niedziela, 5 maja 2019

Kapciuszki

Justynka na blogu DIY pokazała nam
jak zrobić urocze szydełkowe pantofelki


Dla chwili odskoczni od haftów złapałam za szydełko
i trochę nim pomachałam i pantofelki zaczęły powstawać


Chociaż u mnie to nie są pantofelki tylko bardziej kapciuszki.
Z tej włóczki jaką użyłam i przy wzorze Justynki wyszły one malutkie.
Tak więc ja je niestety na nogę nie włożę, ale jakieś dziecko owszem :)


Kapciuszki wyszły małe, mieszczą mi się na dłoni, mają 12cm
ale dzięki temu są na prawdę urocze, mi się podobają:)


Dzięki Justysia za super kursik, kiedyś kupię sobie
grubszą włóczkę i wydziergam pantofelki dla siebie,
albo po prostu rozszerzę Twój wzór i będę miała i ja!

19 komentarzy:

  1. Kapciuszki słodziutko się prezentują bardzo podoba mi się wykończenie.
    Pozdrawiam serdecznie Lidziu 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodie te kapciuszki z kwiatuszkiem wyglądają mega uroczo.Ja zaczełam je dziergać ale nie wiem czy uda mi się skończyć.Pozdtawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te kapciuszki i pięknie je ozdobiłaś kwiatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kapciuszki! Ważne że zrobiłaś pierwsze, teraz będziesz modyfikowała i robiła w najróżniejszych rozmiarach.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Ci wyszły te kapciuszki Lidziu:}
    Jakiś czas temu była moda na takie kapcie robione na szydełku lub drutach.
    Wiesz, wiesz że ja też produkowałam takie kapcie niemal hurtowo :DDD
    Twoje są śliczne z tym włóczkowym kwiatkiem .
    Serdeczności ślę :} A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne wyszły Ci te kapciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kapciuszki wydziergałaś Lidziu :)
    Był czas, że i ja produkowałam hurtowo podobne tylko że na drutach.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodkie, urocze kapciuszki, Lidziu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. słodkie:))no to teraz znając Ciebie ruszy produkcja:))bo przecież pierwsze koty za płoty:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra Lidziu! Swietna robota :) z kwiatkami wygladaja naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, śliczne! Pięknie je przyozdobiłaś naszywając kwiatki i listeczki.
    Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kapciuszki.:) Pozdrawiam Lidziu.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby to powiedzieć ... słodziaśne są;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla jakiegoś maleństwa na prezent jak znalazł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lidziu piekne Ci wyszły, a kwiatuszki chwytają za serducho :)). Dziękuję kochana, że zainspirowałaś się moim kursem, bardzo mi miło :)). Modyfikacje wszelkiej maści mile widziane :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Są śliczne ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)