czwartek, 13 grudnia 2018

Co na święta?

Co roku robię jakieś ozdoby świąteczne dla najbliższych.
Przez tyle lat, to mają tego już na prawdę sporo.
A przecież nie o to chodzi, żeby wciskać wszystkim coś na siłę,
dlatego tych ozdób robię coraz mniej, tak symbolicznie.
Rzeczy jakie w tym roku powstały pokażę Wam w trzech postach,
a to dlatego, że wcześniej niektórych pokazać nie mogę :)
I tak powstały grzybki  na zamówienie dla Justynki
Obrazek z aniołkiem
 Serwetka w kształcie gwiazdy betlejemskiej

Gwiazdki, zrobione z zestawu jaki dostałam od Reni
w prezencie urodzinowym do samodzielnego zszycia.

A do tego jeszcze sama uszyłam te małe filcowe zawieszki :)

Pozostałe rzeczy zobaczycie później :)
Wy też tak macie że czasu Wam na wszystko brakuje?
Ja ostatnio nie ma go na nic, mam jeszcze tyle rzeczy do zrobienia,
a już za tydzień wyjeżdżam, nie wiem kiedy to wszystko zdążę zrobić....

19 komentarzy:

  1. super prace fajne grzybki i serwetka Mimo ze to nie ja święta przygotowuje i starałam się wszytko zrobić wcześniej to i tak czasu mi brak bo tego czy tam tego jeszcze muszę dorobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko przepiękne, grzybki przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne ozdoby Lidziu! Ja podobnie jak Ty cierpię na chroniczny brak czasu. Ale Święta i tak przyjdą, chociaż nie wszystko zdążymy zrobić 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, urocze, pełne wdzięku ozdoby świąteczny.
    Czas? Jaki czas?:)
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne muchomorki.Zawieszki też urocze. Wszystkie prace są bardzo ładne. Święta jeszcze nie nadeszły, a ja już jestem zmęczona,ciagle bym spała:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Córeńko! Wszystkie ozdoby są Prześliczne, Jedna jest mi znana :-) Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu cudne te Twoje ozdoby , ale u mnie zdecydowanie grzybki na pierwszym miejscu , są rewelacyjne !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ozdoby :) Grzybki urocze, nie mogę się na nie napatrzeć !! Ale i serweta w kształcie Gwiazdy fantastyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu grzybki są cudne i już wiszą na choince :)) Jeszcze raz Kochana dziękuję :)). Te ozdoby ręcznie wykonane mają swój urok i nadają choince niepowtarzalnego charakteru. Lidziu mi również na wszystko brakuje czasu :(. W tym roku nie zrobiłam dla siebie nic, oprócz malutkiego aniołka z masy solnej :(. A Twoje ozdoby - wszystkie zachwycają!! Jesteś Kochana bardzo wszechstronnie utalentowana :)). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności Lidziu.:) Kiedy Ty to wszystko robisz? Chyba zarywasz noce? Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace :) Lidziu czy mozesz ki zdradzić jak robisz grzybki? Mam trzy korki od szampana i chetnie bym zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten renifer skradł moje serducho - boski!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I u mnie cieniutko z czasem ale oglądając Twoje poczynania mam wrażenie, że Twoja doba jest znacznie dłuższa :))) Wszystkie ozdoby są pomysłowe i przeurocze.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, podziwiam Twoje rękodzieło i wciąż się zastanawiam kiedy Ty to wszystko robisz?
    Czy doba na północy Polski jest dłuższa niż na południu? Ja o tym nic nie wiem, i nieustannie brakuje mi czasu. Ściskam Cię Mróweczko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne ozdoby :) A jeśli chodzi o czas, to już nawet narzekać nie mam czasu - haha :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, w szczególności te filcowe ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne ozdoby zrobiłaś:)te grzybki mnie ujęły:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne te zawieszki a grzybki są bardzo urocze.

    OdpowiedzUsuń
  19. naj,naj,naj,najwspanileszy obrazek z aniołkiem bo......... mój ci on

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)