poniedziałek, 6 lipca 2020

Pojemniczek

Zrobiony z rolki po taśmie i włóczki.
Czyli taki, zdaje mi się, prosty sposób jak zrobić coś z niczego :)

No to od początku. Najpierw bierzemy włóczkę i robimy z niej łańcuszek

 Następnie owijamy nią dookoła rolkę po taśmie samoprzylepnej

Od spodu przykleiłam docięte na wymiar kółko z tekturki

Teraz już tylko zostało ozdabianie, jak tam już się komu podoba.
U mnie są to różnego rodzaju kwiatuszki i oczywiście świecidełka :)
 

I tak powstał prosty pojemniczek, na przykład na przybory biurowe

Albo można też włożyć do środka pudełko.
Mi tutaj idealnie pasowało pudełko po paście z tuńczyka:)

I dzięki temu można w tym pojemniku hodować żywego kwiatka :)

Pojemnik ten zgłaszam na Linkowe party na blogu Diy

A ja Wam życzę miłego i słonecznego dalszego tygodnia :)

32 komentarze:

  1. No i kolejny fajny pomysł:))a ja lubię wchodzić do Ciebie,bo wita mnie zawsze Twoja uśmiechnięta buzia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Ty mistrzynio pomysłów. Łańcuszek chyba każdy umie. To będzie trzeba wykorzystać ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł Lidziu a ozdobienie jak zawsze pierwsza klasa☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na urocze pudełeczko lub osłonkę :) I wcale nie trzeba umieć szydełkować ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł Lidziu.:) Ja nie umiem szydełkować, nigdy się nie uczyłam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i wykonanie :).

    Podoba mi się wersja jako doniczka :).

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłów to ci zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny fajny pomysł Lidziu - to śliczny i bardzo praktyczny pojemniczek.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha- coś dla mnie, bo łańcuszek umiem1 Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny pomysł, super Lidziu :). Bardzo proste, a jakże efektowne pudełeczko :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Supcio pomysł. Bardzo mi się podoba ten pojemniczek. Kreatywna babeczka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale jesteś pomysłowa. Ten pojemnik z żywym kwiatkiem to strzał w 10!👏😘

    OdpowiedzUsuń
  13. No widzisz Lidziu, taka jest miedzy nami różnica, że ja jestem chomikiem, wszystko zbieram, ale rzadko wykorzystuję, a Ty wciąż robisz coś z niczego. Świetny pomysł na pojemniczek, no i idealne wykonanie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak świetny projekt, lubię przerabiać rolki po taśmie na pojemniczki !! ale żeby służyły jako doniczka to jeszcze na to nie wpadłam. Dzięki za pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana! W życiu bym nie wpadła na pomysł z taśmą! Świetny recykling, uwielbiam takie. Piekne efekty końcowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Koniecznie zgłoś na Linkowe Party DIY.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląda ten pojemniczek i pięknie go ozdobiłaś, ale największe wrażenie (tym razem) zrobił na mnie żywy kwiatek - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały pomysł Lideczko!!! Super ,może kiedyś i ja nawet takie sobie zrobię 😃
    Pozdrawiam i całuje 🥰

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu, jesteś kopalnia pomysłów:))) Bardzo fajna praca. A ja zawsze te rolki wyrzucałam.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha swietna doniczka z odzysku 😂 Brawa Lidziu, kopalnio pomyslow wszelakich !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł Lideczko i fantastyczne wykonanie:-) Mnie podoba się bardzo:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. So pretty. Love it so much. 😃

    OdpowiedzUsuń
  23. Sprytny pomysł i śliczny pojemnik :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu nie przestajesz zaskakiwać pomysłami bardzo ciekawe i można wykorzystać na różne sposoby.
    Pièknie wyszło ozdabiania.
    Pozdrawiam serdecznie 😘🤗

    OdpowiedzUsuń
  25. Lidziu jesteś niezmęczona działaniem, a każdy kolejny projekt jest niezwykle pomysłowy i inspirujący. Rewelacyjny pomysł na pojemniczek. Pozdrawiam cieplutko. DT DIY Bogumiła.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lidziu, Twoja kreatywność powala na kolana.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś niedościgniona w pomysłach Lidziu. Fantastyczne to pudełeczko. Powstało z niczego coś ślicznego:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super pomysł. Lidziu powinnaś wydać książkę o tych swoich pomysłach ☺️

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna praca, doniczka wygląda cudownie. Potwierdzam wpis Sylwii.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj Lidziu, co do Ciebie zaglądam, to zawsze zaskakują mnie Twoje pomysły :D. jesteś bardzo twórczą osobą :D. Pojemniczek jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)