poniedziałek, 3 grudnia 2018

Moja kartka - Grudzień

Witam Was po raz ostatni w tym roku, bo to już dwunasty miesiąc
naszej wspólnej karteczkowej zabawy, zleciało nie wiem kiedy :)
Ale nie bójcie się w przyszłym roku pociągnę tą wymiankę dalej,
o ile tylko będą zawsze co miesiąc jakieś chętne osoby.
A będziemy się bawiły i wymieniały kartkami pod hasłem:

Obrazek znaleziony w internecie
A jak już tak zapowiadam przyszłoroczne zabawy to jest jeszcze jedna,
którą chciałam zrobić już wiosną tego roku i miała to być kolorowa wymianka.
Ale chwilę przede mną pojawiła się bardzo podobna wymianka na innym blogu,
więc nie było sensu jej już w tamtej chwili ogłaszać, żeby się nie powtarzać.
Co prawda tamta była jednorazowa a moja miała być cykliczna, ale to i tak prawie
to samo więc stwierdziłam że jakiś czas odczekam i dopiero później ją ogłoszę.
Wymianka ta ruszy 10 stycznia, wtedy też dowiecie się co i jak.

Obrazek znaleziony w internecie

Ale ja tu gadu-gadu, a przecież do pokazania są Wasze karteczki
z poprzedniego miesiąca, na których to królowały


I tak te zdrowe smakowitości wysyłały sobie...

Ewa Gawlik do Czarna dama


Czarna dama do Renia


Renia do Lucyna


Lucyna do Madzia B
Madzia B do Ewa Gil


Ewa Gil do Etoile


Etoile do Mariola
Mariola do Agula aga


Agula aga do Krysia


Krysia do Świat według Basi 


Świat według Basi do Małgosia X


Małgosia X do Justiti


Justiti do Anna T


Anna T do Bogusława Matusiak
 
Bogusława Matusiak do Micia Marzena Przybyła


Micia Marzena Przybyła do Julia Gwózdź


Julia Gwózdź do Ewa Gawlik

******************
Ciekawe czy zastanawiałyście się co będzie w ostatnim miesiącu.
A jeżeli tak, to czy któraś z Was wpadła na mój pomysł :) A będzie to:


W końcu głównym celem tegorocznej wymianki było to, żebyście
otrzymywały kartki związane z Wami i Waszymi upodobaniami.
Dlatego dziś każda z Was sama sobie wybierze temat na ten miesiąc.
Śmiało wymyślajcie co też na tej kartce chcecie mieć, czy to będzie postać,
czy rzecz, czy może jakieś Wasze wymyślone święto...?
Ale pamiętajcie, że możecie wymienić tylko jeden temat na kartkę!

Kto chętny  na wymiankę to zapraszam do zapisów.

Regulamin znajdziecie tutaj, a zapisy trwają do 5 grudnia.
  I pamiętajcie koniecznie, żeby zajrzeć tu 6 grudnia,

bo będzie podana lista kto do kogo kartkę wysyła!
 ***************

Lista osób chętnych na wymiankę:
  1. Czarna dama - Elf 
  2. Świat według Basi - Muszelki
  3. Justiti - Mikołaj
  4. Ewa Gil - Zima, śnieg
  5. Anna T - Czas :)
  6. Madzia B - Gry planszowe
  7. Małgosia X - Balon
  8. Ewa Gawlik - Gumisie
  9. Ana - Kaktus 
  10. Krysia - Anioł 
  11. Mariola - Filiżanka
  12. Mafalda & Mouse - Skarpety 
  13. Barbara H - Jednorożec
  14. Bogusława Matusiak - Anioł
  15. Renia - Śnieżynki
  16. Julia Gwózdź - Misie polarne 
  17. Agula aga - Kwiaty
  18. Etoile - Z symbolem szczęścia
**************************** 
Poniżej lista kto komu wysyła kartkę: 
Czarna dama do Świat według Basi
Świat według Basi do Justiti
Justiti do Ewa Gil
Ewa Gil do Małgosia X
Małgosia X do Madzia B
Madzia B do Barbara H
Barbara H do Ewa Gawlik
Ewa Gawlik do Anna T
Anna T do Krysia
Krysia do Mafalda & Mouse
Mafalda & Mouse do Bogusława Matusiak
Bogusława Matusiak do Renia
Renia do Julia Gwózdź
Julia Gwózdź do Agula aga
Agula aga do Mariola
Mariola do Etoile
Etoile do Ana
Ana do Czarna dama 

