środa, 3 stycznia 2024

Klub atc - wymianka 2

Zaczął się nowy rok, a ja pierwsze 3-4 posty poświęcę
na pokazanie jeszcze prac z zeszłego roku. Zacznę od kart atc.

 Dla przypomnienia - powstała grupa na FB, gdzie co dwa miesiące
tworzymy 9 kart na zadany temat, a potem się nimi wymieniamy..
W październiku miałyśmy sobie wysłać karty o tematyce:

1. Kropki


2. Z liściem


3. Lawenda


4. Kawa czy herbata


5. Ze skrzydłami


6. Rower


7. Sielsko-wiejsko


8, W ulubionym kolorze


9. Egzotycznie


Wymieniłam się znowu z dwoma osobami.

Dorota Ka - karty dla Niej i od Niej


 Agnieszka Wolnicka-Pawlik - karty dla Niej i od Niej
 

 I na tym tę wymiankę zakończyłam. Bardzo, ale to bardzo nie lubię, jak są podane
jakieś terminy, a potem zostają ciągle przesuwane. Za pierwszym razem musiałam czekać
ponad miesiąc dłużej na losowanie par, za drugim razem musiałam czekać ponad miesiąc
dłużej na to, żeby jedna z dziewczyn wysłała mi w końcu karty na wymianę.
Niestety, ale zniechęciło mnie to mocno do dalszych zabaw w tej grupie :(

A skoro mowa o zabawach, to marzy mi się znów brać udział w niektórych wyzwaniach na blogach.
Jak są fajne wytyczne i konkretny termin to łatwiej wtedy jest mi się do czegoś zmobilizować.
Ale co z tego, jak u nie których nie mogę nawet zgłosić chęci udziału, bo cały czas mam problemy
z komentowaniem. Jak muszę u kogoś tylko wypełnić dane, żeby nie być anonimem, to jeszcze
pół biedy. Gorzej jak muszę się zalogować, wtedy to już nic nie mogę zrobić :( Sami zobaczcie.
Poniżej przykład z bloga Ulci, gdzie mogę klikać tak do jutra, a wciąż wrócę w to samo miejsce :(


Już się wylogowywałam i logowałam na swój blog wielokrotnie ale nic to nie dało.
Próbowałam różnych przeglądarek i też nic. Dlatego wybaczcie, że u Was nie komentuje,
nie mam na to wpływu. Ale często do Was zaglądam, czytam i podziwiam Wasze prace :)

Dzięki Gosieńce i Jej poradzie udało się! I w końcu znów mogę normalnie komentować.
Nawet nie wiecie jak się cieszę :) Dziękuję Ci kochana!!!

10 komentarzy:

  1. Fajna wymianka. Różne są sytuacje losowe i niestety tak bywa, że terminy się przesuwają. Sama idea wymianek jest ciekawa. Nie umiem Ci poradzić Lidziu nic na problemy z komentowaniem. Ślę moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ATC nie tworzę to i w wymiankach nie biorę udziału. Co do logowania to nigdy nie miałam z tym problemów . Może to dlatego że mam swój komputer i się nie wylogowuję z bloga. No cóż wolę nie próbować jak mówisz że są takie problemy. korzystam też z przeglądarki Chrom. Ale przez tą przeglądarkę to mój mąż nie mógł rozliczyć podatku za 2022 rok. Widać to jest jednak istotne. Powodzenia Lidziu , oby rok 2024 był dla Ciebie w tym temacie łaskawszy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też mam swój laptop, z którego też się nie wylogowuje, a mimo to jest jak jest.

      Usuń
  3. Spróbuj z komentarzami z komórki ale się nie wylogowuj ,u mnie działa a jak nie to jako anonim z podpisem.Sa fajne zabawy u Splocika i Renatki, może dziewczyny same Cię dopiszą, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Liduś, w sprawie komentowania wysłałam Ci maila - mi udało się w końcu ogarnąć nieco ten problem.
    Ateciaki zrobiłaś super. A co do wymianek, to zraziłam się już dawno i widzę, że nadal bywa z tym nieciekawie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeszcze razwielkie dzięki!!! W końcu i u siebie też mogę pisać normalnie, a nie być wciąż anonimem :)

      Usuń
  5. Lidziu śliczne maluszki :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maluchy, szkoda ze nie wyszło w daleszych wymianach ale ciesze sie ze z komentarzami się udało 😀 twórczego Nowego 2024 Roku Lidziu !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Maleństwa są cudne i fajnie, że udało się wymienić :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)