środa, 24 grudnia 2014

Wymianka na Boże Narodzenie - podsumowanie


Przede wszystkim przyjmijcie ode mnie gorące życzenia świąteczne!


A teraz czas na podsumowanie mojej Wymianki na Boże Narodzenie
Wasza frekwencja przeszła moje najśmielsze oczekiwania.
Pierwszy raz organizowałam tego typu wymiankę więc podchodziłam
do niej z taką pewną nieśmiałością :) A tu taka niespodzianka!

Zapisało się Was aż 48 osób chętnych, w tym nawet 4 osoby z zagranicy, wspaniale!
Tutaj pięknie dziękuję tym dziewczynom, które zgodziły się wysłać swoje prezenty za granice.
A ja z tej radości postanowiłam że zrobię aż dwa prezenty.
Tak więc w rezultacie wszystkich  przesyłek było aż 50 sztuk. Nieźle, co? :)

Teraz kilka słów o samej wymiance.
Miała ona konkretne zasady, które niestety ale nie wszyscy przestrzegali, a szkoda.
Bić za to nikogo nie będę, ale wierzę że następnym razem te osoby się poprawią :)
 Ja wiem, że to jest tylko blogowa zabawa, ale proszę, jeżeli już się na nią decydujemy
 to postarajmy się spełniać warunki i wywiązywać się z niej jak należy. Co mam na myśli?

- ilość i rodzaj prezentów - co było konkretnie podane, a bywały nie spełnione
- data wysyłki, nie które osoby do dziś swoich przesyłek nie otrzymały
- jakość prezentów, czy chciałybyście dostać coś zrobione byle jak albo zniszczone?


Nie chodzi o to, żeby coś było wielkie czy bardzo drogie, ale żeby było zrobione i dane z serca.
Chyba nikt z nas nie chciał by dostać rzeczy wyglądających na stare, a zamiast ładnie zapakowanych, wrzuconych luzem do kartonu, przez co dochodziły w złym stanie
 Tym bardziej gorąco dziękuję wszystkim tym,  które te zasady należycie przestrzegały.

I tak jak napisałam, mimo że każda dostanie prawie to samo, to i tak te prezenty
będą się bardzo od siebie różniły co, na zdjęciach poniżej, same zaraz zobaczycie.

A oto już Wasze prezenciki.
 Przedstawione są w kolejności, jaka wypadła przy losowaniu.
Uwaga, przygotujcie się na dużo zdjęć :)

Czarna dama dla Moniki na Hamaku

Monika na hamaku dla Tintalle00

Tintalle00 dla Anny Iwańskiej

Anna Iwańska dla Pawanny

Pawanna dla Czarnej damy

Czarna dama dla Chwilotrwaj

Chwilotrwaj dla Justyny

Justyna dla Barbetka K

Barbetka K dla Ewy Kwiatkowskiej

Ewa Kwiatkowska dla Eluni

Elunia dla Justyny9ewa

Justyna9ewa dla Jadwigi Kluczyńskiej

Jadwiga Kluczyńska dla Karteluszki Reni

Karteluszki Reni dla Natali Stefaniak

Natalia Stefaniak dla Kasi S

Kasia S dla Akrimeks

Akrimeks dla Karoli

Karola dla Danuty Kielar

Danuta Kielar dla Konopek

Konopek dla Asi Nosal

Asia Nosal dla Marty Borowskiej
Niestety przesyłka nie dotarła, więc wysłałam ja


Marta Borowska dla Szczęśliwego zakątka

Szczęśliwy zakątek dla Anety

Aneta dla Milki Chmiel

Milka Chmiel dla Małgorzaty Napiórkowskiej

Małgorzata Napiórkowska dla Mangosi

Mangosia dla Paulllinusi

Paulllinusia dla Mal ly

Mal ly dla Świata Martity

Świat Martity dla KasiuLove

KasiuLove dla Marty Myszkusi

Marta Myszkusia dla Tiny J

Tina J dla Malgorzaty Zoltek

Malgorzata Zoltek dla Evalina Maria

Evalina Maria dla Gembuli

Gembula dla Anko

Anko dla Lucy z Mazur

Lucy z Mazur dla Świata według Basi

Świat według Basi dla Agnieszki Ostrowskiej

Agnieszka Ostrowska dla Anny T

Anna T dla Dekupagekinii

Dekupagekinii dla Miki

Mika dla Pauli Szczepaniak

Paula Szczepaniak dla Kgosi

Kgosia dla Reni

Renia dla Lilly Rosse

Lilly Rosse dla Izabelli P


Izabella P dla Mlenki

Mlenka dla Pomieszane-poplątane

Pomieszane-poplątane dla Czarnej damy

Jeszcze raz Wam dziewczyny bardzo dziękuję za wzięcie udziału w mojej wymiance
Ja jestem zadowolona i z Was i z tej wymianki, aż mi się chce robić następne :)
Mam nadzieję, że Wy również, bo to jest dla mnie najważniejsze.

