czwartek, 10 sierpnia 2023

Słodkie atc

 Nic nie może się zmarnować...
Wszystko można wykorzystać...

Ciągle to powtarzam i tego się trzymam.
I tak powstały ateciaki zrobione z opakowań po różnych słodyczach :)


 Na początek karty, na których znajdują się wszystkie te słodycze, które uwielbiam


A tutaj jeszcze kilka innych, z pozostałych opakowań

Uwielbiam słodycze!
Do szczęścia wiele mi nie potrzeba, czekolada i orzechy i jestem szczęśliwa :)
A w mojej "słodkiej" szafce zawsze znajdzie się coś dobrego do pochrupania

12 komentarzy:

  1. Lidziu, wszystko wykorzystarz a te ateciaki są przesłodkie
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W mojej tez Lidziu:))) Mogłabym śpiewać z Golcami - gdy widzę słodycze to kwicze:)))
    Fajny pomysł na ATC. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ATC, super pomysł Lidziu. Ty to jesteś nie do podrobienia.:) Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są. Ja też uwielbiam słodycze:)
    Buziaczki i uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe te Twoje słodyczowe ATC :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :-) A masz z miętową czekoladą ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, ale jak kiedyś mi wpadnie takie opakowanie w rękę, to zrobię specjalnie dla Ciebie Basiu :)

      Usuń
  7. Super ATC. Bardzo podoba przedstawienie słodyczy na maleńkich kartach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne, aż ślinka cieknie jak się na nie patrzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykorzystałaś wszystkie słodkie obrazki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahano padłam, świetna jesteś Lidziu, a orzechy i czekolade też uważam za najlepszy zestaw!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)