niedziela, 13 czerwca 2021

Anioł na 2 rok

Nie ma mnie. Kiedy to czytacie, jestem kilkaset kilometrów od domu.
Być może właśnie teraz klęczę nad grobem swojej Mamusi, być może
jestem w kościele na mszy za Jej duszę, albo siedzę w domu
z najbliższymi i Ją wspominamy. Bo dziś właśnie mija dwa lata...

Pisałam o tym, że postanowiłam co roku uczcić pamięć Mamusi
jakimś aniołkiem. W tamtym roku był to aniołek haftowany,
w tym roku jest to aniołek zrobiony z filcu.

Wycięłam i pozszywałam ze sobą poszczególne elementy

Aniołek jest na piku, żebym mogła go wbić w stroik.



Znów w fioletach, bo to był ulubiony kolor Mamusi

27 komentarzy:

  1. Lidziu, kochana przytulam :) Krysia na zawsze zostanie nie tylko w "moim kąciku" ale w naszych sercach. Przyjmuj w jej intencji Komunię Świętą. Aniołek jest uroczy, na pewno by się Krysi spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny aniołek Lidziu. Twoja Mama na pewno się cieszy. Aż trudno uwierzyć, że to już dwa lata... Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie... (*)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu przytulam, z całego serca, u mnie mineło 5 lat i tak samo mocno boli. A niołek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidzi trzymaj się ciepło, mama na Ciebie patrzy i ma Cię w opiece. Aniołek piękny i mama go z całą pewnością widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Liduś, aniołek prześliczny i nasza kochana Krysia na pewno uśmiecha się do niego z nieba.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie Lidziu.Mama się ucieszy
    Ja zrobiłam na stroik świąteczny świąteczny śnieżynki i ślicznie wyglądał.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja przytulam Cie do serducha i posyłam ciepłe mysli.... tęskno zapewne ale Krysia jest z Wami w Waszych sercach, wspomnieniach.... niech odpoczywa w pokoju !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie wyszedł Ci aniołek mamy. Pewnie mama nad Tobą czuwa i jest duchem z Tobą. Miło jest czytać, że tak miło ją wspominasz. Widać, że była dla Ciebie ważna. Pozdrawiam gorąco i buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Lidziu Twoja Mamusia zawsze będzie żyć w Naszych Sercach.
    A każdy Aniołek przypomina Krysię.
    Piękny jest Lidziu
    Fioletowy Aniołek👼.
    Przesyłam gorące pozdrowienia i tulaski 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny Aniołek :) Ściskam ...
    Trudno uwierzyć, że to już dwa lata.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale to Lidziu zleciało. Piękny gest i piękny Anioł. Ja to sobie myślę, że mamusia patrzy na Ciebie z góry i dziękuje za to zaangażowanie . Pięknie wygląda ten Aniołek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku to już dwa lata :((. Piękny aniołek Lidziu, będzie mamunia w niebie cieszyła się. Tulę Ciebie kochana mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lidziu, żadne słowa nie utulą Twego żalu. Strata najbliższych to zawsze wielki ból, który nie mija z czasem, a jedynie łagodnieje... Myślę, że Twoja mama byłaby szczęśliwa widząc tego cudownego aniołka. Ślę Ci wirtualnego przytulasa <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Lidziu. Pięknie sobie wymyśliłaś żeby każdego roku uczcić pamięć swojej mamusi. W 2019 roku w styczniu również w wyniku ciężkiej choroby zmarł mój tato. Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamięć o Twojej mamie nie zniknie, widać wyraźnie, że miała wielu przyjaciół i została w ich sercach na zawsze...a Tobie życzę wiele sił. Twoja mama wie że ją kochasz i myślisz sie w jej intencji..trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny Aniołek, Lidziu. Mama Krysia(dobrze pamiętam?, przepraszam ale zaczęłam Cię na dobre czytać dopiero po jej śmierci) na pewno jest z Ciebie dumna, już tam, w lepszym życiu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały pomysł na pielęgnowanie w pamięci najbliższych. Wspominam Twoja mamę cieplutko. Myślę, ze patrzy na Ciebie gdzieś tam z góry i strzeże Cię tu na ziemi. Piękny kolejny aniołek ku jej pamięci. Przytulam wirtualnie 😘
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudny aniołeczek Lideczko i w kwiatkach mu do twarzy.
    Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa lata?a ja niedawno robiłam porządek w blogach i miałam bloga Twojej mamy i tak sobie pomyslałam,że został po niej ślad w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześwietny aniołek Lidziu twoja mama Krysieńka ucieszy się z takiego prezentu. Przytulam Cię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)