sobota, 19 października 2024

Podziękowania i nie tylko :)

 Październik to miesiąc moich urodzin.
Każdego roku są osoby, które o mnie w tym dniu pamiętają.
Dziękuję Wam kochani za to, za te wszystkie wspaniałe życzenia
a osobom wymienionym niżej dodatkowo za cudowne prezenty.

Tobie Eluniu


 *************************************

 Tobie Kasiu

 
Kasia wie, że mam "słabość" do Harrego Pottera
i z wyjazdu do Torunia przywiozła mi specjalnego pierniczka :)


 **************************************

I Tobie Beatko


 Beatka pamiętała również o moich imieninach w sierpniu :)


***********************************************
 
I Wam moje drogie koleżanki z pracy :)


****************************************

A skoro już się chwalę, to pochwalę się jeszcze innymi radościami jakie mnie spotkały.

Radość pierwsza

Zajęłam I miejsce na blogu DIY za wyzwanie "Bajkowy świat"


Dostałam nagrodę od sponsora sklepu Magiczny Kociołek
 

 *********************************

Radość druga

Dostałam wyróżnienie na blogu Kartkowe ABC za wyzwanie "G jak Gołąbek"
 

 *************************************

Radość trzecia

Dostałam wyróżnienie na blogu Klub Twórczych Mam za wyzwanie "z motywem książki"


**************************************

Radość czwarta

Dostała wyróżnienie na blogu Kwiat Dolnośląski za wyzwanie "Z motywem piosenki"
 

Dostałam za to nagrodę od sponsora 13art
 

 ***********************************

Radość piąta

Dostałam wyróżnienie na blogu DIY za wyzwanie "Moodboard Październik"



Dostałam za to prezent od sponsora Lemoncraft
 

 Powiem Wam, że jak zobaczyłam tą wygraną, to "oszalałam" ze szczęścia :)

Z całego serca dziękuję za te wszystkie wyróżnienia, a sponsorom za fantastyczne nagrody!

1 komentarz:

  1. Happy birthday month! It sounds like you’ve been showered with love and thoughtful gifts—how wonderful! I love that your friends and colleagues remembered you with such kindness. And congratulations on all your accolades! Your creative talents truly deserve to be celebrated, and it’s fantastic to see your hard work recognized. Here’s to more joyful moments and creative adventures ahead!

    Read my new blog post: https://www.melodyjacob.com/2024/10/cozy-up-for-christmas-my-favorite.html Wishing you a happy weekend!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)