niedziela, 27 czerwca 2021

Coś dostaję...

 Mam ekstra pracę, świetną szefową i super koleżanki.

Fajnie jest móc pracować z ludźmi takimi samymi jak ja, których pasją jest rękodzieło.

Często się w pracy obdarowujemy różnymi rzeczami, na zasadzie:

A ja tego już nie używam, a to ci się może przyda, a ty to fajnie wykorzystasz, itd...

Ostatnio też właśnie kilka takich rzeczy od dziewczyn dostałam


Od Dorci papiery


Od Moni rzeczy do haftu


Od Krysi fajne słoiczki


A czasami dostaję też coś od tak po prostu, tak jak ten prezent od jednej Kasi


 I od drugiej Kasi :)


Dziewczynki moje kochane jesteście super, praca z Wami to sama radość!

*****

Pochwalę się też jeszcze jednym prezentem który dostałam od Beatki i Jej córki

Beatka poprosiła kiedyś o wysłanie kartek na urodziny Jej córki


Wysłałam mały upominek, a potem się okazało, że moja kartka została

wyróżniona przez samą jubilatkę. Dostałam za to takie super prezenty





Bardzo Wam obu kochane za te śliczności dziękuję.

*****

A od mojej Cioci, kolejny pęk mulin do wykorzystania, wielkie dzięki Ciociu  :)


25 komentarzy:

  1. Piękne prezenty dostałaś od dziewczyn z pracy! Miło, że trafiły Ci się takie fajne koleżanki, które też lubią rękodzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że tak potraficie się wymieniać i że trafiłaś na taką fajną ekipę w pracy.

    Proszę o rezerwację dla mnie:
    Świeczki nr 12
    Guziki nr 3 i 7
    Papiery transparentne
    Foremki do ciastek
    Torebka różowa

    Pozdrawiam Lidziu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przemyśleniu jeżeli jeszcze mogę prosić o: przydasie mix, guziki czerwone i niebieskie oraz sztalugę.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, jakie bogactwo fiu fiu. Ja poproszę stojaki. Jaką mają wysokość?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli się ma tak wspaniała ekipę w pracy to aż miło pracować, Ty też jesteś wspaniała, tworzycie super grupę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale czystkę robisz to ja rezerwuje kwiaty numer 2 i 4 gwiazdka 1i2 ramki różne i teraz jeszcze antyramy i ramki

    OdpowiedzUsuń
  7. To gratuluję super Ekipy i super prezentów. A z tymi przydasiami to podziwiam bo tyle sfotografować i opisać to sporo czasu Ci zajęło. Miałam ochotę na te papiery transparentne ale widzę że już się chętna znalazła, więc odpuszczam choć chciałaby dusza do raju. ALe sama walczę z nadmiarem przydasi więc sama rozumiesz :-)
    Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu te papiery transparentne w sprzedaży jeszcze są.
      Nie których rzeczy mam po kilka kompletów :)
      Tak więc wszystko ze zdjęć nad "Rezerwacją" jest jak najbardziej dostępne :)

      Usuń
    2. Jak tak to ja poproszę te papiery transparentne i jeden komplet tych białych bombek.
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. I jak by te papiery nie koniecznie po 3 szt, wystarczę mi po 1 szt jak byś miała dylemat komu je dać, możesz spoko podzielić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, wspaniale że pracujesz w takim fajnym zgranym gronie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie mieć takie osoby w swoim otoczeniu Lidziu. Niesamowite porządki porobiłaś.

    Odłuż proszę dla mnie:
    Guziki zestaw 5 i 9
    Pojemniki do gotowania jajek
    Słoiczki 3 sztuki - 2 zestawy
    Oraz z gratisów
    Igły zwykłe i samonawlekające
    Kwiaty zestaw 3.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale Cię obdarowały koleżanki. Miłego tygodnia Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie Lidziu prawdziwy sklep. Pamiętam jako dziecko lubiłam grzebać po szufladach u cioci bo Ona miała tam zawsze coś ciekawego. Pięknie Cię dziewczyny obdarowany. Fajnie, że zgrana z Was ekipa. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super upominki od dziewczyn. Fajnie, że pracujesz w tak zgranym zespole.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mieć w pracy pokrewne dusze to bardzo ważna rzecz. Póki co tylko w jednym miejscu źle mi się pracowało, ale to już na szczęście jest przeszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jej, ile wspaniałości :) Fajne masz koleżanki w pracy, ale Twoje zbiory też są imponujące :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym z chęcią przyjęła guziki czarne, białe i brązowe, kleje i komplet kapsli. Czy maszyna do szycia da radę z kartkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, daje radę z kartkami. Na zdjęciu umieściłam kartkę z przeszyciem (tym czarnym szlaczkiem na niej). Co prawda robiłam to późną nocą i wyszło mi trochę byle jak to znaczy strasznie krzywo, ale spokojnie daje radę :)

      Usuń
  17. Wow ile tego !!!! Czystki niesamowite :) Nawet nie wiedziałam ze takie guziki dziwne sa czy klamerki a swieczki to juz czad! Lidziu skuszę sie na
    -Świeczki (Te proste długie)
    -Słoik bałwan , renifer i Mikołaj ale Lidziu w zależności od wielości, zeby mi sie chociaz kilka pierniczków na prezenty zmieściło :)
    - guziki zestaw 2
    - klamerki zestaw 13
    - i w gratisie poprosze kleje bo dzieci ciagle zużywają ...

    Lidziu a rachunek prosze prześlij na e-mail Hihi i numer konta :) pozdrowionka i uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko kleje już wcześniej wybrała sobie Daria, więc już ich nie ma do wzięcia.
      A jeżeli chodzi o słoiczki to one są małe, bardziej na jakieś cukiereczki. ich wysokość (samych słoiczków, bez ozdobnej góry) to jakieś 8cm, a szerokość na dole to 5,5cm

      Usuń
  18. Wspaniałe rzeczy wystawiasz. I wspaniałe rzeczy otrzymałaś zarówno od koleżanek z pracy, jak i od Beatki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Lidziu podziwiam ten post, mróweczka z Ciebie :) też powinnam takie czystki zrobić ale chyba tydzień to by było za mało.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)