środa, 1 kwietnia 2020

Wyzwanie czytelnicze - podsumowanie Marca

Pora na nasze kolejne podsumowania czytelnicze.
Ciekawe jak w tym miesiącu Wam poszło z tymi literkami?

Mi całkiem dobrze, przeczytałam 6 książek i przy każdej znalazłam literki.
I zauważcie, że tym razem są tylko same uśmiechnięte buźki :)

Dodam tutaj jeszcze, że u mnie na uśmiechniętą buzię zasługują te książki, które na prawdę
mi się spodobały, albo te które się fajnie, szybko czytało. Te neutralne buzie przy książkach
nie oznaczają, że książki są złe. Po prostu mi jakoś nie podpasowały (ale to jest zawsze moja
prywatna ocena, bo innym mogą się podobać), albo długo i ciężko mi się je czytało.
Te smutne minki, oznaczają książki, po które już nigdy bym drugi raz nie sięgnęła.

*****************************
Kto już jest gotowy ze swoim podsumowaniem, to zapraszam do wklejania
linków w komentarzu. Linkujemy do 3 kwietnia. A 4 kwietnia wieczorem zajrzyjcie
tutaj jeszcze raz. Podam Wam wtedy punktację jaką zdobyłyście za przeczytane
 książki, a także wylosuję osobę która dostanie ode mnie zakładkę. Zapraszam :)
W poprzednim miesiącu zakładkę ode mnie dostała Kasia S

Pamiętajcie proszę, że zaliczam tylko te okładki, na której są konkretne rzeczy
widoczne na pierwszy rzut oka. Czyli jak np mamy całe ciało na zdjęciu, to nie
wymieniamy jego widocznych części typu pępek, brodawka itd... Chyba że na
okładce będzie ta konkretna część ciała zbliżona, to wtedy tak. Jeżeli nie, to wówczas
taką okładkę zaliczam na literkę C jako ciało. To jeszcze tylko tak dla przykładu.
Bo co niektóre z Was widzę sobie tam nieźle "kombinują" :)
Owszem, dla Was jest dobrze jak wymienicie jak najwięcej rzeczy, bo wtedy
jest szansa że traficie, ale to nie oznacza że każdą jedną odpowiedź zaliczę :)

A teraz już zapraszam na kolejny miesiąc czytania.
Mamy trochę utrudnione zadanie, bo biblioteki nie czynne i nie można
iść konkretnych książek wyszukać. Ale może choć pod jedną literkę coś
nam będzie pasowało z książek które mamy w domach. A jeżeli nie to też
nic nie szkodzi, bo za samo czytanie książek również punktuję :)

Kwiecień 

Kwiecień z to oczywiście już na samym początku Prima Aprilis,

A niecałe dwa tygodnie później będziemy obchodzić Wielkanoc. 

Te dwa święta utworzył nam literki, jakie będziemy wyszukiwać.
 PAW

  Maj
Sporo osób czeka zawsze na początek maja, by pójść na Majówkę.
W końcu mamy wtedy wolne - Święto Pracy, więc trzeba ten czas fajnie
wykorzystać. Choć w tym roku to wszystko będzie całkiem inaczej wyglądało :(
Natomiast te właśnie imprezki tworzą nam majowe literki.
MŚP
***************************

Poniżej podaję Wasze wyniki za marcowe czytanie :)

A zakładkę w tym miesiącu otrzyma:
A tą osobą jest A.M.S. gratuluję i proszę o kontakt na maila.

34 komentarze:

  1. Fajnie Lidziu ze tak duzo książek przeczytałaś i ze tyle jest z nich udanych, zapisuje sobie tytuły :) faktycznie z kolejnymi miesiącami bez biblioteki bedzie krucho ale czytamy nadal :) usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa i tu mój post :)

    http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com/2020/03/ksiazki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik. Tylko Lackberg czytałam, chyba, bo nie widzę tytułu;)
    Moje podsumowanie
    http://zycienitkmalowane.blogspot.com/2020/03/przeczytane-w-marcu.html
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo pozycji udało Ci się przeczytać:) Gratuluję:) Tak dla podpowiedzi :Co do książki pt."Książki wybrane" to na okładce są po prostu książki:) Buziaki:)

    https://rudamamaijejpasje.blogspot.com/2020/03/527-wyzwanie-czytelnicze-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Sylwio. Tyle tylko, że ja z tych książek wybranych przeczytałam tylko jedną pozycję, a ma jej okładce znajdują się kobiety :)

      Usuń
  5. Gratuluję Lidzi wyniku czytelniczego, żadnych z Twoich książek nie czytałam , ale staram się pamiętać . Literki majowe bardzo mi pasuję bo mam sporo książek autorki na literkę M więc będzie okazje je w końcu przeczytać :-)
    Moje kwietniowe czytelnictwo w załączeniu.
    Pozdrawiam
    http://iwanna59.blogspot.com/2020/03/podsumowanie-czytelnicze-marzec.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej bazuje na domowych książkach więc nie będzie mi przeszkadzać nie wychodzenie z domu http://basiapawlak.blogspot.com/2020/03/wyzwanie-czytelnicze.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Podsumowanie mojego wyniku czytelniczego z marca znajduje się tutaj -> https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2020/03/1124-wyzwanie-u-lidzi-czytamy-ksiazki.html . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. https://bozenaskowo.blogspot.com/2020/03/czytam-z-lidzia-i-ania.html#comment-form
    to moje podsumowanie:))Twoje ksiązki zapisałam,ale biblioteki nieczynne więc mam problem:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje podsumowanie. Poprawiłam w tekście nie prawidłowe tytuły.Ale na zdjęciu już nie mogłam https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2020/03/278-ksiazki-w-marcu.html

