czwartek, 11 marca 2021

Chwalę się po raz drugi :)

 Kolejnymi wspaniałymi prezentami od Was.

Zacznę od kart do mojego pamiętnikowego albumu

Dostałam taką od Izuni

A do tego jeszcze mnóstwo prześlicznych zakładek

I ten przepiękny obraz z aniołem

Dziękuję Ci Izuniu za te wszystkie wspaniałości :)


*******************************

Kolejna kartę do pamiętnika dostałam od Sylwii

Do kartki ostała dołączona jeszcze ta śliczna, kobieca karteczka

Tobie również Sylwiuś bardzo za nie dziękuję :)

***********************************

I jeszcze jedna karta, tym razem od Basi


 Basia również wysłała mi super karteczkę z misiem


A dodatkowo, czego w ogóle się nie spodziewałam,

prezent za prowadzenie całorocznej wymianki kartkowej.  


Dziękuje Ci Basiu kochana, zaskoczyłaś mnie i wzruszyłaś tym upominkiem :)


 

*************************************


To by było na tyle, jeżeli chodzi o karty do pamiętnika. Kiedyś przy okazji pokażę

Wam jak on już wygląda. A teraz jeszcze pochwalę się 3 innymi prezentami.

 

Pierwszy z nich to wyróżnienie na blogu Świry rękodzieła

za wyzwanie roczne "Pracowania 2020"


 Oprócz wyróżnienia dostałam jeszcze taki upominek

 


Bardzo, bardzo Wam dziewczyny dziękuje za cały rok wspólnej zabawy,

za to wyróżnienie i za piękny upominek :)


***********************

Kolejnym prezentem niespodzianką było to podziękowanie od fundacji WOŚP.


 A na koniec wisienka na torcie, czyli taki mały upominek od mojej kochanej Krysiuni,

czyli koleżanki z pracy. To się nazywa zrobienie u siebie porządków :)

Wspaniałości! Te śliczności poszły już w ruch, częścią się podzieliłam,

a z pozostałości już różne rzeczy powstają, za jakiś czas zobaczycie je na blogu. 

Krysiunia kochana dziękuję Ci z całego serducha, jesteś przekochana :)

A tymczasem miłego dnia Wam życzę!

27 komentarzy:

  1. Ależ śliczności dostałaś. Zwłaszcza od koleżanki z pracy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i tylu prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, deszcz prezentów, kto jak nie Ty wspaniała kobieto.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, Mikołaj chyba pomylił miesiące:) Wspaniale zostałaś obdarowana.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty dostałaś Lidziu, całe mnóstwo radości:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu, gratuluję tylu cudownych prezentów i cieszę się, że w tych czasach druga osoba może komuś zrobić tyle radości! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lidziu to piękne upominki.
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam tulaski Lidziu 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że dołożyłam swoja cegiełkę do Twojego pamiętnika ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że niespodzianka się udała! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczeka mi opadła na koniec. Karty od koleżanek do albumu fajnie będą pewnie wyglądały w przyszłości kiedy już będą stanowiły całość. Gratuluję wygranych. Dobrze jest brać udział w zabawach bo to bardzo motywuje do działań. Niby już się nie chce a tu znowu czymś zachęcają. Pozdrawiam gorąco Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje Ludziu!🙂 O tak, Pracownia roku to właśnie jest Twoja pracownia! Wyróżnienie jak najbardziej zasłużone 🙂
    Przepiękne prezenty otrzymałaś i mnóstwo przydaśków, zachwyciły mnie bardzo zakładki i obraz z aniołem...cudo :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałości dostałaś Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje cudonosci! uff, dekory dotarł całe, ciezko je w cąłości przesłać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ! Piękne prezenty, wyróżnienia i nagrody :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihi alez zostałaś Lidziu obdarowana.... ciesze sie z Toba i serdecznie gratuluje !!! Same wspanialosci !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie zostałaś obdarowana. Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie upominki są wspaniałe,bo od serca ❤ !!! Gratuluję wyróżnienia,a ogrom przydasi jest naprawdę imponujący😉

    OdpowiedzUsuń
  18. Lidziu, Twoja pracownia zasłużyła na wyróżnienie i nagrodę! Poza tym inne upominki też piękne, gratuluję Ci i cieszę się wraz z Tobą. Na pewno doskonale wszystko wykorzystasz.
    Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karty dostałaś i prezenty fantastyczne:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ ogrom cudowności, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko cudne:)))dobro powraca:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałości otrzymałaś Lidziu :) SUPER :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tak wielu prezentów i wyróżnień. Jesteś wspaniałą osobą i jeszcze więcej Ci się należy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Lidziu wszystkich wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)