sobota, 18 stycznia 2020

Sal z Marią Brovko - Styczeń / Luty - Lisek

Co roku sobie powtarzam, że ograniczę się w blogowych zabawach,
a potem stwierdzam: A dlaczego? Jeżeli tylko wiem, że jestem w stanie
wyrobić się w czasie i będzie mi to sprawiać przyjemność, to dlaczego nie?

Tak więc zapisałam się na zabawę na blogu Świry Rękodzieła

Przez cały rok będziemy haftować wzory Marii Brovako.
Na pierwszy ogień poszedł wzór z uroczym liskiem

Powstał już tydzień temu, ale musiał chwilę poczekać w kolejce
na pokazanie go, no i szukałam też pomysłu na jego wykorzystanie.
Haftowało się go całkiem przyjemnie, a pracę nad nim zaczęłam od głowy.

Potem szalik i cała reszta aż powstał on. Tutaj już wycięty bo został
przygotowany do przyklejenia na swoje nowe miejsce.

 W tym miejscu Wam zdradzę, że ten rok będzie u mnie rokiem pudełek :)
Dwa stoją już zrobione i tylko czekają na wręczenie jubilatom,
ale póki co pokazać ich jeszcze nie mogę, bo by nie było niespodzianki.
A wczoraj powstało kolejne pudełko właśnie z tym liskiem.

Pudełko to dostałam od Bożenki, przyszedł w nim dla mnie prezent na gwiazdkę.
Samo w sobie było całkiem ładne, więc dodałam tylko wstążeczki i świecidełka.

Przyznam się szczerze, że podoba mi się to pudełko, zresztą te poprzednie
które już zrobiłam również, dlatego jeszcze nie jedno takie powstanie.

Gdyby ktoś chciał wygrać takie pudełko, nie to konkretne, ale inne
spersonalizowane pod siebie, to zapraszam do mojej urodzinowej rozdawajki,
bo dla wygranej osoby zrobię takie pudełko i wypełnię różnymi upominkami :)

Ogólnie lubię motyw liska, jak i wiewiórki, fajne są te rude kitki :)
Ostatnio będąc w sklepie nie mogłam się oprzeć i kupiłam taką fajną tackę.

Dziękuję Uli która tą zabawę prowadzi i już jestem ciekawa jaki to kolejny
wzór dla nas wybrała. Mam nadzieję że uda mi się wziąć udział we wszystkich
etapach i stworzyć coś fajnego z tymi haftami, a może taki komplet pudełek? :)

A ponieważ lisek trzyma w ręku kubek z ciepłą herbatką
to zgłaszam to pudełko na wyzwanie w Szufladzie

42 komentarze:

