piątek, 20 kwietnia 2018

Trochę zimy, trochę jesieni.

Za oknem wiosna, piękne słońce i nawet dosyć ciepło.
A ja tu wyskakuje z innymi porami roku.
Ale co zrobię, skoro mam do pokazania jeszcze pracę,
która powstała w styczniu, a potem się ukrywała na moim dysku
i dopiero dziś postanowiła wyjść na światło dzienne?

A jest to notes z tą słodką haftowaną mysią :)

A z kolei pracą jesienną jest zakładka, którą zrobiłam


Na zakładce miała się znaleźć Babeczka.
Ja w tym miesiącu na prawdę nie mam czasu na nic,
a co dopiero na haftowanie, więc zrobiłam ją z papieru.
I są nawet dwie babeczki, bo Magnolia to jakby nie patrzeć
też babeczka i siedzi sobie na słodkiej mufince :)
A przez te liście, które dodałam (no nie mogłam się oprzeć
i musiałam spróbować nowe stemple z wykrojnikami od męża)
zakładka wydaje mi się bardziej taka jesienna...

 
Miłego weekendu wszystkim życzę :)

24 komentarze:

  1. Fajnie podeszłaś do tej zakładki z babeczką , też mi chodził podobny pomysł po głowie ale nie znalazłam wzoru na taką zakładkową panienkę :-).
    Hafcik na notesiku super jest.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu trochę myszko zimy ,a do tego słodkie babeczki są rewelacyjne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prace. Ja tam kocham jesień i bardzo lubię zimę. :))) Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że na zakładce użyłaś tych samych słów co ja na niedawno zrobionej kartce. Obie prace bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace Lidziu:) i kto tu nie zwalnia tempa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie prace świetne :) a że Ty lubisz czytać, to zakładka zawsze znjadzie dobre miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny ten notes Lidziu! Podoba mi się też zakładeczka - bardzo zabawny pomysł.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój śliczny notesik:) Jeszcze raz bardzo Ci za niego dziękuję:) Służy mi do zapisywania adresów znajomych hafciarek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, śliczne prace :) Ta magnoliowa babeczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że pochwaliłaś się zimowym notesem, mysza jest świetna, zakładka również. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakładka ekstra a notes no taki staranny i ten hafcik,...podziwiam Lidziu bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Córcia! Notesik Uroczy, A Zakładeczka Piękna - Spokojnej nocy Buziaczki pa

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam piątkowo :)
    Przepraszam Lidziu,że nie mam czasu w tygodniu na komentowanie...
    Zawsze w ten nieszczęsny piątek staram się nadrabiać zaległości,ale Ty mkniesz jak szalona z postami w ciągu tygodnia,a ja potem mam tyły :(
    Mysia na nartach - pięknie wyszyta - cudnie zdobi notes przez Ciebie stworzony :) A zakładka ...No cóż Wspaniała !!! Kocham zakładeczki tak jak książki :) Miłego weekendu Kochana :)* <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace, obydwie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace Lidziu. Notes z mychą słodki a zakładeczka z Magnolią wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lidziu, notesik jest uroczy. A jaka słodka zakładeczka!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Notes wyszedł super, a zakładka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna ta zakładka.Notes z haftem też :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)