sobota, 3 stycznia 2015

Bajkowa wymianka kartkowa - SMURFY

Kochani, zaczynamy Nowy Rok i nową całoroczną wymiankę kartkową.

Na początek najważniejsze czyli
ZASADY WYMIANKI:

* Wymianka będzie trwać przez cały rok
* 3 dnia każdego miesiąca będzie pojawiał się nowy temat wymianki
* Chętnych proszę zawsze o zgłaszanie się w komentarzu pod danym postem
* Osoby nowe, proszę od razu o wysłanie mi swojego adresu na maila
* Zapisy będą trwały od 3 do 10 każdego miesiąca
* Dzień później zrobię losowanie i ogłoszę kto komu wysyła karteczkę.
* Kartki wysyłamy najpóźniej 25 danego miesiąca i proszę tego przestrzegać!
* Wysyłamy listem zwykłym, chyba że ktoś chce to poleconym, ale ja tego nie wymagam.
* Proszę też o wysyłanie mi zdjęć na maila najpóźniej do 25 danego miesiąca
* Kartka musi zawierać choć jeden element związany z aktualną bajką
* Publikować kartki u siebie na blogu możecie kiedy chcecie, tutaj nie ma żadnych reguł,
choć fajnie by było, gdybyście je publikowali dopiero po tym, jaka już je otrzymają Wasi adresaci :)
* A co za tym idzie miło by było, gdybyście dali znać swoim nadawcom, że karteczka doszła.


Jako, że już miałam zapowiedzi od niektórych osób z poza Polski, to bardzo proszę:
Kochane piszcie mi od razu tu albo na maila,
czy możecie wysłać kartkę za granicę czy tylko w Polsce.

To chyba na tyle ogólnych wytycznych, a teraz kilka dodatkowych :)

W tym roku nie będzie comiesięcznej sondy i upominków tak jak w poprzednim roku.
Tym razem będzie wprowadzona punktacja, która będzie się sumowała przez cały rok.
Będzie można oddać co miesiąc trzy głosy, na I, II i III miejsce.

Za I miejsce przyznaję 5 punktów
Za II miejsce przyznaję 3 punkty
Za III miejsce przyznaję 1 punkt

Będzie można zdobyć sporo punktów a dzięki temu  każdy będzie miał
szansę zwyciężyć, nawet jak się dołączy dopiero w połowie roku. 
Na koniec roku wygrywa osoba, która tych punktów będzie mieć najwięcej.
Ta osoba też otrzyma ode mnie nagrodę- niespodziankę.
Przewidziane są też inne  nagrody, ale co, komu i za co, to na razie Ciiii...
Wspominałyście, że fajnie by było żebym podała Wam tematy od razu na cały rok.
Pozwólcie, że do tej prośby przychylę się tylko częściowo.
Podzielę bowiem te tematy na kwartały. A dlaczego tak dziwnie?
Bo chcę, żeby to osoby, które w danym miesiącu otrzymają najwięcej punktów
wybierały tematy bajek na miesiące kolejne. A pierwsze trzy tematy wymyślam ja i będą to:

Styczeń -Smerfy
Luty - Dalmatyńczyki
Marzec - Myszka Micki

I tak już teraz oficjalnie przedstawiam banerek pierwszej tegorocznej wymianki


SMERFY - Swego czasu uwielbiałam tę bajkę i z niecierpliwością
wyczekiwałam przez calutki tydzień, żeby znów ją zobaczyć :)

Pamiętacie pioseneczkę, jaka leciała zawsze na początku?


Najważniejszy w smerfach jest oczywiście Papa Smerf


Jest też wiele innych Smerfów i Gargamel z Klakierem,
który ciągle te biedne Smerfy gania :)


I zanim zaczniecie na mnie krzyczeć, co też ja Wam
kurcze za bajkę wybrałam, pamiętajcie:


Jeżeli o mnie chodzi, to nie jestem "służbistką", i jeżeli ktoś na przykład
nie ma skąd wziąć obrazka czy rysunku smerfa, to zawsze może zrobić
kartkę całą niebieską z napisem Smerf i do tego np białą czapeczkę.
Myślę, że wszyscy w ten sposób skojarzymy bajkę :)
Interpretacja jest dowolna, byle się w jakiś sposób kojarzyło.
MOŻE TO TEŻ BYĆ KARTKA KUPIONA W SKLEPIE!

I nie załamujcie się czasem i nie pijcie z rozpaczy tylko do roboty :)


Mam nadzieję, że zgłosi się choć kilka osób na wymiankę?
Wszystkie osoby chętne do zabawy, proszę o komentarz pod postem.
Osoby, które zapiszą się po raz pierwszy proszę o adres na mojego maila.

