środa, 3 marca 2021

Ubranka na słoiczki

 Dosyć często robię jakieś "ubranko na...", tym razem zostałam poproszona

o zrobienie ubranek na słoiczki, które w efekcie końcowym będą lampionikami.

Kolorystyka wybrana przez nowa właścicielkę :)


 A tutaj już każdy z nich na słoiczku.




Te wstążeczki to ja im dodałam, do zdjęcia, żeby nie były takie łyse.

Mają one potem dostać jakieś swoje kokardki, ale jakie, to póki co nie wiem. 

 
 I jeszcze taka świeczuszka, którą sobie ozdobiłam na minione święta :)

30 komentarzy:

  1. Śliczne są.
    Ja obwiązałabym tylko sznurkiem, teraz wśród sznurków można wybierać.
    słonecznego popołudnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturce myślałam, że są czapki, a to ubranka, przepiękne. Lubię takie ozdoby, bo dodają pomieszczeniom ciepła domowego. Pozdrawiam, miej piękny dzionek. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubranka :) Też nazbierałam słoiczków i czas je poubierać :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobione słoiczki.Z Twoim ozdobieniem bardzo mi się podobają.Pozdrawism.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, pięknie ubrałaś słoiczki.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorowe wdzianka słoiczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają ślicznie, ale efekt będzie super po zapaleniu światełek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi się podobają Lidziu!!!
    Może uda mi się znaleźć czas na takie cudeńka, a czas niby go zrobiło się więcej a jednak wszystko robię biegiem (ha,ha,ha).Maszyny do scrapowania aż się robią gorące, ale to dobrze :) Pozdrawiam Lidziu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te kubraczki to mi sie na jajka od razu skojarzyły- super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze i pomysłowe, wyglądają bardzo efektownie.
    Uściski Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne słoiczki w pięknych ubrankach. Świetna ozdoba. Kokardki pewnie zostaną niezmienione bo przypasowały tak jakby to dla nich były ubranka stworzone. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze coś wymyślisz pięknego, Lidziu. Ubranka są piękne i uroczo wyglądają na słoiczkach. Jako lampioniki sprawdzą się na sto procent!
    Ja zrobiłam kilka (macramą) słoiczków dla mojej wnuczki, która przeobraża pokój na styl boho. Ślicznie wyglądają jak świeci się świecka. Wyobrażam sobie jak Twoje kolorowe lampioniki zmieniają światło. Całuski Lideczko od nas!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ze tworzysz takie drobiazgi umilające zycie Lidziu :):);)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lidziu też lubię takie ubieranie różnych pojemników.
    Ślicznie wyglądają.
    Lidziu w dekorowaniu masz mistrza.
    Pozdrawiam cieplutko i przesyłam tulaski Lidziu 🤗

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne ubranka dostały słoiczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł, ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne są Lidziu i mi to nawet bez kokardek podobają się :). Jak będzie w środku świeczka to cudownie oświetli ażur wzorku :). I pięknie ozdobiłaś swoją świeczkę:)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ubranka, słoiczki wyglądają w nich super.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne,mam dużo takich słoiczków po jogurcie i ciagle je zbieram,jogurcik z jeżynami,,,mniam ,najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  20. Lidzia, Ty to jesteś niesamowita! Wspaniałe ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne słoiczki.Wstążeczki dodają im uroku i moim zdaniem bez nich były by takie troszkę naguski:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu śliczne ubranka wykonałaś, całkiem inne słoiczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Lidziu :)
    Zawsze zachwycałam się Twoimi szydełkowymi pracami :)
    Umiesz wszystko odziać ubrankami tworzonymi ręcznie ;)
    Szacun !!!
    Pozdrawiam i ściskam,szczególnie mocno,gdyż dawno tego nie robiłam ;(
    Buziaki :)****

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne te wdzianka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczo wyglądają je słoiczkowe kubraczki. A ja widzę jeszcze jedno ich zastosowanie - niejako ochronią szkło przed szybkim potłuczeniem(oczywiście zależy jak upadnie). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne ubranka na słoiczki, a szczególnie podoba mi się to z niebieską kokardką. Podziwiam Twoje zdolności dekoracyjne. Serdeczności Lidziu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne:) Robiłam coś podobnego dwa lata temu na jajka do koszyczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)