sobota, 17 listopada 2018

Fotograficzny alfabet - Podsumowanie

Powiem Wam szczerze, że już tyle różnych zabaw prowadziłam,
samych fotograficznych było sporo, ale dopiero przy tej zabawie
jakoś tak dziwnie smutno mi się zrobiło gdy się skończyła...


Czy uwierzycie, że zabawa trwała przez pół roku?
Pierwszy post pokazał się 12 maja, a dziś będzie ostatni :)

Zawsze jak jakąś zabawę wymyślam to zastanawiam się, czy w ogóle
ktoś chętny się na nią znajdzie. Liczyłam chociaż na 5 osób, a bawiło
się nas łącznie aż kilkanaście, co mnie niezmiernie cieszyło.

Drugą wielką radością dla mnie było to, w jaki sposób tą zabawę odbierałyście.
Często w mailach, czy czasem w komentarzach pisałyście, jaka to super zabawa,
ile sprawia Wam radości szukanie tych wyrazów i robienie zdjęć na daną literkę.
Okazuje się, że bawiły się całe rodziny. To cudowne! Wymyślając tą zabawę nawet
przez myśl mi nie przeszło, że może ona okazać się dla Was taka fajna, a dla nie których
nawet i potrzebna, pozwalająca choć na chwilę zapomnieć o problemach dnia codziennego.

Super mi się czytało, gdy pisałyście jakie myśli Wam przyświecały przy wyborze
takiego a nie innego zdjęcia. Albo że miałyście do wyboru dwa i teraz czekacie jakie
było moje, czy dobrze wybrałyście, czy źle? Ciężko było w moje trafić, tym bardziej
że ja sama do końca nie wiedziałam co będzie. Tak było między innymi z huśtawką.
Od wielu tygodni zdjęcie czekało na swoją literkę, a gdy przyszło co do czego to
ja  nagle zmieniłam zdanie i wstawiłam zdjęcie śmietnika, tak zmiany były częste :)

Ale była jedna osoba, której udało się raz trafić w komplet moich zdjęć, a jest
to Splocik z kompletem zdjęć na literkę "I". Gratuluję, bo to nie lada sztuka.
Postanowiłam Cię za to nagrodzić choć takim skromnym upominkiem :)

Kolejne osoby jakie zasługują na wyróżnienie to dziewczyny,
które nie opuściły ani jednej literki w zabawie.
Gratuluję Wam wytrwałości i że się przy żadnej literce nie poddałyście.
Dla Was za to przygotowałam takie malutkie upominki :)


El.

To teraz pora na najważniejsze, czyli ogłoszenie zwycięzcy zabawy.
Poniżej tabela wszystkich Waszych wyników


I jest mi niezmiernie miło ogłosić, że najwięcej punktów zdobyła Splocik.
Kochana gratuluję Ci serdecznie, dla Ciebie ta oto nagroda w podziękowaniu. 

I tak jak tydzień temu napisałam, postanowiłam nagrodzić jeszcze jedną osobę.
A została Ona wylosowana przez mojego Męża spośród tych osób,
które wysłały mi zdjęcia na minimum 20 literek. A zwyciężczynią jest...


Karolinko kochana, gratuluję Ci serdecznie, dla Ciebie również jest nagroda

I to już koniec zabawy. Fotograficzny alfabet przechodzi do historii i będzie
już tylko miłym wspomnieniem. Znając mnie, pewnie znów coś wymyślę, ale
dopiero po nowym roku, wcześniej nie dam rady, choć już mnie o to pytacie.
Zapytam więc i ja. Czy ma to być jakakolwiek zabawa polegająca na robieniu
przez Was zdjęć, czy może jednak wolicie taką z nutką rywalizacji i punktacją?
Śmiało napiszcie, w końcu te zabawy są dla Was :)

Bardzo Wam DZIĘKUJĘ za te pół roku wspólnej zabawy!

