niedziela, 13 października 2024

Leśna scenka - tutorial

Dziś przychodzę do Was z takim mini tutorialem - Leśna Scenka

Do wykonania takiej leśnej scenki potrzebne będą:

  • rolki po taśmie
  • sznurek
  • len lub inny materiał
  • mech, listki, owoce głogu, grzybki i wszystkie inne rzeczy
    jakie Wam się z lasem kojarzą i jakie chcecie w środku umieścić
  • tealight na baterie
  • klej na gorąco
Tworzenie zaczęłam od owinięcia sznurkiem rolki po taśmie
 

Udało mi się kiedyś zdobyć taśmę na mniejszej rolce,
która teraz idealnie pasowała mi do projektu jako podstawka


Jeżeli takiej nie macie, to nie ma się co martwić, zawsze można samemu
sobie wyciąć pasek z tekturki i skleić w okrąg, albo wykorzystać styropianowe oponki.

Z kawałka lnu i grubszego papieru wycięłam kółka i razem skleiłam
Z tego potem zrobiłam "plecki" mojej ozdoby


Jako, że chciałam żeby scenka była klimatyczna i robiła mi wieczorem nastrój
to postanowiłam umieścić w środku świeczkę tealight, oczywiście na baterię :)
 
 
 Jak widzicie schowam ją w podstawce, dlatego w dużej rolce
zrobiłam dziurkę przez którą będzie wychodził płomyk


Teraz w ruch pójdzie klej na gorąco i wszystko to co chcę w środku umieścić


I moja leśna scenka już gotowa






A tutaj jeszcze ze światełkiem :)
 


 
Miłego tworzenia własnych leśnych scenek :)

Pracę tą zrobiłam jako inspirację na blogu Diy na wyzwanie

2 komentarze:

  1. Super pomysł Lidziu ,śliczna jesienna dekoracja, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca dekoracja, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)