    Z książek przeczytanych przez ciebie,czytałam "Pogromce lwów". Cała seria mi się podoba ale nie wszystkie książki tak samo.Najbardziej "Kamieniarz" i "Niemiecki bękart" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny wynik Lidzia! książek nie znam prócz jednej, "Dziewczynę z gór" też czytałam w marcu, z resztą wiesz, widziałaś :)
    Kwiecień, maj no zobaczymy jak będzie na razie to co planowałam czytać zamknięte w biblio. Może coś dobiorę ze swojej półki
    mój marzec czytelniczy -> http://ana-lungs.blogspot.com/2020/03/post-czytelniczy-marzec.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo a za co ja 16 pkt nazbierałam? Czyżby te kobietki na okładkach? Zaintrygowałaś mnie tą punktacją :)

      Usuń
  11. https://mojehobby-mojapasja.blogspot.com/2020/03/podsumowanie-czytelniczego-marca-zabawa.html

    Pozdrawiam serdecznie.

    Ps. już to gdzieś pisałam, że co druga osoba wybrała do wyzwania Dziewczynę z gór :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu, piękny wynik czytelniczy!!! Nie znam tych książek, może więc teraz uda mi się coś zdziałać czytelniczo. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu piękny wynik znam chyba tylko Camili książkę ;) moje przeczytane https://dlubankibeaty.blogspot.com/2020/04/przeczytane-marzec-2020.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wynik, Lidziu.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. https://raeszka.blogspot.com/2020/03/ksiazki-i-zakadki.html

    Przeczytałaś Lidziu sporo książek i żadnej z nich nie znam :).

    Fajny zestaw przygotowałaś dla Kasi :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dużo czytasz! Szacunek. Jedną z tych pozycji mam w na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne podsumowanie :-) żadnej z pokazanych przez Ciebie książek nie czytałam.
    Kolejne literki będą naprawdę mega wyzwaniem. Nie mogę się doczekać, gdy biblioteki otworzą :-) moje podsumowanie:
    https://krainakasi.blogspot.com/2020/03/czytamy-ksiazki-2020-iii.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Super Lidziu , 6 książek to sporo :)
    A tutaj link do mnie:
    https://kreatywnybazarek.blogspot.com/2020/04/podsumowanie-czytelnicze-marca.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie, sporo książek przeczytałaś, gratuluję :) Bardzo ciekawe pozycje, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A tutaj moje podsumowanie: https://szydelko-haft.blogspot.com/2020/03/marzec-podsumowanie-czytelnicze.html

    OdpowiedzUsuń
  21. U nie w tym miesiącu słabiutko :-( Podsumowanie marca jest w trzecim komentarzu. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=876888759431244&id=100013303839939

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tych książek czytałam jedynie "Pogromcę lwów" i uwielbiam :) Zresztą jak wszystkie książki Lackberg :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłej lektury w kwietniu Ci życze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu świetny wynik-jak zawsze:-) Nie dość że sporo czytasz to dużo robótek też masz, podziwiam. Ciężko z tymi książkami na kwiecień i maj ale może coś się w domowym małym regale znajdzie, a jak nie to będą bajki dla dzieci haha.
    Moje podsumowanie już widziałaś ale dla jasności tu:
    https://agula-haft.blogspot.com/2020/04/315-marzec-z-lidzia.html
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Lideczko,że tym razem wszystkie książki Cię zadowoliły :)
    Piękną zakładeczkę wyszyłaś dla Kasi :) Ale na maj litery fiu,fiu,fiu !!! Na M to już skakałam z radości,bo w końcu nadrobię mojego Mrozika Kochanego :) Ale Ś to w mojej biblioteczce pewnie nie użyczę :( Trudno... Cieszę się przynajmniej,że mam z czego wybierać ;) Lidziu pięknie dziękuję za zabawę :) A oto moje marcowe podsumowanie : https://angelamasasolna.blogspot.com/2020/04/marzec-czytelniczo_2.html
    Pozdrawiam miło,buźki Kochana :)* Dobrej nocki :)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, ile nas uczestniczy w zabawie! Gratuluję wszystkim wyników, a A.M.S. wylosowania nagrody.

    Dziękuję Lidziu za motywowanie do poznawania różnych książek. Życzę Ci zdrowia i kolejnych świetnych lektur.

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite !!! Aż mnie zatkało. Dziękuję bardzo maszynie losującej,no akurat miałam szczęście,że byłam ostatnia ;) No i w pierwszej trójce się znalazłam,no no...marzec mi sprzyjał jak widać. Dziękuję raz jeszcze Lidziu,Pozdrawiam Ciebie oraz całe towarzyszące mi grono w tejże zabawie :) Buźki :)***

    OdpowiedzUsuń
  28. No, no, miejsce w pierwszej dziesiątce w tak zacnym gronie to wielki zaszczyt dla mnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo książek przeczytałaś i piękna punktacja u dziewczyn :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fakt, biblioteki są zamknięte dla użytkowników, ale ich personel nadal pracuje na przykład tak jak ja - zdalnie, a książki czytam elektroniczne w darmowym dostępie w aplikacji Empik Go.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)