19 komentarzy:

  1. Lidziu pięknie podsumowałaś swoją zabawę, wspaniale doceniłaś dziewczyny i ich zaangażowanie ❤. Gratuluję wszystkim wytrwałości! Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pół roku zabawy ale, ciągłego szukania pomysłu, zaangażowania, to wielki wyczyn według mnie wszystkich, którzy dotrwali do końca. Gratuluję i pozdrawiam Organizatorkę i wszystkich fotografów:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzruszyłam się czytając Twoje podsumowanie i... cieszę się, bo chyba każdy by się cieszył z takiego wyniku. :)))
    Wczoraj dotarła do mnie niespodzianka i zaniemówiłam doznając głębokiego szoku, gdy wyjęłam zawartość wielkiej koperty.
    W kopercie było to, co pokazałaś na fotkach, ale mając te rzeczy w ręku, byłam pełna podziwu dla Twoich wyczynów robótkowych.
    Więcej napiszę u siebie, a teraz ograniczę się do podziękowań.
    Bardzo gorąco dziękuję Tobie za zorganizowanie wspaniałej zabawy, za upominki, które tę zabawę będą przypominać. Bawiłam się fantastycznie i już czekam na kolejną zabawę fotograficzną.

    Bardzo dziękuję uczestniczkom zabawy - było mi bardzo miło bawić się w tak sympatycznym towarzystwie i nie o konkurowanie tu chodziło, ale o wyśmienitą zabawę.
    Gratuluję wszystkim wytrwałości i wykonywania super fotek.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pełna podziwu dla Ciebie Lidziu za kreatywność i wspaniałe prowadzenie zabaw. Gratulacje dla wszystkich fotografujących.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Córeńko! Ja również żałuje że zabawa się już kończy, Bawiłam się Wspaniale,I nie było tu czasu na nudę, Mnie udało się być raz pierwszą i raz ostatnią , Najczęściej moje zdjęcia trafiały się ze zdjęciami Basi i Agatki,Na literkę Ż z Basią trafiła mi się cała czwórka, Jednym słowem zabawa była Super i na pewno mile będę ją wspominać.Córeńko z Całego Serca Ci Dziękuję za tą Wspaniałą zabawę.Również Serdecznie Dziękuję Wszystkim Którzy się wspólnie ze mną bawili, Gratuluję Splocikowi za zajęcie pierwszego miejsca i Karolince Szczęścia w losowaniu , Dziewczyny Jeszcze raz wszystkim Gorąco Dziękuję za wspólną zabawę. Pozdrawiam Serdecznie i miłej niedzieli życzę, A Tobie Córciu buziaczki przesyłam i Dziękuję za prezencik będzie Super pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wszystkich uczestniczek zabawy a szczególnie Splocika , oraz wszystkim nagrodzonym . Tobie Lidziu gratuluję kolejnego fajnego pomysłu .
    Jak Cię troszkę znam to za chwilę znowu coś wymyślisz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To była bardzo kreatywna zabawa :) Gratulacje dla Splocika!
    Serdeczności Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawa się skończyła, ale jak przyjemnie było podglądać wasze pomysły.
    Pięknie doceniłaś dziewczyny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. Lideczko jeszcze raz Wielkie Dzięki za zabawę bo była świetna i Twojemu Mężowi za szczęśliwą dla mnie rękę:-D Paczuszka wspaniała! Gratulacje Dla Dziewczyn!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Splocika i wszystkich uczestniczek zabawy. A dla Ciebie, Lidziu - uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kiedyś pójdę sobie na emeyturke to bedę brała udział w każdej twojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie się bawiłyście:)))))i jakie piękne nagrody przygotowałaś:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zabawa i szkoda, że już koniec :) Gratulacje dla zwyciężczyni, dla wytrwałych i wylosowanych :) Cudnie się oglądało Wasze pomysłowe zdjęcia :) Pozdrawiam Lidziu cieplutko i dziękuję za pomysł i świetne prowadzenie wraz z podsumowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka fajna zabawa, a ja dopiero teraz do ciebie trafiłam? No niemożliwe :(
    Ale mam nadzieję, że jednak coś nowego wymyślisz, to może jeszcze się załapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze raz dziękuję za wspaniałą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Splocik gratulacje wielkie! Nawet nie sadzilam ze tyle trwała ta zabawa:) w ogóle sie tego nie czuło Lidziu:) swietnie sie bawiłam dziekuje raz jeszcze, takze za przesylke niespodzianke :) no i Dziewczyny brawa dla Was za swietna zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyni i wyróżnionych :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za wszystkie gratulacje i miłe słowa.
    Jeszcze raz dziękuję za wspólną super zabawę.
    Będzie mi miło, gdy zajrzycie do mnie od czasu do czasu, a może nawet dacie zaprosić się na nową zabawę z haftem i tekstem.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. To była świetna zabawa.Dziękuję Lidziu za możliwość brania w niej udziału:) Moje gratulacje dla Splocika:) I dla osób wyróżnionych. Brawa dla wszystkich biorących udział:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)