niedziela, 9 grudnia 2018

Sal z zajączkiem

Na blogu Diy zapisałam się do wspólnego haftowania salu z zajączkiem

Miałam to szczęście być jedną z 10 osób, które dostały
gotowy zestaw do jego wyhaftowania, od sponsora Firmy Coricamo

W zestawie była kanwa, muliny, koraliki, igła i wzór.
Ja od siebie dołożyłam tylko tamborek i zaczęłam haftować

Zajączek pomału zaczął się pojawiać...

 Aż w końcu pojawił się cały

************************

Czas na drugi etap haftowania, czyli zrobienie za pomocą koralików kokardki.
Dopiero wczoraj mogłam to zrobić, bo choć w zestawie który otrzymałam
była igła, to niestety była ona za duża i koraliki przez nią nie przechodziły.

Sprawdziłam wszystkie igły jakie posiadałam w domu i też się okazały za duże.
Zamówiłam więc przez internet specjalną igłę do haftu koralikowego, wczoraj
przyszła i co.... i też się okazała być za duża! Już sobie wyciągnęłam swoje koraliki
znacznie większe od tych, które były w zestawie, ale to zawsze coś. I wtedy
jak z nieba spadła mi Bogusia, a w zasadzie prezent jaki od Niej wczoraj dostałam.
Sam prezent pokażę kiedy indziej, a teraz Wam tylko napiszę że był tam komplet
igiełek i w nim znalazłam pasującą do koralików, mogłam więc haftować kokardkę :)

Tutaj jeszcze w trakcie haftowania

A tutaj już gotowy jegomość :)

Przed nami jeszcze tylko etap końcowy czyli kontury.
A tak wygląda już zajączek w całej krasie :)
Dziękuję bardzo za wspólne haftowanie :)

24 komentarze:

  1. No to czekamy na efekt końcowy Lidziu :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy jest ten zajączek Lidziu.
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zajączek. Czekam na efekt z koralikami.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak :) Czekam na kolejną odsłonę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki te hafcik. Czekam na więcej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, bardzo sympatyczny zajączek przykicał na kanwę.
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały haft Lidziu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Córcia Zajączek zapowiada się Ciekawie - Miłej dalszej niedzieli buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajączka już znam, Twój zapowiada się ślicznie - i ja też czekam na efekt końcowy pracy. Miłego tygodnia Lidziu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądał skończony zajączek, na razie jest bardzo ciekawie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda, że będzie to bardzo sympatyczny zajączek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Już wygląda słodko :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyszedł te zajączek , mój się jeszcze wyszywa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten wzorek , mam go gdzieś w szufladzie jako gratis kiedyś dostałąm :) Uzupełniam Grudniownik, dzisiaj wieczorkiem sie nim pochwalę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się zapowiada. Czekam z owacjami na efekt końcowy:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy ten zajączek, u Ani też widziałam:) Super ten SAL,taki mini ;)
    Czekam na dalsze efekty.Buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajączek już jest uroczy :-) Jestem bardzo ciekawa tej koralikowej kokardki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabawna historia z tą igiełką :) Uroczy jest ten zajączek Lidziu.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Brawa za mimo wszystko dobrniecie do konca Ludziu :) czekam na kontury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sympatyczny gość z tego zająca :-) Ciekawa jestem jak go zagospodarujesz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)