42 komentarze:

  1. zgłaszam się LIdziu, mój adres chyba masz, jak nie daj znać zaraz wyślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się też bardzo chętnie zapisuję;) mój adres masz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy, a mi się przypomniał Smurf Maruda i jego słynne powiedzenie " jak ja nie cierpię.... " i tu wszystko pasuje. Temaciki super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam bajki, więc z miłą chęcią się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidzia .... Kochaniutka! Takie cudne wieści z samego rana :-))) Zobacz jak mi się mordziak uśmiecha :-)))))))) Tam gdzie smerfy tam i ja, moja naj naj njaukochańsza bajka :-))))
    Pewnie, że się zgłaszam :-)))
    Buziaki takie smerfastyczne :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Melduję się i ja!
    Pierwsze trzy tematy bardzo mi się podobają - myślę, że następne też będą fajne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie mogę się nie zapisać :) Chyba nigdy się z bajek nie wyrasta - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie jestem karteczkowa, więc chętnie poczekam na ogladanie Waszych wspaniałych prac, bo widzę, że chętnych wcale nie brakuje :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana początek najlepsza bajka świata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pewnie że się zapisuje!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wybór! I uCiebie teraz niebiesko i Danusi :) Może jakoś uda się to połączyć :)
    I ja oczywiście się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale tłok sie robi :-) No nie ma obcji sie powiedziało A to i B trzeba powiedzieć . Zapisuje sie musowo.
    Nowe zasady bardzo mi sie spodobały Zapowiada się niezła zabawa.
    Pozdrówka Lidziu a smerfy fajny wybór

    OdpowiedzUsuń
  12. Lidziu a ja się nie zgłaszam ale oglądać będę na pewno i głosować też o ile mogę miłego wieczoru buziaczki pa - Krysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam sie do smerfastycznych:) juz ide podziałac bo potem czas umyka....

    OdpowiedzUsuń
  14. I mnie nie może zabraknąć :D smerfastyczny pomysł :D ale dalmatyńczyki ! już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Każdy w sobie ma coś z dziecka i bajki lubi,więc i ja się piszę i mogę słać za granicę

    OdpowiedzUsuń
  16. Siedzę tu od niemal godziny... Już znam na pamięć treść posta i komentarzy... I... zastanawiam się: czy podołam jak się zapiszę, bowiem choć w każdym z nas drzemie dziecko, karteczki typu dziecięce, czy bajkowe mi nie leżą :/ Pozostanę chyba przy kibicowaniu i próbach wykonywania takowych ;) Pozdrawiam cieplutko Ciebie i wszystkie bajkowe twórczynie :) Banerek zawieszam na pasek boczny, gdyby ktoś zechciał wziąć udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej! Bardzo spodobała mi się wymianka, czy mimo iż nie prowadzę własnego bloga mogę dołączyć?
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak, proszę tylko wyślij mi swój adres na maila (wpisz w formularzu kontaktowym u góry z prawej strony bloga)

      Usuń
  18. Zgłaszam się do zabawy , oczywiście jeśli mnie przyjmiecie , kartkę mogę wysłać za granicę , adres wyślę na emaila , a banerek wieszam u siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się i oczywiście kartkę mogę posłać za granicę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chyba również pasuję. Kusi niesamowicie, ale boję się, że nie podołam. Trzymam kciuki za zabawkę i kibicuję każdemu z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakim listem wysyłamy te kartki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Lidziu, sama z siebie zaczynam się śmiać - pisałam ostatnio, że bajki to nie moja bajka :-). A dzisiaj siedziałam, kombinowałam i dałam radę, mało tego bawiłam się przy tym świetnie!!!!
    Zgłaszam się do zabawy! Mogę wysłać za granicę!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chcę się dopisać :) wysyłka obojętnie gdzie napiszcie tyko czy zwykły list czy polecony :) tworzycha.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. JA zawsze poleconym, mam niemiłe doświadczenia z pocztą. Przy tej opcji jest zawsze jakaś możliwość reklamacji

    OdpowiedzUsuń
  25. Pytam, mocno wybiegając w przyszłość :P czy Myszka Miki to tylko On i Ona czy kaczor donald też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko on i ona, Kaczora Donalda ktoś może zechce wziąć jako osobną bajkę :)

      Usuń
  26. Dołączam do zabawy
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. ojej, ojej i ja się zapisuję :) mogę wysłać za granicę

      Usuń
  28. No to spróbuję, bo jestem głodna jak Łasuch karteczek od zdolnych ludzi:-) Dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  29. No to jeszcze ja, że tak powiem rzutem na taśmę się zgłaszam, a co tam jakiegoś smerfa wyczaruję :) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)