wtorek, 30 czerwca 2015

Za co, ach za co?...

Już tyle razy się zastanawiałam. Za co mnie spotyka tyle dobroci z Wszej strony?
Czym sobie na to zasłużyłam? Owszem przygotowuję dla Was różne wymianki,
zabawy i konkursy. Ale to ze szczerego serca i dobrych chęci :)

Lubię rozdawać prezenty, więc robię to kiedy tylko mogę.
Gdyby nie te koszty wysyłek to robiłabym to codziennie :)
No owszem, przyznaję się, jak to u mnie bywa, nic nie może być normalnie.
Stąd zawsze jakieś zadanie do wykonania, żeby coś dostać :)
Ale to tak, żeby było radośniej i weselej.

Samo wymyślanie tych zabaw sprawia mi już ogromną radość,
a rozdawanie Wam prezentów daje mi jeszcze więcej radości.
A Wasze uśmiechy na twarzach, o ile się takie pojawiają,
będą dla mnie zawsze najlepszym podziękowaniem :)

A tymczasem to znów ja chcę dziś podziękować kolejnym dwóm
wspaniałym osóbkom, które przysłały mi takie oto prezenty:

Basi, która prosiła kiedyś o głosy dla swojego siostrzeńca,
żeby mógł wygrać konkurs. Byłam jedną z osób które głosowały,
a Basia w ramach podziękowań przysłała mi taki oto prezent







I Sarze, która przysłała mi cudny upominek, ot tak sobie :)





Dziewczynki, jesteście niesamowite!
Wywołałyście szeroki uśmiech na mojej twarzy tymi prezentami. 
Nawet nie wiecie, jak takie oznaki sympatii cieszą, dziękuję Wam bardzo bardzo :)

12 komentarzy:

  1. Lidziu, normalnie to co napisałaś, to żywce wyjęte z mojej głowy. Az bym sobie przekopiowała....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem zdziwiona, że dostajesz od znajomych tyle prezencików. Za tyle serca i dobroci, ile dostają od ciebie dziewczyny. Jesteś wspaniałą osobą !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu kochana, gdybyś nie była taka, jaka jesteś, nie dostawałabyś tylu oznak wdzięczności, szacunku, i prezentów od wirtualnych przyjaciół. Zasługujesz na wszystko, co najlepsze i ciesz się z tego, póki możesz. Ja jedynie słownie, w komentarzach wyrażam swoje opinie, ale to też jest ważne.
    Prezenciki super dostałaś. Mogłabyś już z otrzymanych, galerię utworzyć, może o tym pomyślisz; tak wszystko w jednym miejscu zgromadzone, nie jednostkowo w kolejnych postach.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakies dziwne pytania zadajesz , bo kto jak nie Ty ma dostawac prezenty?? Rodzisz tyle dobrego dla Dziewczyn , sama rozdajesz prezentyto i w podziękowniu je trzymujesz. W pałni na nie zasługujesz. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenciki dostałaś, ale musisz przyznać, że "zapracowałaś" :)
    Na pewno więcej tych niespodzianek by między nami "latało", gdyby nie (jak napisałaś) koszty przesyłki. No ale czasami człowiek musi, inaczej się udusi - haha :)
    Więc gratuluje i nie zazdroszczę, bo zasłużyłaś :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest dostawać prezenty ale dawać też jest fajnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Córeńko może mi nie wypada tego pisać ale ty naprawdę jesteś wspaniałą dziewczyną wszystkim być chciała sprawiać przyjemność, prezenty dostałaś wspaniałe panie które cię obdarowują prezentami też są wspaniałe ,bardzo cieszą mnie opinie jakie panie ci piszą w komentarzach pozdrawiam wszystkie panie .miłego wieczoru wam życzę całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty to cudowna niespodzianka. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenciki. Na 100 % na nie zasługujesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Za co, za co? A za wszystko co robisz pracowita mróweczko :-). Jesteś naprawdę super babeczka!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za co, ach za co? Za to, że jesteś. Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to nie wiesz za co? Za to wszystko, co dajesz innym:) Super upominki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)