czwartek, 24 października 2013

1500-tny komentarz

Zgodnie z moją blogową tradycją, którą sama sobie wymyśliłam :)
Co 500-tny komentarz piszę posta, z wyróżnieniem osoby, która go napisała.

Już tyle razy Wam dziękowałam za te wszystkie miłe komentarze.
I będę dziękować nadal, bo jesteście tacy wspaniali :)
Każdy komentarz czytam jak zauroczona i ciesze się z nich jak dziecko :)
To niby taka mała rzecz, a nawet nie wiecie jak mnie cieszy...

Wczoraj został napisany równo TYSIĄCPIĘĆSETNY KOMENTARZ
Z tej okazji chcę nagrodzić drobnym upominkiem osobę, która go napisała  :)
A jest nią: Barbarahaft


Bardzo proszę o dane adresowe na maila
Serdecznie gratuluję!

A oto prezent jaki Basi wysłałam

8 komentarzy:

  1. Na pewno sie barbarahaft ucieszy tak jak ja z niespodzianki od Ciebie za komentarz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze też dopiero dzisiaj do Ciebie trafiłam... Bardzo mi się u Ciebie podoba, piękne rzeczy tworzysz:) Pozwolę sobie zostac na dłużej:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    http://wzielonymkoszyku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. baaaaaaaaarrrrdzooooooo się ciesze.....ale niespodzianka spotkała mnie na "dzień dobry".
    Już Ci dziękuję, a teraz lecę z adresem

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są takie niespodziewane wygrane, gratuluję !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :)
    i Tobie za taką liczbę :) jak i dla szczęśliwej "łapaczki" :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetny pomysł :) Gratuluję szczęściarze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)