Nie zapomnijcie o wysłaniu swojego adresu
do osoby, która ma Wam wysłać kartkę.
I pamiętajcie dać znać adresatce, gdy już swoją kartkę dostaniecie.
Oraz o tym, żeby wysłać mi zdjęcie zrobionej kartki do końca miesiąca.

28 komentarzy:

  1. Łoł.. Lidziu widzę że dalej Cię nosi , trzy nowe zabawy w przyszłym roku to spore wyzwanie :-)
    A karteczki z warzywami bardzo fajne, choć przyznam szczerze jakoś nie widziałam tych warzyw na kartkach. Widac że dziewczyny bardzo kreatywne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja kreatywność Lidziu nie ma końca :) Kartki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, a te przyszłoroczne zabawy mnie bardzo ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zabawy będą w następnym roku a moja kartka na Grudzień to ...muszelki !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak się u Ciebie ciekawie zapowiada przyszły rok!! Mega intensywnie :)
    Jak grudzień to Mikołaj niech będzie na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne karteczki. Przyszly rok swietnie sie zapowiada, A na grudzieñ ja bym poprosila zimowa - sniezna ,karteczke, uwielbiam snieg a u mnie niestety nie pada, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna robota Dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki (moją wyślę jak tylko wrócę do domu - przepraszam).
    A na karteczce chciałabym dostać trochę czasu, bo tego ciągle mam za mało :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawy rok:) to ja poproszę karteczkę w temacie gier planszowych:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne warzywka powstały.
    Ja się oczywiście bawię, a na kartce poproszę balon, taki do latania (bo marzy mi się lot balonem).
    Buziaczki, Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, cieszę się że zdecydowałaś się na taki temat zabawy w przyszłym roku :)
    A ja chętnie wrócę do mojej ulubionej bajki z dzieciństwa i poproszę o kartkę z Gumisiami :) Z każdej postaci się ucieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Warzywne kartki są super :)) I widzę, że zapowiada się ciekawy 2019 rok :)) masz świetne pomysły Kochana :)) Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki powstały fantastyczne, świetnie sobie dziewczyny poradziły, ja jak obiecałam chętnie przyłącze się na finisz i poproszę o kartke z kaktusem ;) intensywnie się zapowiada 2019 u Ciebie na blogu, jednak ja chyba będę tylko kibicować..

    OdpowiedzUsuń
  14. Córcia! Zabawy na Nowy rok zapowiadają się Ciekawie, Na grudzień się zapisuję i wybieram Aniołka ,Miłego wieczoru Buziaczki Pa

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś Lidziu najbardziej kreatywną osobą jaką znam a twoje zabawy są niezwykle pomysłowe :) Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki powstały. Nadal się bawię . Bardzo lubię herbatki podane w ładnej filiżance. Dlatego poproszę o kartkę z fiiżanką.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kartki roślinne. Jestem chętna na kolejny etap a moje hasło to skarpety:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kartki bez wyjątku są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne pomysły na przyszłoroczne zabawy. Wybieram jednorożca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartki powstały na to warzywne wytyczne :) Ciekawie zapowiada się ten przyszły wyzwaniowy rok a ja w tym miesiącu poproszę o anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kartki jak zwykle rewelacyjne
    Ja poproszę o śnieżynki
    A zabawy na przyszły rok to będą nieźle wyzwania napewnoncos dla siebie znajde w tak barwnych zabawkach

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne te warzywne kartki :) A ja w tym miesiącu jako że jest już prawie zima to wybieram misie polarne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne warzywne karteczki. A ja w grudniu jako że kocham kwiaty to chcę na karteczce właśnie kwiaty:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym dostać kartkę na szczęście. Na Nowy Rok, z jakimś elementem je symbolizujacym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Adres Gosi mam a do Justysi wyslany, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)