niedziela, 22 kwietnia 2018

Niedziela z hafciarskim alfabetem - I

Zdawało mi się, że dopiero co taki post pisałam,
a tu już kolejna niedziela i kolejna literka z hafciarskiego alfabetu.
Dziś moje skojarzenia na literkę


Niektóre literki sprawiają mi kłopot. Literka "i" jest chyba właśnie taką.
Więc nie ma co wymyślać, będzie krótko bo dziś są tylko trzy skojarzenia

I jak Igły do haftu

Wiem, że są specjalne, słyszałam o nich nie raz, lecz wiedzieć nie widziałam,
bo ja w domu takowych nie posiadam. Ja muszę mieć igłę ostro zakończoną,
więc używam zwykłych igieł tyle tylko że samonawlekających się :)

***************************

I jak Inicjały

Czyli coś z moich haftów, a inicjały miałam okazję haftować już sporo razy.
Na przykłada na kartkach, czy na breloczkach... I sądzę, że jeszcze nie raz
się w moim hafcianym repertuarze pokażą :)


********************************

I jak Internet

Bez którego ani rusz. Ja internetowi zawdzięczam na prawdę dużo.
Dzięki niemu poznałam swojego cudownego Męża i Was moje dziewczęta.
Jest to na prawdę fantastyczny wynalazek i niech trwa jak najdłużej :)

******************************

Miłej niedzieli wszystkim życzę!

19 komentarzy:

  1. Córcia! Trzy skojarzenia to i tak dużo,Komentarze Są Super - Spokojnej nocy Całuski Pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Inicjały na breloczku są przecudne. Super skojarzenia. Pozdrawiam Lidziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne skojarzenia! A karteczki i breloczki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez lata używałam ostrych igieł, ale zamieniłam je na te z tępym końcem, i stwierdzam że to była świetna decyzja ;) Bardzo fajne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, Internet najlepszy. Bo dzięki niemu mogłam Cie poznać.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie sobie poradziłaś z zadaniem. Skojarzenia super. Do niedawna nie wiedziałam o istnieniu igieł z tępym końcem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Igły uzywam z tepym końcem a jak kiedyś posialam wszystkie to wzięłam zwykłą i nie umiałam nią szyć haha pewnie kwestia przyzwyczajenia. A bez neta to ani rusz w tych czasach. Miłej niedzieli Lidziu:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze prosze ze internet taki ważny jest!!! Super Lidziu :) hafciarskiego igieł tez nie posiadam i nie używam :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  9. O, masz męża z Internetu - fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na I jest jeszcze Intuś - haha :) Super skojarzenia, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobre skojarzenia Lidziu. Szczególnie ten internet - jak widzę u Ciebie to bardzo poważna sprawa, taka na całe życie :)
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zapomniałam o internecie, a przecież bez niego byśmy się nie znały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, lubię Twój alfabet!
    Wiesz, że strony www wynalazł Anglik. W swojej książce pt. „Weaving The Web” („Tkając Sieć”) Berners-Lee wziął sprawy w swoje ręce i opracował nie tylko język projektowania stron:) To jemu zawdzięczamy tak wiele, tym bardziej, że jego praca nie została skomercjalizowana i za darmo możemy z tego korzystać.
    I mogłaś poznać męża...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Literka I świetnie zaprezentowana.Dobre skojarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu podziwiam Cie za ta zabawę, ja zazwyczaj mam pustkę w głowie jak myśle o jakiejś literce. Skojarzenia super, bez Internetu to na s nie było :-).
    Podziwiam za wyszywanie normalnymi igłami , generalnie nie wyobrażam sobie zycia bez igieł do haftu z tępą końcówka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. To sa igły samonawlekające się?! Nie wierzę;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle - świetne skojarzenia! Już teraz nie wyobrażam sobie życia bez Internetu;)
    Pozdawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że osobiście używam tylko igieł do haftu, bo nie lubię naparstka. Inicjałów jeszcze nie haftowałam, ale zgromadziłam sporą ilość wzorów i pewnie w końcu się za nie zabiorę :DDD. Świetny jest ten Twój alfabet Lidziu :DDD. A hafciki śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)