sobota, 18 lipca 2020

Zabawa zakładkowa - Lipiec

W tym miesiącu w zabawie zakładkowej u Ewci
mamy temat łatwy, lekki, przyjemny i na czasie :)

Tym razem mamy wersje luz. Do wyboru luz_total lub luz_plus.
Ja ostatnio już stwierdziłam, że muszę sobie dać luz z tymi wszystkimi zabawami,
bo nie starcza mi czasu na zrobienie rzeczy dla siebie, które od dawna czekają.
Dziś też dam sobie luz, ale jednak mimo wszystko luz_plus.
Mój luz objawi się tym, że będą tylko dwie zakładki, nie więcej :)

Pierwsza z nich konkretnie na zabawę u Ewci.
Akurat zaczęłam czytać książkę pod tytułem "Wakacje"
Opowiada ona o rodzinie, matka ojciec, syn i córka, którzy wyjechali
na wakacje do Barcelony. W ostatnim dniu ich pobytu dochodzi do
nieszczęśliwego wypadku... Co się stało i jakie będą dalsze losy tej rodziny
to już musicie dowiedzieć się sami z książki. Dodam tylko, że w tle są jeszcze
teściowie kobiety, którzy nie uznają jej jako synowej i bardzo źle ją traktują.

Nie piszę nigdy recenzji książek, bo każdy ma swój gust i inaczej je odbiera.
Jednak tym razem napiszę tak krótko. Książka po okładce i tytule zapowiada
się ciekawie i miło, ale ten wypadek kompletnie do takiej lekkiej opowieści mi
nie pasuje, jest zaskoczeniem. Ale mimo to książka wciąga. Czyta się ją szybko
i z miłą chęcią sięga po kolejne jej części. Właśnie skończyłam czytać 4 część.
Czy ktoś może czytał i wie, czy są lub będą dalsze jej części? Bo ewidentnie
książka skończona nie jest. Za to są  napisane z lekkim humorem. Jedyne co mi
się nie podoba i to bardzo, to ta wielka ilość przekleństw! Ja jestem osobą, która
nie przeklina i razi mnie to, kiedy co chwilę jestem skazana na te wulgaryzmy.
Na szczęście w każdej kolejnej części jest ich coraz mniej, w 4 chyba już tylko
jedno. Ale pomijając to, mogę śmiało ją polecić do przeczytania :)


I druga zakładka, jak zawsze dodatkowa do zabawy, a nie związana
z żadną książką. ale tez taka letnia i zwiewna, bo z motylkami :)

Pierwszą zakładkę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie

27 komentarzy:

  1. Lidziu ja i tak podziwiam Ciebie za te wszystkie zabawy. Ja nie dałabym rady :(. Zakładki są piękne, oby dwie! Ta z latarnią ma ciekawy spód w kratkę :). Dziękuję za udział w zabawie Szuflady i śle buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Cie podziwiam bo chwilowo poleglam w zabawach i robotkach. Od końca czerwca nie mialam w rękach igły i nitki..
    Twoja zakładka wyjątkowo mi sie podoba, podziwiam szczególnie sposób w jaki ją wyszylas. A książka na pewno ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna misterna robota :) obie urocze ale ta latarnia- napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, wakacyjne zakłąaki. Motyw latarni morskiej ostatnio mnie prześladuje :) Chyba czas własną wyszyć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow Lidziu latarniami zakładka jest niesamowita ;) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakładki, szczególnie ta z latarnią morską - ma idealnie wakacyjny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Lidziu. Jak ja lubię te małe hafciki na zakładkach, medalionach, ozdobach choinkowych, malusich obrazkach! Cudeńka - latarnia i motylki:))) Buziole

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu gratuluje, fajnie że masz już z głowy. Swietne obie zakładki a ta z latarnia pasuje idealnie do wyzwania z plażą . Powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. PIękne zakładki! ja uwielbiam haft, więc nieustająco podziwiam, Lidziu, u Ciebie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Liduś, śliczne zakładki. Zgadnij, która podoba mi się szczególnie:):):)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam książkę z tytułem "Wakacje"ale to jakieś wynurzenia faceta po rozwodzie:)))Zakładki super:))Moja zaczęta,ale jakoś mi nie idzie:)))Mam nadzieję ,że do końca miesiąca zrobię:))))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędne są te zakładki Lidziu. Wakacyjna aż pachnie morską bryzą, a motylki cóż... sam urok :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta zakladka z latarnia jest wyszyta fajny sposób. Lubię takie inne pomysły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zakładki Lideczko !!!
    Oczywiście najbardziej mi się podoba morska 🌊🌊🌊 bo wszystko co związane z morzem mnie kręci 😉
    Książki muszę dopisać do mojej listy,może kiedyś się uda przeczytać.
    Serdecznie pozdrawiam Kochana,miłego weekendu,buziaczki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zakładki a książka wydaje się interesująca lubię takie z tajemnicą . Milej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wcale Ci się nie dziwię, ja też okroilam zabawy. Zakładki piękne, uwielbiam je. Ale ta z latarnią cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie zakładki śliczne. Książek nie czytałam, ale też raziłoby mnie takie nagromadzenie wulgaryzmów.
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lideczko zakładeczki są przepiękne i rewelacyjnie wykończone :) Książek nie czytałam ,ale chętnie w wolnej chwili po nie sięgnę. jak na razie to czasu mi brak na wszystko,okres urlopowy w pracy więc człowiek musi pracować za dwóch.
    Powodzenia w wyzwaniu:)))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu! Cudne zakładki! Jestem zachwycona! Ta z latarnią jest niesamowita!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe i pięknie wykończone zakładeczki Lidziu !
    Gdybyś mi kazała wybrać, to chyba nie dałabym rady.
    Kocham bardzo morskie klimaty ale motylki są takie kolorowe i urocze <3
    Pozdrawiam Cię Kochana i życzę nieustającej , twórczej weny :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne zakładki! Szczególnie ta z latarnią morską :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zakładkowe wakacje u Ciebie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe zakładki Lidziu. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I to właśnie dzięki temu zaskoczeniu książka wciąga, że ma się ochotę sięgnąć po ciąg dalszy. Zakładki piękne, zwłaszcza ta z latarnią - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna zakładka z plażowym klimacie! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wakacyjna zakładka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)