wtorek, 22 stycznia 2019

Breloczki

Przez ostatnich kilka dni miałam u siebie bratanków na feriach, więc była
chwilowa przerwa w robótkach i blogowaniu, ale teraz znów wracam do swoich
ulubionych czynności :) Zanim powstaną nowe rzeczy pokażę Wam te, które
powstały już jakiś czas temu. A są to breloczki dla różnych osób na różne okazje.

Na początek w kształcie kostki do gry, dla męża naszej
blogowej koleżanki, który ponoć bardzo lubi grać w kości

Drugi brelok był jako upominek dla osoby wygranej
w moje zabawie "Fotograficzny alfabet"

Kolejne dwa zostały zrobione z myślą o moich bratankach

I ostatnia świeżynka przed chwilą skończona, która (tu uchylę rąbka tajemnicy)
będzie włożona do przesyłki "kolorowa koperta" więc dostanie ją osoba, do której
będę wysyłać prezent :) Można się jeszcze zapisywać na wymiankę gdyby ktoś chciał.

A od jutra biorę się za wykończenie haftów które już dawno powstały
na zabawę u Splocika, a teraz tylko leżą i czekają aż się nimi zajmę.

*************************

Kochani, jeżeli ktoś chce się dołączyć do akcji i pomóc mężowi
naszej blogowej koleżanki, to zajrzyjcie proszę tutaj.

22 komentarze:

  1. No te wikingi mnie powaliły,ja bym je tam od razu myk na choinkę....hahahahha Pozdrówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidziu masz super pomysły .
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu,ale wypasione breloczki :)
    Piękne !!!
    Pozdrowionka miłe :)***

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu breloki świetne!!! Dla każdego coś innego :)) Wikingi ekstra :)) A ten ostatni bardzo optymistyczny, aż buzia sama się śmieje :))) Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe i oryginalne breloczki :) pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu masz świetne pomysły , bardzo fajne wszystkie breloczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie breloczki pomysłowe i wykonane precyzyjnie.Jak dla mnie ostatni najfajniejszy "takie słoneczko na pochmurne dni"

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu podziwiam Cię za ogrom Twoich pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne breloczki zrobiłaś, co jeden to piękniejszy, choć moje serducho skradły wikingowie:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne te breloczki zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, aparat mega fajny. Od dawna czaje się na jakiś fajny wzorek. Czy mogłabym wyprosić? Ewentualnie gdzie go mogę znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fajne breloczki, a ten aparacik jest zawieszony przy futerale mojego aparatu foto. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, każdy breloczek to prawdziwe cudo. Wikingowie są super!
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, Tobie robota aż się pali w rękach! Same cuda stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie zachwyciła para wikingów. Obydwaj rewelacyjni! Pozdrawiam Lideczko:))

    OdpowiedzUsuń
  16. czyżby to brelok mojego Jacusia????szkoda że nie widzisz jaki jest już brudny haha,nastepnym razem czarny poproszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie breloczki sa rewelacyjne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne breloczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne breloczki! Na pewno bratankowie byli zachwyceni;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)