sobota, 26 października 2013

ECO - Wyzwanie foto

Eco - to temat dwunastego wyzwania fotograficznego


Co to znaczy żyć ekologicznie? - To znaczy w zgodzie z naturą.
Należy współgrać z nią i odpowiednio wykorzystywać zasoby i dobra
jakie matka natura nam udostępnia.

Ja staram się żyć w zgodzie z naturą. Kocham przyrodę więc dbam o nią.
Nie chodzę po trawnikach, nie wyrzucam śmieci na ulicę, nie śmiecę w lasach.
Kontroluję zużycie wody, wyłączam prąd w pomieszczeniach gdzie mnie nie ma.
Segreguję śmieci, oddaję nie które surowce do skupu, itd...
To są takie małe, proste rzeczy, a jak mało ludzi ich przestrzega.

A to moje zdjęcie na to wyzwanie


Torba przygotowana do wyniesienia do pojemników - plastik, szkło, tektura.

3 komentarze:

  1. Teraz to każdego uczą co wkładać do tego worka. Może to coś da.

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a tak a pro po , zagadnęłam ostatnio panów śmieciarzy :) bo mi worka na plastik nie dali i we pchnęłam wszystko da worka na szkło i nakleiłam kartkę że plastik, i pytam czy tak może być ; o oni do mnie żebym się nie przejmowała bo to i tak ląduje na jednej kupie a oni sami przebierają na taśmie , jeszcze raz :) co za idiotyzm :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna torba:) u nas od razu do różnych worków:) ale jak pisze Joanna to mnie krew zalewa bo u nas tez tak mówią ,ale żeby było śmiesznie to śmieci nawet fotografują czy na pewno jest segregacja:) Miejmy nadzieje że nasze dzieci dożyją już porządnej segregacji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)