niedziela, 20 sierpnia 2023

Ateciaki

 Skoro są wymianki, to muszą być też ateciaki i tak ostatnio powstały

Karty z balonami



 Karty z gnomkami


 

Karty z lawendą

 

Karty jesienne
Uwielbiam jesień i te fantastyczne kolory.
Sama o sobie mówię, że jestem jesieniara i takie też karty zrobiłam :)






 Karty z kobietami



Karty ze zdrapką
Na serduszkach znajdują się różne wyzwania dla par.


Większą ich część wykorzystałam w albumie, o którym za jakiś czas,
a pozostałą resztę wykorzystałam na ateciaki


Na dziś tyle wystarczy, reszta kiedy indziej :)

12 komentarzy:

  1. Fajne karty Lidziu. Podziwiam, że jeszcze znajdujesz czas na tworzenie. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. I znowu hurtowe ilości, nie wiem które bardziej mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z balonami przywołały mi na myśl książkę "Pięć tygodni w balonie", te z krasnoludkami skojarzyły mi się z bajką "O krasnoludkach i sierotce Marysi", a te z jesienią o nadchodzącej porze roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Lidziu, sporo ich natworzylas, są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesieniary i balony są odjechane i super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne najbardziej spodobały mi się balony, a te z aktywnościami bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo mi się podobają, Lidziu, a najbardziej te z balonami.
    Buziaczki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karty są super ale dla mnie Jesieniary wygrywają :) Świetny pomysł na karty zdrapki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ produkcja, Lidziu. Skąd Ty masz na to czas, Kochana? Świetne ateciaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo ATCiaków. Duża różnorodność. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo ekstra ekstra ale te zdrapki świetne!!! No i jesieniary !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)