  1. Jesteś niemożliwa😊 to spory haft a Ty go zrobiłaś tak szybko! Faktycznie nie śpisz po nocach😋 a Twoje pudełka sa bardzo ciekawe i oryginalne, fajny sposob na ich ozdabianie.☺️ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haftowany lisek jest przepiękny, pudełka cudownie ozdobione. Bardzo piękne prace. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Lisek cudny i świetny pomysł, że wyladował n apudełeczku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie jesteś niemożliwa do pokonania, ja jeszcze kolorów nie skompletowałam a u Ciebie już haft skończony i wykorzystany;D Super to pudełko się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodki ten lisek. Super jest Twoje pudełko, Lidziu i bardzo mi się podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu Ty chyba nie śpisz po nocach!
    Ja dopiero wzorek wydrukowałam, a Ty już wyhaftowałaś i na dodatek pięknie zagospodarowałaś hafcik.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo ty.
    U mnie to jeszcze potrwa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidio, kiedy Ty to wszystko robisz?
    Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy jest ten lisek! Podoba mi się pomysł na serię pudełek bo tego nigdy nie jest za dużo a i na prezent świetnie się nadają. Bardzo efektownie wygląda to pudełeczko.
    Miłej niedzieli Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lidziu to pudełeczko wyszło cudnie a lisek pięknie tam pasuje. Wiesz że dopiero teraz zauważyłam, że on trzyma kubeczek :-). Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wiesz, że Cię podziwiam;) Lidziu, dajesz radę, tworzysz piękne prace, więc zapisuj się na ile chcesz zabaw.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny lisek. Kocham te zwierzątka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszłaś jak burza z tym haftem! Ja jeszcze swojego nawet nie zaczęłam... A pudełko jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu, ale szybciutko wyhaftowałaś :). Lisek jest świetny, piękny wzór, a Ty kochana jak zawsze wspaniale zagospodarowałaś hafcik :)). Takie pudełeczka to śliczna dekoracja. Buziaki!
    PS> Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś szybka, piękny haft i cudne pudełko, a ja jeszcze nie zaczęłam mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny lisek! Pięknie wygląda na tym wieczku pudełka :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi, I follow you on gfc #426 , follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest barddzo fajny lisek, ale na tym pudełku to już wygląda Rewelacyjnie!!!
    Prawdziwe cudeńko!
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafcik wyszedł cudowny i świetny pomysł z przyozdobieniem nim pudełka!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale zagospodarowałaś liska Lidziu :) Cudowne pudełko :) Mój już gotowy od jakiegoś czasu, ale na blogu pokażę go jak zostanie zagospodarowany. Na szczęscie pomysł juz jest :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o kurcze, to żeś poszalała! ja w połowie jestem, a Ty już wykonany i pięknie zagospodarowane. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł na wykorzystanie tak uroczego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cóż za prędkość światła! no, no :) gratulujemy ukończenia, piękny haft i cudowne użycie. Bardzo dziękujemy, że bawisz się z nami!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też kocham liski, Lidziu, dlatego nie mogę się napatrzeć na tego słodziaka w niebieskim szaliczku - jest po prostu obłędny :-) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. To pudełko jest super :)
    Mam tak samo, wiele zabaw mi się podoba...Śliczny ten lisek. Dlatego też się zapisałam ale późno i na mulinki jeszcze czekam, termin do konca lutego powinnam zdążyć.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też zapisałam się na ten sal :-)
    Liskiem również jestem zauroczona. Ślicznie go wyhaftowałaś a pomysł z pudełkiem jest rewelacyjny!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudne pudełko hafcik śliczny

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny lisek i śliczne pudełko :) Jesteś "szalona" :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny haft. Lisek nad wyraz sympatyczny. Pudełeczko recyklingowe wyszło pięknie. Gratulacje za taki dobry pomysł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow juz go wyszylas ??? Rewelacja! Lidziu pudełko pierwsza klasa, bardzo mi sie podoba :) jestes kopalnia pomyslow i pendolino w wyszywaniu, brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastycznie! A pudełko jest niesamowite. Zaskoczyła mnie prędkość realizacji wzoru i jego wykorzystanie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj piękny lisek. Ja się właśnie z tego powodu nie zapisuję na zabawy, boję się, że się nie wyrobię. Coś tam powoli dla siebie dziergam i podziwiam prace innych w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj, Lidko, energia cię rozpiera i to jak pozytwnie - lisek jest przeuroczy, a pudełko piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Liski są super,też mi się podobają:) A ten jest przeuroczy,Lidziu spory kawał dobrej roboty zrobiłaś!!! Pudełko super !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale ładnie ozdobiłaś zwykłe pudełko kartonowe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pudełeczko zyskało nowe życie :)
    Lisek jest przecudny i nawet się nie dziwię, że się skusiłaś na kolejną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Och jakie urocze pudełko, ten rudzielec jest cudny. Ty Lideczko zawsze fajne rzeczy wymyślasz, jesteś skarbnicą pomysłów! Chyba i ja się wezmę za przeobrażanie pudełek. Zbieram je jako przydasie no i troszkę się nazbierało.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  38. pudełko z tak uroczym liskiem jest fantastycznym pomysłem :), bardzo mi się podoba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)