środa, 2 lipca 2014

Podsumowanie wymianki czerwcowej

Kolejny miesiąc za nami i kolejne cudne stworzone przez Was karteczki.
Niestety wciąż brakuje mi zdjęcia jednej kartki, wstawię później jak już ją dostanę.

 P.S. Niestety i tak czasem bywa, poczta zawiodła, ale Anitka stanęła
na wysokości zadania, zrobiła i wysłała Reni druga karteczkę. To się chwali :)

Kochane, póki pamiętam. Gdyby komuś w jakimś miesiącu zdarzyła się sytuacja,
że nie dostał kartki z wymianki, to proszę zawsze dajcie mi o tym znać!
Nie może być tak, żeby któraś z Was została bez karteczki.
W takim wypadku, to ja zawsze wysyłam kartkę od siebie!

A teraz już przechodzę do sedna, czyli do zdjęcia Waszych kartek.
Tematem wymianki czerwcowej były PODRÓŻE


Po raz kolejny mnie pozytywnie zaskoczyłyście.
Raz, że w ogóle byłyście chętne, bo się bałam że to może być za trudny temat.
A dwa, że cudnie sobie poradziłyście z interpretacją tego tematu.
Zresztą co ja będę pisać - same zobaczcie:)

Anna T do Justyna9ewa
Justyna9ewa do Niezwykłego zakątka
Niezwykły zakątek dla Reni
Renia do Marty Borowskiej
Marta Borowska do Eluni I
Elunia I do Annette
Annette do Marty Myszkusi
Marta Myszkusia do Eluni II
Elunia II do Czarnej damy
Czarna dama do Milki Chmiel
Milka Chmiel do Świata według Basiu
Świat według Basi do Agnieszki Ostrowskiej
Agnieszka Ostrowska Do Anny T

I już teraz zapraszam na kolejny temat, który ukaże się 8 lipca.
Będzie łatwy, lekki i przyjemny :)

Zdjęcie znalezione w internecie 

Z boku jest sonda, która kartka podoba Ci się najbardziej?
 Proszę o zagłosowanie (oczywiście nie głosujemy na siebie)
Głosujemy na osobę, która Waszym zdaniem najładniejszą kartkę zrobiła!
A osobie, która otrzyma najwięcej głosów wyślę malutki, drobniutki upominek  :)
 W razie remisów zdam się na gust mojego męża i to On wskaże wygraną kartkę.

12 komentarzy:

  1. Fajnie się bawicie z tymi wymiankowymi kartkami.Wszystkie są cudne i takie dopieszczone.
    Lidziu czy ja również mogę zagłosować ?
    Zresztą co się będę pytać ,idę tam i już klikam na najpiękniejszą karteluszkę .
    Buziaczki i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, oczywiście że tak. Każdy może głosować. I, więcej głosów tym lepiej :)

      Usuń
  2. Trudny temat? Raczej dający pole do popisu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak zwykle wszystkie karteczki śliczne i jak tu wybrać tę jedną naj...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki są cudne, aż trudno wybrać która jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo piękne karteczki wszystkie wspaniałe poza jedną hi hi hi tej której nie widać:)
    W tym miesiącu ciężko wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Że ja wcześniej do Ciebie nie trafiłam? Albo może kiedyś byłami nie wróciłam? Już teraz Cię obserwuję więc częściej będę. A dzieje się tu, że aż dech zapiera...

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to nam dopiero dałaś trudne zadanie!!
    Wszystkie karteczki śliczne i jak tu wybrać tą najpiękniejszą??
    Z ciekawością czekam co wymyśliłaś na ten miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale odjazdowe te kartki !!!! glosuje nie ma co się zastanawiać . A może wezme udział w kolejnej , mogę???? co prawda moje kartki sa jeszcze w pieluchach ale co mi tam .
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluje wszytkim bo slicze karteczki wszystkie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te karteczki. Znowu trudny wybór i to chyba za karę trzeba wybrać tylko jedną. Zawsze podoba mi się więcej i nie mogę się zdecydować :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)