę ... Ale sytuacje nagle tez sie zdarzają:) również Lidziu owocnych swiatecznych przygotowań :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie karteczki są śliczne i wyjątkowe:). Zaraz obejrzę filmik i pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  12. narobiłaś tego dużo,wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  13. Córeńko! Wszystkie są Prześliczne - Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wysyp pięknych kartek. Skąd masz na to czas? Najbardziej podoba mi się różana, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za piękna produkcja kartek :) Co jedna, to ładniejsza :) A ta lawendowa to mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki. Wszystkie - bardzo pomysłowa ta składana. Ale najbardziej urzekły mnie te kobiece retro. Zachwycające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne te kartki i świetnie ze skladane w inny sposób. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)