Życzę spokojnego przeżywania tych dni świątecznych

27 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Lidziu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspaniałą zabawę, w której brałam udział pierwszy raz.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty, zabawa wspaniała i Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty. Na moim zdjęciu nie ma ale karteczka i słodki mikołaj też się w paczuszce znalazły :) Dziękuję Tobie Lidce i moim wymiankowym dziewczynom za zabawę i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała wymianka! Niesamowite prezenty dziewczyny dostały, fajna zabawa, Lidziu. Dzięki kochanie:)
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla Cibie i rodziny Twej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu dziękuję za super wymianka. Dostałam piekny prezent i jeste super zadowolona z wymianki .
    Życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych , pogodnych i radosnych Świąt , spędzonych w radosnej atmosferze, oraz wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za życzenia Tobie również radosnych Świąt w rodzinnej atmosferze a na Nowy rok dużo inspiracji i czasu na ich realizację :) Wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji świąt Bożego Narodzenia
    oraz nadchodzącego Nowego Roku
    życzę nieustannej Bożej obecności,
    zdrowia, szczęścia oraz radości
    na każdy dzień w nadchodzącym roku
    dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    Mevosa z rodziną:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lidziu- wspaniałych wesołych , spokojnych, rodzinnych świąt!
    Cieszę się, że zorganizowałaś taką wspaniałą wymianke, pomimo, że mój prezent nie dotarł do mnie:( Byłam dzisiaj jeszcze sprawdzać na poczcie, karteczki wszystkie, na które czekałam dotarły:D a wymianki brak:(
    Sama jesteś Lidziu przykładem, że paczuszka wysłana 16-go potrafiła dotrzeć na drugi koniec Polski następnego dnia:))) Kurczaczek- tylko mam nadzieję, że nie dotarła jak pisałaś w "rozpadzie":D No!
    Ja tam już tuptam nóżkami na wymiankę karteczkową w styczniu- bo jestem ciekawa jak będą wyglądać zadania i co tam dla nas przygotowałaś:))) Bo coś mi mózg mówi, że to nie będzie takie łatwe jak teraz:))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych , spokojnych , radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego 2015 Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wymiankowe prezenty :)
    Wesołych Świąt kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty :) Niestety mojej nawet nie ma jeszcze nawet byłam dziś na poczcie :( ....tracę wiarę w ludzi .....zero odpowiedzialności ...albo wiadomości sorki nie dałam radę....Lidzia następnym razem zasady ostrzejsze !!!!!!!! Wiesz że w tej kwestii będę naciskać !!!!!!!!! Bo Tobie czy kilku osobą ufam reszcie już nie !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że w takich zabawach biorą udział ludzie odpowiedzialni. Wiem jak się czujesz, bo inaczej człowiek się nastawia jak wysyła komuś przesyłkę niespodziankę i nie oczekuje nic w zamian, a inaczej się czuje jak bierze udział w wymianie i wie że ma coś dostać. Też nie dostałam przesyłki z innej zabawy. A z osobą sparowaną nie ma kontaktu. Druga paczuszka zaginęła na poczcie.
      Buziaki świąteczne.

      Usuń
  13. Piękna wymianka i piekne prezenciki/ Aż chce się na nie patrzeć i patrzeć. I żaden prezent nie jest taki sam :)
    Lidziu życzę Ci zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wielu nowych pomysłów w nadchodzącym roku :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych pogodnych i rodzinnych Świat Lidziu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty piękne i jak piszesz każdy inny, ja na swój jeszcze czekam.
    Wesołych świąt:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. łał....same cuda,dziekuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności- nie mogę się napatrzeć :) Nie zdawałam sobie sprawy, że aż tyle Nas brało udział w zabawie, za którą dziękuję życząc Tobie i Wszystkim pogodnych i spokojnych Świąt Narodzenia Pańskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne prezenty sobie wszystkie sprawiłyśmy :)
    Kochana mam proźbę czy możesz zamazać mój adres na zdjęciu od Lilly Rosse? Wyraźnie go widać a chronienie takich danych w sieci jest dla mnie ważne.
    Pozdrawiam
    Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wspaniałą zabawę. Tina J. zapomniała dodać do swojego zdjęcia dzwoneczka - widać go na fotce,którą wysłałam (był składany). Życzę Tobie i Wszystkim uczestniczkom pięknych,rodzinnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prezenty wymiankowe sobie zrobiłyście :) Dziękuję za życzenia i dla Ciebie Lidziu i Twoich bliskich wesołych zdrowych i pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, bardzo dziękuję Ci za świetną zabawę- to było ciekawe doświadczenie a prezenty sprawiły radość. Oczywiście jest też aspekt poznania ciekawych osób dlatego takie zabawy bardzo mi się podobają. Jestem szczęśliwa, że dałaś nam tę możliwość. Mam nadzieję że święta upłynęły w zdrowiu i radości ;) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochane! Dziękuję Wam za cudowną zabawę, za prezenty i miłe chwile oczekiwania- poczułam się jak dziecko :))) Wszystkiego najlepszego jeszcze świątecznie i już na Nowy Rok!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziekuje za wspaniala zabawe, wszstkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Evalina, This and that...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)