czwartek, 17 października 2013

Ale niespodzianka :)

I to miła niespodzianka, bo już się nie spodziewałam, 
a tutaj przychodzi jeszcze jeden prezent urodzinowy.
Ach, jak ja lubię takie niespodzianki :)
Tak miło i cudownie zaskoczyła mnie Stokrotka.
Sylwio bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję, cudowny prezent!


A to prezent jaki Sylwia dostała ode mnie na swoje urodziny


Przy okazji pochwalę się jeszcze kartką jaką dostałam od Doroty.
Dorotko bardzo Ci dziękuję, karteczka jest śliczna.


 I prezentem jaki ja wysłałam Revi-Art na Jej urodziny

Zdjęcia zapożyczone z bloga Revi-Art

Zapraszam wszystkich do zaglądnięcia na te blogi, bo warto!

9 komentarzy:

  1. Z Ciebie to ciągle szczęściara ,piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. troszkę ci zazdroszczę tych niespodzianek-wspaniale tak cos dostać niespodziewanie ,od serca...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknych niespodzianek, ale Twój prezent dla koleżanki też śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. zielony komplecik nieziemski!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Gratulacje ! Też uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczności dostałaś i śliczności wysłałaś:) Lubię niespodzianki,a kto ich nie lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cuda dostałaś!.
    Dziękuję, że do mnie zaglądasz :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)