sobota, 5 października 2024

Kartki październikowe 1

 Gdy zobaczyłam ten listek, od razu wiedziałam że muszę go wyhaftować.
Idealnie wpasował mi się w wyzwanie na blogu Art Piaskownica


Mam nadzieję, że kto na niego spojrzy, temu od razu buzia sama się uśmiechnie :)



********************************************

Powstała też druga kartka, na wyzwanie na blogu Kartkowe ABC


Ja wybrałam linię: SZAFIROWY - SERWETKA - SAMOLOT


Niech te dzisiejsze napisy z kartek, będą dla Was mottem:
Bo życie choć czasem bywa ciężkie, to na prawdę jest piękne.
Więc cieszcie się nim i róbcie to co Was uszczęśliwia :)

2 komentarze:

  1. Listek haftowany jest przepiękny, radosny.Kartki pr,esliczne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uśmiechnięty jesienny listek - cudny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)