sobota, 19 sierpnia 2023

Kilka wymianek ateciakowych

 Raz w roku ogarnia mnie szał ateciakowych wymianek.
Są specjalne grupy na FB, gdzie znajdują miejsce osoby takie jak ja, czyli zakręcone
na punkcie tych małych karteczek. Wstępnie wymieniłam się z dwoma dziewczynami,
ale docelowo będzie ich znacznie więcej. Tutaj koszyczek z początku zbieraniny, jeden
woreczek, to jedna osoba do wymianki. Teraz już się tam te woreczki nie mieszczą :)


 Pierwszą osobą od której dostałam karty była Dorota Suszka

Takie karty sobie ode mnie wybrała 


 A takie ja od Niej


 Dodatkowo dostałam jeszcze mały upominek :)


 

**********************************


Drugą osobą od której dostałam karty była Sylwia Musiałek

Takie karty sobie ode mnie wybrała


A takie ja od Niej


Od Sylwii też dostałam upominek, dodatkową kartę :)


********************************

Kolejne dwie wymianki, to jeszcze zeszłoroczne z dziewczynami z mojej pracy.
Wylosowane hasło na listopad brzmiało


Ja dla dziewczyn zrobiłam takie karty

A takie dostałam

od Kasi

od Ani

od Anetki

od Anai


od Krysi


*******************************

Natomiast w grudniu wylosowałyśmy sobie hasło


Ja dla dziewczyn zrobiłam takie karty

A od Nich dostałam

od Anetki


 od Kasi


 od Krysi


od Anai


 od Ani


 Na dziś to tyle, kolejne za jakiś czas, jak się tego więcej uzbiera :)
Miłego weekendu Wam życzę!

15 komentarzy:

  1. Naprawdę jesteście zakręcone ale jeśli to lubicie to czemu nie, każdy robi to co lubi
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejuuu! Ateciaków masz dużo Lidziu. Ciekawe bardzo:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twoja ateciakowa pasja Lidziu! Te maluchy mają w sobie niezwykły urok :). Udane wymianki.
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidziu, widzę, że wciągnęło Cię na maksa. Super są Wasze ateciaki.
    Buziaczki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te wymianki. Z koleżankami w pracy też się wymieniasz ? Świetnie że macie wspólne pasje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te Wasze wymianki, a karty cudne. Pozdrawiam Lidziu milutko i życzę kolejnych udanych wymianek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jacie, ale świetna zabawa. Podziwiam tą mini twórczość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Te miniaturowe prace są po prostu niesamowite, cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się Lidziu, że wymianka się udała. ATCiaki prezentują się cudownie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wymianki, fajne karty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wymianki🤩Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite ilości tych maluszków i wszystkie ciekawe :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)