poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Dziś będą podziękowania

Na początku chcę bardzo gorąco podziękować Moni,
która w podziękowaniu za skromny upominek dla Niej
wysłała mi taką śliczną kartkę i super zakładkę :)

******************
 Gorące podziękowania składam też Wam dziewczyny kochane,
które mimo tego trudnego czasu wysłałyście mi kartki na święta
Dziękuję za to Ewuni
Dziękuję Marzence

I dziękuję Ilonce

*****************

A na koniec chcę podziękować dziewczynom z bloga Diy.
za wyróżnienie moich koszyczkowych magnesów :)

******************

Nie mam, tak jak niektóre z Was, własnego ogródka, a na balkonie jeszcze
nie wiele się dzieje, bo nie mam możliwości pojechać teraz do ogrodnictwa,
by kupić kwiaty, więc póki co zachwycam się kwiatkami i roślinami,
które mijam podczas spacerów z psem. Kilka zdjęć i dla Was :)

Za to na balkonie mam wesoło, jak się zlecą ptaszki.
Co jakiś czas odwiedza nas mała sikoreczka

A kilka razy dziennie, jest całe mnóstwo wróbelków,
ale wtedy jest koncert... uwielbiam te ich świergotanie :)

Zauważyliście ile na tym zdjęciu powyżej znalazło się ptaszków?
Jeżeli nie, to jeszcze raz to samo zdjęcie, a ptaszki oznaczone strzałkami

Dobrze, że są te ptaszki, świeci słoneczko i pięknie kwitną kwiatki,
przynajmniej to daję człowiekowi, radość i wywołuje uśmiech na twarzy.
Czego i Wam kochani gorąco życzę!

23 komentarze:

  1. Lidziu kochana gratuluje z całego serca!!! Piękne zdjęcia, stokrotki zachwyciły mnie najbardziej. Już dawno tak ślicznych nie widziałam :). U nas jest tak dziwnie: kwiaciarnie zamknięte, a sklepy i centra ogrodnicze są otwarte. W sobotę kupiłam troszkę kwiatów na balkon i sadziłam :). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Śliczny upominek i cudne karteczki dostałaś :-) Zdjęcia fantastyczne a najbardziej to z wróbelkami :-) Małe ptasie radio :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ci zazdroszczę tego balkonu. U nie 140cm na 70 cm, ale bratki już kwitną. A w tym roku nawet rzodkiewka i sałata w skrzynce. A dziś kupiłam 2 truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Liduś, gratuluję wyróżnienia. Ale masz fajne ptaszki, a na tej kratce mają idealne miejsca do siedzenia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stokrotki piękne,a niezapominajki jakie śliczne !!! Uwielbiam te kwiatuszki :)
    Lidziu ubolewasz nad brakiem ogródka,a ja Tobie tego balkonu chociaż zazdroszczę,bo u mnie nie ma takich wspaniałości :( Sama widziałaś :( W tych murach można się wściec,a taki balkon chociaż daje możliwość wyjścia,posiedzenia,pooddychania powietrzem ...U mnie ptaszki też ćwierkają,bo przed moim oknem (na parterze) piętrzy się choinka lub jakiś iglak,nie znam się na tym...i w nim mają gniazdko gołąbki,widzę je codziennie,no i oczywiście słyszę jak donośnie gruchają,a piętro niżej czyli w chaszczach na ziemi gniazdko mają wróbelki,więc pod moim okienkiem też jest ptasie radio ;) Uwielbiam te trele :) ściskam i ślę ucałowania :)*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosna , tez lubię wróbelki bo są takie radosne i rozświergotane. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna rzeczywiście daje radość, szczególnie teraz zwracamy na to uwagę. Mieszkasz Lidziu w uroczej okolicy a ptaszki wyjątkowo Cię polubiły.
    Śliczne kartki dostałaś, gratuluję Ci też wyróżnienia.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne prezenty otrzymałaś :) Ja na szczęście posiadam duży ogród, który w obecnych czasach doceniam jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kartki i piękna wiosna. U nas na razie kwitną forsycję. Podobnie jak A.M.S. nie mam nawet balkonu, więc jestem skazana na 4 ściany z oknem. Ale staram się nie tracić pogody ducha. I Tobie też tego życzę.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi akurat usmiechu nie brakuje, dzieciarnia wywołuje go co rusz :) ale miło jest cieszyć sir budząca do zycia przyroda, uwielbiam ten czas:) usciski Lidziu !

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu piękna wiosna u Ciebie na zdjęciach, miło jest popatrzeć :) Karteczki bardzo ładne otrzymałaś i serdecznie gratuluję wyróżnienia :) Pozdrawiam ciepło i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Lideczko wyróżnienia! Zawsze fajnie być docenioną, wtedy chce się więcej i więcej... oczywiście pracować:) I dobre duszyczki przysłały Ci karteczki, ładne.
    jednak najważniejsze są ptaszki za oknem. Rzeczywiście jest ich sporo. To oznacza, że Cię lubią:) Ja też Cię lubię i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że dziewczyny chociaż trudnego czasu pamiętały o Tobie. Jak widać każdy radzi sobie w inny sposób. Gratuluję wygranych i pięknych widoków. Tych na spacerze i tych na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróznienia. Piękna wiosna i cudowne ptasie koncerty - zwłasza wiosną.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Lidziu:)
    Piękna przyroda u Ciebie! Moje wróbelki też dają ciągłe koncerty, aż grusza się trzęsie;)
    Ja na szczęście wcześniej zakupiłam nasiona i sama wyhodowałam sobie różne kwiatki balkonowe, a pelargonie co roku robię z własnych sadzonek.
    Miłego dnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, śliczne karteczki. Gratuluję również wyróżnienia magnesików! My dzisiaj na działeczkę, ciesze się ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnienia :) Bardzo ładne karteczki do ciebie dotarły i prezent sympatyczny:)
    Zdjęcia takie kolorowe i prawdziwie wiosenne:) Wróbelki to chyba całą rodzinką przyleciały w odwiedziny :) Też lubię jak ćwierkają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wyróżnienia :) wiosna...znów nam ubyło lat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnia super balkon

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidziu przede wszystkim gratuluję wyróżnienia na DIY . Koszyczki są cudne a kurski był extra!! Gratuluję również upominków i kartek to bardzo miłe zwłaszcza teraz. A okolica twoich spacerów cudna , wiosna pełną parą .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Lidziu wyróżnienia :) Piękną wiosnę wyłapałaś w swej okolicy, ja jak jeździłam rowerem to też uwielbiałam sąsiadom zaglądać do ogrodów haha :)
    I na kwiatki na balkon przyjdzie czas ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyróżnienia:)))Lidziu jesteś szczęściarą ,że wróbelki do Ciebie przylatują:))ja kuszę sikorki bo wróbelków u nas jak na lekarstwo.Czasem przyleciało pięć :)postawiłam też poidełko dla owadów w skrzynce bo codziennie przylatuje na jedzonko trzmiel i pszczoły:))No i wieczorem przylatuje kos na koncert:))U nas otwarty kiermasz z kwiatami,bo przecież wszystko kwitnie i co z roślinami zrobią:))Na targu też sprzedają,co prawda mniej niż w zeszłym roku ale zawsze coś:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale numer - zobaczyłam ptaszki, a nie zauważyłam strzałek - zobaczyłam je dopiero po powiększeniu zdjęcia. Gratuluję wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)