niedziela, 7 stycznia 2024

Zeszłoroczne wymianki atc

 Żeby już zakończyć stary rok, to jeszcze pochwalę się pięknymi
kartami ATC (i nie tylko), jakie otrzymałam w ramach wymianek.
Pierwsze są karty wysłane przeze mnie, drugie te wysłane do mnie.

Anna Pomykała



Aleksandra Nowak - Szłabun



Barbara Kozioł



Beata Graczyk



Bogusia Maria Smolarz



Bożena Cz



Dorota Ka



Edyta Bieńko



Gosia Wp



Iwona Stemplewska



Julita Rosiak



Kamila Pietroń



Karolina Dalibor



Kasia Gałecka



Kiga Bet



Marzena Langhamer



Sylwia Kozioł



Sylwia Musiałek



*************************************

Jako, że mój blog jest moim pamiętnikiem, to wstawiam tutaj również
te wymianki, które nie do końca doszły do skutku. Jak karty dojdą to sobie
tylko dostawię zdjęcia, żeby nie tworzyć potem dodatkowego nowego posta.
I tak wymianki, gdzie ja karty wysłałam a na swoje wciąż jeszcze czekam :)

Agata Wujewska - Diabin


Beata Sommerfeld


Ewa Flor


****************************************

I na koniec jeszcze wymianki nasze zakładowe. Tutaj też niestety nie wszystkie
osoby się z nich wywiązały. Podejrzewam, że już ich nie dostanę więc wstawiam co mam.

Na styczeń wylosowałyśmy hasło


 Moje karty dla dziewczyn


Ja zaś dostałam karty od:

 Krysi


Anetki

Kasi



Na luty wylosowałyśmy hasło

 


Moje karty dla dziewczyn


Ja zaś dostała karty od:

Ani


Anetki



Na marzec wylosowałyśmy hasło


 Moje karty dla dziewczyn


Ja zaś dostałam karty od:

Kasi


Anetki



Na kwiecień wylosowałyśmy hasło


 Moje karty dla dziewczyn


Ja zaś dostałam karty od:

Anetki


Ani


Kasi



Na maj wylosowałyśmy hasło


 Moje karty dla dziewczyn


 Ja zaś dostałam karty od:

Anetki



Na czerwiec wylosowałyśmy hasło


 Moje kart dla dziewczyn


Ja zaś dostałam karty od:

Anetki


W wakacje zrobiłyśmy sobie wolne, a potem już nie ciągnęłyśmy
zabawy dalej, skoro jeszcze tyle kart jest zaległych. Szkoda....

Wszystkim Wam kochane dziękuje za super wymianki!

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe karty, super różnorodność. Szkoda, że nie wszystkie osoby wywiązały się z wymianek, bo to fajna zabawa. Pozdrawiam Lidziu cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych kart powstało u Ciebie i co jedna to ładniejsza. Szkoda że nie wszystkie wywiązały się z wymianki. A ja se odpuściłam co prawda mam wiele ścinków ale boję się że jak zacznę robić te ATC to wsiąknę na dobre dlatego nawet się za nie nie zabieram.
    Pozdrawiam i oby te zaległe karty do Ciebie dotarły !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te maluszki, Lidziu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Niesamowita kolekcja! I każda inna i niepowtarzalna! Liczyłaś kiedyś ile ich już masz?
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ogromne ilości :) Szkoda, że nie wszyscy się wywiązali z zabawy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ATC i wymianki. Kiedyś - aż dwa razy próbowałam zrobić... Ale sama zbieram pocztówki i doszłam do wniosku, że pozostanę przy swojej pasji...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)