piątek, 12 stycznia 2024

Kamieniczki

 Media - to kompletnie nie moja bajka. Choć prace ogromnie mi się podobają,
to jakoś tak nigdy sama się za ich robienie nie zabierałam.
Prawda jest taka, że chyba nie lubię się "bawić" farbami, czy innymi mediami.
Zresztą nie mam w domu tego typu rzeczy, więc nawet nie mam z czym zaczynać :)


Jednak kiedy w pracy postanowiłyśmy sobie już kolejny rok zrobić wspólne
spotkanie połączone z warsztatami, chętnie na nie poszłam, bo fajnie jest się
nauczyć czegoś nowego. Dowiedzieć się co i jak i samemu tego spróbować.
W zeszłym roku robiłyśmy bombki, w tym natomiast ozdobne obrazki.

Warsztaty prowadziła Anai, która już wcześniej przygotowała
dla nas gipsowe odlewy kamieniczek i gwiazdek


Każda z nas wybrała sobie które chciała, a potem przystąpiłyśmy do ich malowania


Wszystko było naklejane na tą okrągłą bazę hdf. A w ruch poszły:
bombki, szyszki, drewienka, mech, owoce głogu, itd...


Tutaj moja skończona praca, w świetle dziennym i nocnym


A tutaj prace pozostałych koleżanek i szefostwa, beż też tworzyli razem z nami :)


Super sprawa, świetnie się bawiłam i jestem sama z siebie dumna.
Martwię się tylko, bo zaczyna mi się to podobać :) A lepiej żeby nie, bo to
oznacza kolejne przydasie w domu, a miejsca już brak, i kolejne koszty.

Moją ozdobę chcę zgłosić na zabawy u Splocika.
Pierwsza to Rękodzieło i przysłowia, albo...


 Wybrałam cytat
"Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego." - Theodore White

Ja się właśnie nauczyłam czegoś nowego i przez to mam o wiele lepszy humor.
A ponieważ jest to ozdoba do domu, to zgłaszam ją również na zabawę Małe dekoracje



20 komentarzy:

  1. Super zabawa i coś nowego, połączyłaś 2 zabawy, Twoj obraz wyszedl cudownie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jaka wspaniała ozdoba. Cudo:)
    Fajnie poznawać nowe techniki, a jeszcze fajniej tworzyć w większym gronie:)
    Pozdrawiam Lidziu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie dlatego nie zabrałam się za ATC mnie nie będą potrzebne a obdarowywać nim kogoś na siłę nie mam zamiaru. Mediów też nie lubię ale już same kamieniczki a i owszem . Też bym poszła na takie warsztaty , choćby tylko popatrzeć. Zastanów się Lidziu zanim coś kupisz i wiedz ze jak Ciebie zabraknie ktoś to kiedyś będzie musiał posprzątać . Fajna ozdoba powstała, ale ja bym na tym poprzestała, ładować się w kolejna techników , ja juz z tego wyrosłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ci się udały te kamieniczki :) A tworzenie w przyjemnej atmosferze to super relaks.
    Ja po wielu latach miałam przesyt szydełka i musiałam odpocząć. Karteczki świąteczne jakoś mnie nie wciągnęły, ale już prace z papierem przestrzenne , ATC i Art Jurnal owszem. Choć też nie mam większości potrzebnych rzeczy, to mazanie zwykłymi kredkami czy jakąkolwiek farbą wycisza ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała ozdoba Lidziu. Rób to, co sprawia Ci przyjemność. Życie jest niepewne, warto czerpać z niego garściami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. I jakoś wcale Ci się nie dziwię, że zaczęło się podobać- świetny efekt końcowy, ale i zabawa w towarzystwie była zapewne przednia;)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja. :)
    Nie dziwię się, że świetnie bawiłaś się, bo widać, że praca wymagała zabawy z malowaniem, komponowaniem i wykończeniem.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu z przysłowiami i dołączą one także do podsumowania styczniowego.
    Miło mi, że znów bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dekoracja i fajna zabawa z nową umiejętnością:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu, nigdy bym nie powiedziała, że media to nie Twoja bajka, bo te kamieniczki wyszły Ci rewelacyjnie. Cudowną ozdobę stworzyłaś, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prace i do tego robione w cudownym towarzystwie i z świetne instruktorką.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba efekt końcowy, świetne ozdoby stworzyliście na warsztatach, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszedł Tobie ten obrazek. Bardzo lubię takie bajkowe uliczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha nooo tak, jest problem jak się coś spodoba ale faktycznie kto ma tyle miejsca żeby wszystko.przechowywac i koszta też spore.... ale warsztaty fajną sprawa 😀😃🙂 fajny masz zespół w pracy że razem możecie zrobić coś takiego 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają ślicznie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajrzyj do mojego wpisu dzisiejszego koniecznie - ważne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze kamieniczki. Fajna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)