wtorek, 21 maja 2019

Koszyczek dla Rodziców

Wyhaftowałam te urocze kaczuszki

Wzór dostałam od Asi, po zapisaniu się na Sal z Coricamo

Dwa poprzednie hafty pokazywałam już jakiś czas temu tutaj.
Wyhaftowałam je od razu i one zostały przeznaczone na Celinki.
Jako ostatnie zostały mi kaczuszki, które w końcu doczekały się finału.
Zastanawiałam się do czego je wykorzystać, bo to taki długi wzór
i z pomocą mi przyszedł koszyczek jaki zobaczyłam u Rodziców :)

Tak więc hafcikowi dorobiłam na około koroneczkę

Koszyczek o którym wspomniałam Rodzicom na chwile "podwędziłam"

Ale tylko po to, żeby potem Im go oddać już z kaczym "ubrankiem" :)

Z tyłu jest wiązany na wstążeczkę. Póki co jest jeszcze długa,
Rodzice sami ją sobie potem skrócą do odpowiadającego Im rozmiaru.

I tak właśnie będzie wyglądał Ich Wielkanocny koszyczek :)

27 komentarzy:

  1. Wspaniale Lidziu, na pewno Rodzice bardzo się ucieszą, a koszyczek będzie niepowtarzalny.:) Przesyłam moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie go ozdobiłaś :) Pięknie się będzie prezentował na święta :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, podoba mi się takie zastosowanie haftu. I kaczuszki pięknie wyeksponowane i koszyczek zyskał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie😀

    OdpowiedzUsuń
  5. super wykorzystałaś ten haft, kaczuszki też są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu bardzo pomysłowo ozdobiłaś koszyczek, lubię takie wykorzystanie hafcików :)
    Kaczuchy przesłodkie ,a wykonanie suoer !!!
    Serdeczności ślę 😊🌹

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ubrany koszyczek! Pozdrawiam Lidziu:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne wykorzystanie hafcika Lidziu:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne ubranko na koszyczek wielkanocny.

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowy i piękny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaczuchy są szałowe!! Pozdrawiam majowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft pracochłonny ale efekt super. Tak "ubrany" koszyk będzie piękną ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają u Ciebie te kaczuszki i pomysł z koszyczkiem jest świetny!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaczuszki do koszyczka pasują idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i zwykły, nijaki koszyczek stał się cudnym, pięknym koszyczkiem :)) Lidziu prześlicznie go ozdobiłaś. Uwielbiam kochana Twoje pomysły :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo wygląda tak ubrany koszyczek i fajny pomysł z tą kokardką - można łatwo zdjąć ubranko do prania. Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lidziu, śliczny koszyczek - te kaczusie wspaniale go ozdabiają.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny koszyczek, haft pięknie się na nim prezentuje, świetny pomysł na ozdobę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  19. Pekná výšivka a spolu s košíkom je to perfektné.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł na wielkanocny koszyczek, realizacja również wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalnie i radośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy ten hafcik w kaczuszki :)
    Jak zawsze perfekcyjnie wyhaftowany.
    Piękna ozdoba koszyka :)
    :)*

    OdpowiedzUsuń
  23. Te kaczuszki są przeurocze! No i naprawdę oryginalny pomysł na ozdobienie koszyczka.

    M. R.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)